eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja systemu telewizji dozorowej CCTV w Oddziale Okręgowym NBP w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Łódź: Modernizacja systemu telewizji dozorowej CCTV w Oddziale Okręgowym NBP w Łodzi
Numer ogłoszenia: 227770 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi , Al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 63 57 700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu telewizji dozorowej CCTV w Oddziale Okręgowym NBP w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu telewizji dozorowej, polegająca na dostawie wraz z instalacją sprzętu i urządzeń do systemu CCTV. Zamówienie obejmuje: a)Dostawę, instalację i uruchomienie następujących urządzeń: - Hybrydowe rejestratory wraz z niezbędnymi urządzeniami, oprogramowaniem i okablowaniem umożliwiającymi zastąpienie obecnie pracujących rejestratorów CCTV - 5 szt. - Klawiatura sterująca rejestratorami i kamerami PTZ - 1 szt. - Stacje robocze/podglądowe specjalizowane z kartami graficznymi - 6 szt. - Oprogramowanie wraz z licencjami zarządzające rejestratorami z pozycji stacji roboczej (3 stacje robocze są w posiadaniu Zamawiającego wraz z systemem operacyjnym)- razem 9 kpl. - Kamery IP z wyposażeniem - 26 szt. - Monitor LCD LED 40 z wyposażeniem - 3 szt. - Rozbudowa urządzenia CISCO Catalyst 4506, part number: WS-C4506-E o moduł 48 x1 GbE PoE - Inne drobne urządzenia lub osprzęt umożliwiające poprawny montaż, instalację, uruchomienie i sprawne działanie systemów CCTV. b)Demontaż istniejących urządzeń systemu CCTV, w miejsce których montowane będą dostarczone urządzenia. c)Przekazanie instrukcji montażu i instalacji dostarczonych urządzeń w języku polskim. d)Przeszkolenie z obsługi dostarczonych urządzeń, użytkowników i administratorów (co najmniej 4 osoby). e) Przeszkolenie serwisantów systemu CCTV w zakresie jego konserwacji, jeśli Wykonawca uważa to za konieczne w zakresie utrzymania warunków gwarancji i rękojmi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Koncepcja i wymagania techniczno-funkcjonalne dla modernizacji systemu telewizji dozorowej CCTV w Oddziale Okręgowym NBP w Łodzi, przy al. Kościuszki 14, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.10.00 - Aparatura telewizyjna o obwodzie zamkniętym .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 65.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 14.000,00 PLN (słownie złotych: czternaście tysięcy, 00/100 PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732, Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego otwarty w WBK XVI Oddział w Łodzi, Nr rachunku: 05 1500 1546 1215 4005 5832 0000 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na wykonanie: Modernizacji systemu telewizji dozorowej (CCTV) w Oddziale Okręgowym NBP w Łodzi. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w Ustawie Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium na zasadach określonych w Ustawie Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji upoważniającą do wykonywania usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z instalacją i uruchomieniem, urządzeń systemu dozoru telewizyjnego (CCTV) o łącznej wartości brutto nie niższej niż 200 000,00 PLN brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane kwalifikacje tzn: III.3.4.1.co najmniej jedną osobą, która posiada ważną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), III.3.4.2 co najmniej jedną osobą, która posiada ważną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 300.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zdolność Wykonawcy do wykonania zamówienia zostanie oceniona przez Zamawiającego w aspekcie spełniania przez Wykonawcę warunku opisanego w sekcji III.3.2), oraz w odniesieniu do jego rzetelności, rozumianej w szczególności jako solidne i sumienne wywiązywanie się Wykonawcy z uprzednio zaciągniętych zobowiązań w ramach profesjonalnej realizacji zleconych mu dostaw, potwierdzonej dokumentami. Opis sposobu oceny: Wykonawca wykaże zdolność do wykonywania zamówienia jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykonał dostawy określone w sekcji III.3.2) w sposób należyty. b) główne dostawy*) wykonał w sposób należyty. c) żadnych z głównych dostaw nie wykonał lub wykonał w sposób nienależyty. *) Przez główne dostawy Zamawiający rozumie dostawy o najwyższych wartościach, w ilości maksymalnie 2 dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę. W celu dokonania weryfikacji zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w wykazie dostaw Wykonawca wykaże w sposób jednoznaczny (np. poprzez wyodrębnienie): - dostawy wykonane w sposób należyty, dla potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w sekcji III.3.2), - najważniejsze dostawy, które Wykonawca wykonał w sposób należyty, - najważniejsze dostawy, które Wykonawca nie wykonał lub wykonał w sposób nienależyty.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi, 90-950 Łódź, al. Kościuszki 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski, Oddział Okręgowy w Łodzi, 90-950 Łódź, al. Kościuszki 14 ( recepcja, pokój nr 1 na parterze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.