eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Dostawy odczynników, kontroli, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych i płynów wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-26

Poddębice: Dostawy odczynników, kontroli, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych i płynów wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 227671 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207579 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o., ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678 20 21, faks 43 678 20 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników, kontroli, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych i płynów wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników, kontroli, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych i płynów wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., w ilościach i asortymencie szczegółowo określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Kod CPV: 33.69.65.00-0; 38.43.45.00-1. 2. Oferowany towar winien spełniać warunki szczegółowo określone w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiot dostawy winien posiadać stosowne świadectwa rejestracji, jakości oraz inne atesty lub dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP, jako bezpieczne dla zdrowia i życia pacjenta. 4. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art.30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 5. Wraz z pierwszą dostawą Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kart charakterystyki dla odczynników. 6. Realizacja dostaw odczynników będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Laboratorium Analitycznego i Mikrobiologicznego Zamawiającego za pośrednictwem faxu za potwierdzeniem transmisji danych. 7. Wykonawca zamówione odczynniki, kontrole, kalibratory i materiały eksploatacyjne dostarczy Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do Laboratorium Analitycznego i Mikrobiologicznego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Mickiewicza 16 w Poddębicach w godz. 8:00 - 15:00. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamówionego towaru w miejscu wskazanym przez pracownika Laboratorium Analitycznego i Mikrobiologicznego. 9. Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonych odczynników, kontroli, kalibratorów oraz materiałów eksploatacyjnych składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu przez Zamawiającego. 10. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację dotyczącą odczynników, kontroli, kalibratorów i materiałów eksploatacyjnych w ciągu 2 dni kalendarzowych od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 11. W przypadku uznania reklamacji odczynników, kontroli, kalibratorów i materiałów eksploatacyjnych za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni kalendarzowych od chwili rozpatrzenia reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie. 12. Faktyczna ilość zamawianych odczynników zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ (stanowiącym Załącznik Nr 1 do umowy) ilości towaru nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 13. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu do użytkowania i pobierania pożytków z tytułu dzierżawy analizatora w ciągu maksymalnie 3 dni kalendarzowych, licząc od daty obowiązywania umowy. 14. Oferowany aparat dopuszczony jest do obrotu na rynku polskim i posiada wymagane prawem świadectwa i atesty stwierdzające jego dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). 15. Analizator będący przedmiotem dzierżawy musi spełniać wszystkie parametry techniczne i funkcje użytkowe określone w SIWZ oraz musi posiadać certyfikat CE. 16. Parametry analizatora biochemicznego wymagane przez Zamawiającego określono w Pakiecie nr 1 w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe BOR-POL Mariusz Borkowski, Plac Jaśminu 2, 44-152 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7498,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7706,20

  • Oferta z najniższą ceną: 7706,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7706,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.