eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przetarg nieograniczony na dostawę i instalację zestawu aparatury do badania właściwości fizykochemicznych leków nr sprawy 907/PN/07/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-08

Poznań: Przetarg nieograniczony na dostawę i instalację zestawu aparatury do badania właściwości fizykochemicznych leków nr sprawy 907/PN/07/09
Numer ogłoszenia: 227778 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę i instalację zestawu aparatury do badania właściwości fizykochemicznych leków nr sprawy 907/PN/07/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw aparatury do badania właściwości fizykochemicznych leków A Łaźnia do uwalniania substancji czynnej z postaci leku Ośmiostanowiskowa łaźnia do uwalniania substancji czynnej z postaci leku o następujących cechach: -Osiem stalowych łopatek -8 koszyczków zgodnych z USP 40-mesh typ 316 -Osiem uchwytów do koszyczków typu spin on/off umożliwiających szybką zmianę łopatek na koszyczki i odwrotnie bez konieczności kalibracji i sprawdzania wysokości. -Programowalna szybkość obrotów łopatek w zakresie od 10 do 250 obr/min z dokładnością +/- 1 obr/min -Zakres termostatowania łaźni wodnej od: temperatura otoczenia (+20°C) do 50°C z dokładnością pomiaru temperatury w łaźni wodnej +/- 0,1°C -Łaźnia sterowana z klawiatury lub ekranu dotykowego -Pomiar temperatury w naczyniu przed, w trakcie i po procesie uwalniania -Zgodność łaźni z USP, EP i JP -Wymiary urządzenia nie większe niż: (HxWxD) 100cm x 65cm x 65 cm. Zasilanie 230V, 50Hz Wbudowana drukarka zgodna z normami RoHS lub złącze umożliwiające podłączenie drukarki BAparat do badania twardości tabletek Aparat do badania twardości tabletek w jednostkach kp i S.C. o następujących cechach: -Zakres: 0,4 - 35 kp -Wbudowana przystawka do pomiaru grubości tabletek o rozdzielczości 0,01mm -Wbudowany mikroprocesor do sterowania urządzeniem -Wymiary urządzenia nie większe niż: (HxWxD) 30cm x 30cm x 20 cm C Aparat do badania ścieralności tabletek Jednostanowiskowy aparat do badania ścieralności tabletek o następujących cechach: -Umożliwiający badania ścieralności dwóch tabletek równocześnie -Aparat musi być kompatybilny z bębnami typu Roche i Abrasion -Wbudowany mikroprocesor z wyświetlaczem do sterowania aparatem oraz drukarka -Wymiary urządzenia nie większe niż: (HxWxD) 35cm x 35cm x 35 cm. Wszystkie aparaty (A, B, oraz C) muszą mieć zasilanie 230V, 50Hz, spełniać normy bezpieczeństwa CE (wymagany certyfikat). W ramach dostawy wymagana jest gwarancja minimum 12 miesięcy, instrukcja w języku polskim, instalacja i przetestowanie urządzeń w pomieszczeniach zamawiającego oraz szkolenie w obsłudze urządzeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego postępowania, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. mają do dyspozycji odpowiednią ilość odpowiednio wykwalifikowanego personelu w celu realizacji niniejszego zamówienia, spełniają wymagania wymienione w SIWZ jak również zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, którego dotyczy oferta (jedno zamówienie oznacza zamówienie wykonane na podstawie jednej umowy); 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia w wysokości ceny oferty bez uwzględniania zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. spełniają wymagania, tj: 1) wycenią przedmiot zamówienia 2) złożą ofertę cenową 3) zaakceptują termin związania ofertą 4) zaakceptują termin wykonania zamówienia 5) zaakceptują warunki umowy zawarte w projekcie umowy 3.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a nie spełnienie wymogów odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 P.z.p. [wg Załącznika Nr 3 do SIWZ]; 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców [wg Załącznika nr 4 do SIWZ] oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2.2Dokument, o których mowa w ppkt. 2.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 2.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ppkt. 2.2 stosuje się odpowiednio. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.1dokumenty i oświadczenia wymienione w punktach: 1.1 - 1.2 oraz albo w punkcie 2 (w zależności, czy jest to wykonawca krajowy czy zagraniczny) winny być złożone przez każdego Wykonawcę, 3.2winni złożyć pozostałe wymagane oświadczenia i dokumenty, 3.3Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego przetargu, 3.4ww. pełnomocnictwo lub umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, musi być załączona do oferty, 3.5w przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, jeżeli nie została ona załączona do oferty. 4. Do oferty należy dołączyć: 4.1Formularz ofertowy [wg Załącznika nr 1 do SIWZ] 4.2Formularz cenowy [wg Załącznika nr 2 do SIWZ] 5.Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Głównego Inżyniera, ul. Grunwaldzka 6, 60-780 Poznań, pok.047, w dniach poniedziałek - piątek, w godzinach 8.00 - 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Dział Głównego Inżyniera, ul. Grunwaldzka 6, 60-780 Poznań, pok.047.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.