eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa nabiału

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Łódź: dostawa nabiału
Numer ogłoszenia: 227685 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew , ul. Grota-Roweckiego 30, 93-217 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6771551, faks 042 6771550.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nabiału.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kody klasyfikacji Wspólnego słownika zamówień (CPV) : 15500000-3 2.Przedmiot zamówienia dotyczy dostawa nabiału , których dokładne wyszczególnienie oraz ilości zawarte zostały w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji -Szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 4.Miejscem realizacji dostawy przedmiotu zamówienia są następujące placówki: -Domu Dziennego Pobytu ul. Ćwiklińskiej 18 -Domu Dziennego Pobytu ul. Fabrycznej 19 -Domu Dziennego Pobytu ul. Grota Roweckiego 30 -Domu Dziennego Pobytu ul. Smetany 4 -Domu Dziennego Pobytu ul. Zbocze 2a -Dziennego Ośrodka Adaptacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej ul. Ćwiklińskiej 5a -Świetlicy Środowiskowej ul. Ćwiklińskiej 5a -Świetlicy Środowiskowej ul. Smetany 4 5.Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: a) nazwę środka spożywczego -b) dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym c) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia d) dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego e) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy f) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu g) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania h) oznaczenie partii produkcji i) klasę jakości handlowej 6.Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia : a) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; b) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP; c) każdy dostarczony produkt winien być I klasy zgodny z Polską Normą ; d) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi itp. 7.Wymagania w zakresie opakowań: pojemniki plastikowe z pokrywami, czyste, bez obcych zapachów, powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, elementy powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji , zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 8.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego , na własny koszt , bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego , dodatkowymi kosztami. 9.Dostawy odbywać się będą dwa razy w tygodniu w godzinach 8.00 - 13.00 w dni wyznaczone przez Zamawiającego. 10.Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy. b) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy, rozumiana jako staranność profesjonalna w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia d) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. e) reklamacje dot. stwierdzonych nieprawidłowości , wad załatwiane będą z należytą starannością , rozumiano jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszej umowy , w terminie nie dłuższym niż 2 dni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń , dokumentacji , informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzana w oparciu o przedłużone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia, metoda warunku granicznego spełnienia/ nie spełnienia. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców nie spełniających wymagania określone przepisami art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 4. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia , z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażącą niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) Wykonawca który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgłosił się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 6. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) wypełniony i podpisany załącznik nr 1 - Szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia b) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 2 ; c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 3 ; d)parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy -załącznik nr 4 ; 2.W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie dwa lata dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości przedmiotu, dot. wykonawców i odbiorców -załącznik nr 5. Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich dwóch lat wykonali co najmniej dwie dostawy odpowiadające wartością i zakresem niniejszemu zamówieniu. 4.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: a) wszystkie dokumenty Wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; b) Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów c) dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski , poświadczony przez Wykonawcę d) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty , oświadczenia i załączniki , o których mowa w Specyfikacji Zamawiającego e) oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania , zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa f) jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela , jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę g) Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów-załączników. Wszystkie pola i pozycje wzorów winny być wypełnione , a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informację i dane oraz zawierać odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów; h) złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów, lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania 5.Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych ( konsorcja/ spółki cywilne) : a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia b) jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza , przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców , podpisanej przez wszystkich partnerów , przy czym termin na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia c) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takich funkcji , wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców , winno być dołączone do oferty d) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty , oświadczenia i informacje wymienione w punktach: -pkt 1 ppkt c) -pkt 2 ppkt a) dla każdego partnera z osobna , pozostałe składane są wspólnie e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6.Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 2 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty , wystawione w raju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym i oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania. 7. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: a) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne , z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; b) dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób; c) po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne , z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; d) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów , których jawność wynika z innych aktów prawnych , w tym m. in. z zapisu art 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) zgodnie z art. 11 ust 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. Ustaw z 2003r. Nr 153 poz. 1503 z późniejszymi zmianami) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnienie do wiadomości publicznej informacji technicznych , technologicznych, organizacyjnych przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew 93-217 Łódź ul. Gen. St. Grota Roweckiego 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew 93-217 Łódź ul. Gen. St. Grota Roweckiego 30 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.