eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakosławice › Dostawa i wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej na stolarkę okienną i drzwiową z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynku Publicznego Przedszkola we Frączkowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-08

Pakosławice: Dostawa i wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej na stolarkę okienną i drzwiową z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynku Publicznego Przedszkola we Frączkowie.
Numer ogłoszenia: 227714 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Pakosławice , 48-314 Pakosławice, woj. opolskie, tel. 077 4356083, faks 077 4357614.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakoslawice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej na stolarkę okienną i drzwiową z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynku Publicznego Przedszkola we Frączkowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postanowienia ogólne Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż okien PCV w ilości 34 sztuk wraz z parapetami wewnętrznymi i nawiewnikami oraz 2 szt. drzwi balkonowych z PCV w budynku Publicznego Przedszkola we Frączkowie. Podział powierzchni okna, drzwi, sposób otwierania skrzydeł oraz miejsce montażu w poszczególnych częściach budynku określa załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 3.2. Prace będą polegały na: 1) demontażu istniejącej stolarki okiennej - typu zespolonego wraz z ich wywozem i utylizacja, okien zespolonych do demontażu jest 34 szt. o łącznej pow. 69,99 m2, 2) demontażu istniejących drzwi balkonowych drewnianych w salach zabaw wraz z ich wywozem i utylizacją w ilości szt. 2 o łącznej powierzchni 7,31 m2, 3) demontażu starych parapetów wewnętrznych: drewnianych, betonowych w ilości 13 sztuk, 4) demontażu starych parapetów zewnętrznych: betonowych z lastryko - bez montażu nowych parapetów zewnętrznych w ilości 34 szt, 5) dostawie i montażu nowej stolarki okiennej z PCV (kolor biały, na kotwy i w razie potrzeby na śruby - ilość 34 sztuki okien o łącznej powierzchni 69,99 m2, montaż nowej stolarki okiennej ma być wykonany w taki sposób aby okno było zlicowane ze ścianą zewnętrzną budynku, schemat montażu określa załącznik nr 8, 6) dostawie i montażu 2 szt. nowych drzwi balkonowych do sal zabaw o łącznej powierzchni 7,31 m2, 7) dostawie i montażu wewnętrznych parapetów z PCV (kolor biały) w ilości 13 sztuk o łącznej długości 30,6 m oraz grubości minimum 2 cm i szerokości 0,40 m. 8) montaż nawiewników higrosterowanych w ilości 8 sztuk, nawiewniki mają zostać zamontowane w oknach do sal zabaw oraz w gabinecie dyrektora oraz w pokoju nauczycielskim, 9) skuciu i podmurowaniu otworu okiennego w razie zaistnienia takiej potrzeby, 10) skuciu cegieł (przy oknach typu zespolonego) węgarka w 25 oknach o ilości 1,16 m3 - węgarki w oknach w piwnicy nie podlegają skuciu, 11) uzupełnieniu tynku wewnętrznego i zewnętrznego przy oknach, 12) pracach porządkowych po w/w robotach z wywózka gruzu i materiałów z rozbiórki na legalne wysypisko odpadów komunalnych, 13) wszystkie obróbki okien oraz drzwi należy wykonać na zewnątrz i wewnątrz na gładko bez malowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania - wykażą się co najmniej dwoma robotami budowlanymi polegającymi na dostawie i montażu okien w budynkach w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 2) Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 9 ppkt 1 lit a - j oraz ppkt 2 lit a-h według formuły spełnia/nie spełnia. Brak załączenia przez Wykonawce któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. b) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( załącznik nr 3, w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej ni 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży budowlanej; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry, e) dokumenty lub oświadczenia stwierdzające, że osoba, o której mowa w pdpkt d) posiada wymagane uprawnienia tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tej osoby do OIIB; f) wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. g) oświadczenie o nie karaniu w zakresie objętym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkowa, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego załącznik nr 6 h) oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach, opłatach oraz składkach na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne załącznik nr 6 i) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. j) pełnomocnictwo, oryginał pełnomocnictwa, podpisany przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy (współwykonawców) lub poświadczona przez nich za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2). Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego. a) dokument poświadczający dopuszczenie okien do zastosowania w obiektach użyteczności publicznej, b) certyfikat zgodności z aprobatą lub deklaracją zgodności z aprobatą na okna, c) certyfikat lub deklarację zgodności z aprobatą techniczną na nawiewniki higrosterowane, d) świadectwo badań Instytutu Szkła i Ceramiki na szyby, e) orzeczenie o stopniu palności na okna, f) atest higieniczny na profil okien, g) atest higieniczny na parapety, h) certyfikat COBR na okucia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakoslawice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Pakosławice 48-314 Pakosławice (Budynek Urzędu Gminy Pakosławice).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Pakosławice, 48-314 Pakosławice pok nr 11 (budynek Urzędu Gminy Pakosławice).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.