eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa paliw do pojazdów WORD-u w 2014 i 2015 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-30

Bielsko-Biała: Dostawa paliw do pojazdów WORD-u w 2014 i 2015 roku
Numer ogłoszenia: 227567 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej , Al. Armii Krajowej 220A, 43-316 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 8296700, faks 33 8296700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw do pojazdów WORD-u w 2014 i 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy benzyny bezołowiowej E 95 w ilości ok. 61 400 dm3 oraz oleju napędowego w ilości ok. 15 200 dm3 przez tankowanie do pojazdów i kanistrów Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy oddalonej nie więcej niż 6 km od siedziby Zamawiającego z możliwością doraźnego tankowania w sieci stacji na terenie Polski. Zakupy w/w paliw dokonywane będą za pomocą kart wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Wraz z paliwem Wykonawca zobowiązany jest wydać kierowcy każdorazowo potwierdzenie transakcji (dowód wydania) potwierdzający tankowanie. Zakup paliwa następować będzie po cenie aktualnie obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy pomniejszonej o udzielony rabat. Rozliczenie zawartych transakcji następować będzie fakturami VAT nie częściej niż dwa razy w miesiącu, termin płatności nie dłuższy niż 14 dni od daty wystawienia faktury. Wykonawca zapewni pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 dm3 paliwa i wartość zakupu paliwa z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu, nr karty i rodzaju produktu). W chwili obecnej Zamawiający posiada: 28 pojazdów napędzanych benzyną bezołowiową E 95; 4 pojazdy napędzane olejem napędowym. Karty paliwowe wydawane będą Zamawiającemu bezpłatnie, a w razie ich utraty Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty po telefonicznym zgłoszeniu jej utraty lub zapewnić możliwość dokonania samodzielnej blokady kart poprzez indywidualną stronę internetową dostępną 24 h/dobę przez 7 dni w tygodniu.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające mogą być udzielane w wysokości do 20% zamówienia podstawowego w zakresie tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. właściwe koncesje na obrót paliwami. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumencie, który Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. Z treści załączonego dokumentu w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymieniony warunek. Sposób dokonania oceny tego warunku dokonywany będzie metodą 1 / 0 (spełnia / nie spełnia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w postępowaniu, metodą 1 / 0 (spełnia / nie spełnia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w postępowaniu, metodą 1 / 0 (spełnia / nie spełnia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w postępowaniu, metodą 1 / 0 (spełnia / nie spełnia)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w postępowaniu, metodą 1 / 0 (spełnia / nie spełnia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. wykaz podwykonawców (jeśli Wykonawca będzie z nich korzystał), którzy spełniają wymogi udziału w niniejszym postępowaniu stawiane Wykonawcy poparte właściwymi dokumentami podwykonawcy. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty stosownie do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. rok 2013, poz. 231). 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 4.1 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 PZP muszą być spełnione odrębnie przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie, natomiast pozostałe warunki szczegółowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 4.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), 4.3 w takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w pkt 4.2, 4.4 zapewnić, aby oferta została podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, 4.5 przy składaniu dokumentów i oświadczeń, w których widnieje słowo /Wykonawca/, np. w miejscu /nazwa Wykonawcy/ podać pełne dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tworzących konsorcjum), a nie tylko pełnomocnika, 4.6 jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 4 tego ogłoszenia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego żądać będzie umowy konsorcjum regulującej współpracę tych podmiotów, która powinna zawierać minimum następujące postanowienia: 4.6.1 wyznaczenie spośród siebie podmiotu (lidera) upoważnionego do: zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę, wystawiania faktur, przyjmowania płatności i przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę, 4.6.2 określenie podziału prac i obowiązków przypadających na każdy podmiot w ramach wspólnego wykonywania przedmiotu zamówienia, 4.6.3 oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, 4.6.4 zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu dostaw paliw wynikające ze zmian po stronie Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy. 2. Zmiany wynikające z łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy. W jego prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy z chwilą łączenia, podziału lub przekształcenia wstępuje podmiot powstały wskutek łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy. W dokumentach związanych z wykonaniem niniejszej umowy powstających po dacie łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy jako strona umowy będzie wskazywany podmiot powstały wskutek łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy. 3. Zmiany przepisów regulujących przedmiot zamówienia, dotyczących podatków i wynagrodzeń oraz innych wpływających na realizację umowy. 4. Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego Al. Armii Krajowej 220A, 43-316 Bielsko-Biała (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego Al. Armii Krajowej 220A, 43-316 Bielsko-Biała (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.