eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Dostawa świeżych warzyw i owoców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Racibórz: Dostawa świeżych warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 227715 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" , ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152001, faks 032 4152001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa świeżych warzyw i owoców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej Złota Jesień w Raciborzu w asortymencie i ilości jak niżej: Lp. Nazwa artykułu Jedn. miary ilość 1. Ziemniaki gat. I: np.: bryza, santa lub maryna kg 9.000 2. Ziemniaki młode kg 2.000 3. Buraki ćwikłowe: czerwona kula, bikores kg 1.000 4. Botwinka szt 200 5. Cebula extra łuskana kg 200 6. Czosnek kg 10 7. Chrzan korzeń myty kg 5 8. Fasola biała średnia kg 80 9. Groch łuskany kg 70 10 Kapusta czerwona np. rona kg 400 11 Kapusta czerwona szt 100 12 Kapusta pekińska gat. I kg 200 13 Kapusta pekińska szt. 100 14 Kapusta biała np. kolorama, lian kg 400 15 Kapusta biała szt 100 16 Kapusta włoska kg 50 17 Kapusta kiszona kg 500 18 Kalafior szt 400 19 Koper zielony pęczek 700 20 Marchew korzeń myty gat. I. kg 1.600 21 Ogórek sałatkowy krótki kg 200 22 Ogórek kiszony kg 200 23 Pietruszka korzeń myty kl.ex.I kg 800 24 Pietruszka natka pęczek 700 25 Papryka czerwona gat. I kg 50 26 Papryka krajowa: żółta, zielona kg 20 27 Pieczarki gat. I kg 100 28 Por kg 100 29 Pomidory kl. I 57-67 kg 1.300 30 Rzodkiewka pęczek 400 31 Sałata ok. 300gr, gat. I szt 1.000 32 Sałata lodowa szt 600 33 Seler korzeń biały, myty kg 800 34 Szczaw pęczki 100 35 Szczypior - cebulka zielona pęczki 500 36 Szpinak kg 150 37 Arbuz kg 400 38 Banany gat. I kg 1.000 39 Cytryny kl. I , kal. 4-5 kg 150 40 Grapefruit kal.36-40 np. floryda kg 300 41 Kiwi kg 300 42 Kiwi szt 600 43 Mandarynki kal. 100-130 kg 400 44 Pomarańcze kal. 32-35 kg 700 45 Nektaryny/ brzoskwinie kg 400 46 Nektaryny/ brzoskwinie szt 400 47 Winogrona gat. I kg 300 48 Czereśnie kg 100 49 Jabłka kl. I np.: gloster, golden, delicjusz kg 2.200 50 Jagody kg 100 51 Maliny kg 100 52 Porzeczka czarna kg 200 53 Porzeczka czerwona kg 100 54 Truskawki gat. I kg 400 55 Wiśnie kg 200 Ilości w/w asortymentu określone są szacunkowo w skali 6-ciu miesięcy i mogą ulec niewielkiej zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio dwa razy w tygodniu w dni robocze w godz. od 7.00 - 14.00 Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie z wykonawcą. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem. Możliwości zmiany umowy: Zamawiający dopuszcza waloryzacje cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie przez wykonawcę, jednak nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy obowiązywania umowy, w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów konsumpcyjnych publikowany przez GUS, na wniosek wykonawcy. Konsekwencją ewentualnych zmian cen jednostkowych jest zmniejszenie ilości dostaw w ramach wartości oferty. Zamawiający dopuszcza zamianę wartości umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 03.21.20.00 - Ziemniaki i warzywa suszone .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: - Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 uPzp - zał. nr 2 do SIWZ. B. Inne oświadczenia i dokumenty: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, sekretariat - pok nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, sekretariat - pok nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.