Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-08
Złocieniec: Przebudowa drogi gminnej - ul. Kaszubska oraz budowa kanalizacji deszczowej przewidzianej do realizacji na działkach nr 15, 16/8, 16/9. 17, 53, 79, 94 obręb 16 miasta Złocieniec
Numer ogłoszenia: 227626 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złocieniec , Stary Rynek 3, 78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 36 72 022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlocieniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej - ul. Kaszubska oraz budowa kanalizacji deszczowej przewidzianej do realizacji na działkach nr 15, 16/8, 16/9. 17, 53, 79, 94 obręb 16 miasta Złocieniec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej - ul. Kaszubska oraz budowa kanalizacji deszczowej przewidzianej do realizacji na działkach nr 15, 16/8, 16/9. 17, 53, 79, 94 obręb 16 miasta Złocieniec. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie ciągu pieszo - jezdnego, umożliwiającego dojazd do posesji zlokalizowanych wzdłuż ulicy Kaszubskiej. Bezpośrednie połączenie ciągu pieszo - jezdnego z działkami prywatnymi wykonane zostanie za pomocą zjazdów z kostki brukowej betonowej. Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje wykonane odwodnienia ulicy Kaszubskiej za pomocą wpustów ulicznych oraz systemu kanalizacji deszczowej. Zakres robót zgodnie z przedmiarami robót załączonymi do siwz oraz dokumentacją projektową i SST. Ponadto Wykonawca ma wykonać inwentaryzację geodezyjna powykonawczą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych). Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:Bank PKO S.A. Złocieniec Nr 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Złocieńcu, ul. Stary Rynek 3, w sekretariacie pok. 12 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 1 lipca 2009r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wartość każdego zamówienia polegającego na robotach drogowych wynosiła co najmniej 250 000,00 PLN (brutto) b)dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN (łącznie dla Wykonawców składających ofertę wspólną). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 800 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich środki finansowe łącznie) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - Wykonawca składa oświadczenia. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1)Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 1 lipca 2009r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wartość każdego zamówienia polegającego na robotach drogowych wynosiła co najmniej 250 000,00 PLN (brutto) 2)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN (łącznie dla Wykonawców składających ofertę wspólną). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 2)informacja z banku, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie zdolności kredytowej w wymaganej wysokości (w wysokości co najmniej 800 000 PLN). 4.Dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlocieniec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
ul. Stary Rynek 3
78-520 Złocieniec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Stary Rynek 3 78-520 Złocieniec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ZŁOCIEŃCA
więcej: przetargi w Złocieńcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Jasionówka wraz z zakupem sprzętu
- Rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Działy i Sambórz
- Modernizacja dróg gminnych w Krzyżanowie i w Ostrowie
- "Remont ulic m.st. Warszawy z podziałem na 2 części"...
- Rozbudowa i przebudowa drogi nr 5161P na odcinku Daniszyn - Cegły - Janków Zaleśny wraz z przebudową drogi nr 5288P na odcinku Moszczanka - Bieganin o dł. ok. 2,4 km
- Budowa dróg wraz z infrastrukturą techniczną w Dobrzycy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.