Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Buk: dostawa płyt żelbetonowych typu JOMB
Numer ogłoszenia: 227667 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Przemysłowa 10, 64-320 Buk, woj. wielkopolskie, tel. 061 8140171, fax. 061 8149360.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-buk.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa płyt żelbetonowych typu JOMB.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa płyt żelbetonowych typu JOMB o wymiarach (mm) 1000/750/120-125 w ilości 1751 sztuk.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków: 1.1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655/ oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 1.2.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia. c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 1.3. Przygotują ofertę zgodnie ze SIWZ. . 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Spełnianie wymaganych warunków opisanych w punkcie 5.1. będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie 6, na zasadzie: spełnia/nie spełnia wymaganych warunków lub w przypadku nie złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy. - wypełnić i podpisać załącznik Nr 6.1.SIWZ 2.Oświadczenia: -o okresie ważności oferty, -o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) -o przyjęciu istotnych warunków umowy bez zastrzeżeń. Należy podpisać załącznik 6.2., 6.3 i 6.4. SIWZ 3.Należy załączyć również następujące dokumenty: a/ aktualny* odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej aktualny * (nie wcześniejszy niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. * dokument może być również wystawiony w okresie wcześniejszym, jednak wówczas winien być potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. b/ ewentualne zastrzeżenia Wykonawcy, wynikające z art. 8 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) o nie ujawnianiu informacji z oferty, stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; Wykonawca nie może zastrzec informacji , o których mowa w art. 86 ust. 4 w/w ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk-buk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Przemysłowa 10, 64-320 Buk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zakładu Gospodarki Komunalnej ul. Przemysowa 10 64-320 Buk sekretariat - pokój nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.