eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › Usługi z zakresu specjalistycznych prac leśnych w Nadleśnictwie Grodzisk w 2008 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Grodzisk Wielkopolski: Usługi z zakresu specjalistycznych prac leśnych w Nadleśnictwie Grodzisk w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 227812 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Grodzisk z siedzibą w Lasówkach, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 061 4445301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://grodzisk.lasypanstwowe.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: LASY PAŃSTWOWE.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu specjalistycznych prac leśnych w Nadleśnictwie Grodzisk w 2008 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu specjalistycznych prac leśnych w Nadleśnictwie Grodzisk w roku 2008. Przygotowane zostały 4 pakiety prac : Pakiet nr I : Zagospodarowanie turystyczne - sprzątanie miejsc postoju pojazdów, Pakiet nr II : Mechaniczne rozdrabnianie pozostałości pozrębowych w Nadleśnictwie Grodzisk, Pakiet nr III : Konserwacja dróg leśnych w leśnictwach obrębu Porażyn, Pakiet nr IV : Prace w dziale łowiectwo ( teren OHZ WI - 227 ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - wykonawcy wykażą i udokumentują spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone przyznaniem licencji przez Stowarzyszenie Przedsiębiorców Leśnych w Gołuchowie lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług. W przypadku braku ww dokumentów za wystarczające uznaje się wykazanie i udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat (w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokołami odbioru robót, - wykonawcy wykażą i udokumentują zatrudnienie pracowników na dzień 1 listopada 2007 roku oraz ewentualnie wykażą i udokumentują zatrudnienie pracowników nadzoru, jeżeli takich zatrudniają. c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, - wykonawcy wykażą i udokumentują posiadanie lub dysponowanie następującymi maszynami i urządzeniami : - ciągnik rolniczy : pakiet nr III i IV, - ciągnik rolniczy i urządzenie do rozdrabniania pozostałości pozrębowych : pakiet nr II, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykonawcy wykażą i udokumentują, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia (np. prawo jazdy na ciągnik , itp.). e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (np. art.24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2) Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1a,b,c,d,e. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 Nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3) Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3.3 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 3.4 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert. 3.5 Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny. 3.6 Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. 3.7 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (jeden formularz ofertowy) na dowolną ilość pakietów prac. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). b) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. c) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie np. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. e) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu (np. nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). f) zamawiający przed podpisaniem umowy ma prawo żądać umowę konsorcjum (do wglądu). Pełnomocnicy (liderzy) konsorcjum przyjmują do realizacji zadania wynikające z art. 304 § 1 bądź § 3 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - pracodawca lub przedsiębiorca nie będący pracodawcą jest obowiązany zapewnić bezpieczne i higieniczne warunki pracy, o których mowa w art. 207 § 2, osobom fizycznym wykonującym pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę, a także osobom prowadzącym w zakładzie pracy lub miejscu wyznaczonym przez pracodawcę na własny rachunek działalność gospodarczą. Natomiast członkowie konsorcjum winni przyjąć do realizacji zadania wynikające z art. 304¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, co w praktyce nakłada na nich obowiązek przestrzegania w całości postanowień art. 211 Kodeksu pracy. 6) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - zał. nr 1do SIWZ, b) formularz cenowy oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ, c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym zał. nr 1do SIWZ); f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); g) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); h) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy¬konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu ofertowym wg zał. nr 4 do SIWZ, i) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada , lub którymi dysponuje wykonawca - wg zał. nr 8 do SIWZ. j) informacje na temat liczby zatrudnionych pracowników wg stanu na dzień 1 listopada 2007 roku oraz ewentualnie liczebność personelu kierowniczego - pracowników nadzoru ( załącznik nr 7 do SIWZ ). k) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wyma¬gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( np. prawo jazdy na ciągnik , itp.). l) zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone przyznaniem licencji przez Stowarzyszenie Przedsiębiorców Leśnych w Gołuchowie lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług. W przypadku braku ww dokumentów za wystarczające uznaje się wykazanie i udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat (w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót, wg załączonego wzoru - zał. nr 6 do SIWZ. m) podpisany wzór umowy ( zał. nr 3 ). 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://grodzisk.lasypanstwowe.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Nadleśnictwa (sekretariat) w godzinach 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku do dnia 05.12.2007 r do godz. 15.00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Grodzisk (Lasówki)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.01.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I : Zagospodarowanie turystyczne - sprzątanie miejsc postoju pojazdów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr I : Zagospodarowanie turystyczne - sprzątanie miejsc postoju pojazdów. Prace obejmują: porządkowanie miejsc postoju pojazdów w leśnictwach wraz z wywiezieniem zebranych śmieci na wysypisko odpadów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II : Mechaniczne rozdrabnianie pozostałości pozrębowych w Nadleśnictwie Grodzisk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr II : Mechaniczne rozdrabnianie pozostałości pozrębowych w Nadleśnictwie Grodzisk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III : Konserwacja dróg leśnych w leśnictwach obrębu Porażyn..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr III : Konserwacja dróg leśnych w leśnictwach obrębu Porażyn..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV : Prace w dziale łowiectwo ( teren OHZ WI - 227 )..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr IV : Prace w dziale łowiectwo ( teren OHZ WI - 227 ). Prace leśne w zakresie naprawy grodzeń poletek łowieckich, pozyskiwania siana z poletek łowieckich, magazynowania karmy, grodzenia i rozgradzania pól chronionych siatką, naprawa i konserwacja urządzeń łowieckich (paśników, ambon). Prace mechaniczne: uprawa poletek łowieckich (zasilanie nawozami, koszenie), rozwożenie karmy do paśników i miejsc dokarmiania zwierzyny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.