eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Usługa sprzątania basenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Wieliczka: Usługa sprzątania basenu
Numer ogłoszenia: 227565 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SOLNE MIASTO Sp. z o.o. , ul. Tadeusza Kościuszki 15, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 357 32 64, faks 12 268 68 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solnemiasto.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania basenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości na całym basenie z wyłączeniem piwnic: Usługa prowadzona na bieżąco tj. w trakcie godzin otwarcia basenu codziennie od 6:30 do 22:30 pomieszczenia szatniowe o powierzchni 176,62 m2 korytarze, winda oraz klatki schodowe o powierzchni 258,41 m2 pomieszczenia sanitarne o powierzchni 65,38 m2 drzwi wewnętrzne oraz zewnętrzne, parapety wewnętrzne, winda, uchwyty, poręcze opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się na terenie basenu uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach (papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe) widownia o powierzchni 203,55 m2 sauny o powierzchni 75,57 m2 ściąganie wody z hali basenowej 1089,62 m2 czyszczenie elementów metalowych balustrad, baterii zlewozmywakowych, baterii prysznicowych, luster, kratek wentylacyjnych, elementów drewnianych Usługa prowadzona 1 raz dziennie: hala basenowa o powierzchni 1089,62 m2 pomieszczenia administracyjne o powierzchni 170,9 m2 punkt medyczny, pomieszczenia socjalne ratowników o powierzchni 40,28 m2 magazyn basenu o powierzchni 8,5 m2 Wykonawca przeprowadzi dezynfekcje 1 raz na 2 dni po godzinach otwarcia basenu: hali basenowej pomieszczeń szatniowych pomieszczeń sanitarnych sauny Mycie szyb i przeszkleń: zewnętrznych o pow. ok. 454 m2 nie rzadziej niż 1 raz na kwartał wewnętrznych o wysokości przeszkleń do 2.3 m - o pow. ok. 148 m2 - 2 razy w tygodniu po godzinach otwarcia basenu wewnętrznych o wysokości przeszkleń powyżej 2,3 m - o pow. ok. 40 m2 - 1 raz na 2 tygodnie po godzinach otwarcia basenu Mycie niecki basenowej nastąpi 1 raz w trakcie przerwy technicznej. Mycie ścian hali basenowej o pow. ok. 325 m2 nie rzadziej niż 1 raz na kwartał po godzinach otwarcia basenu. Wykonawca zapewni bieżącą dostawę środków higienicznych w szacunkowej ilości: papier toaletowy w ilości ok. 50 rolek miesięcznie ręczniki papierowe (składane) w ilości ok. 30000 szt. miesięcznie mydło w płynie w ilości 40 litrów miesięcznie Uwaga: ilość zamawianych środków może ulec zmianie. Zamawiający zapewni Wykonawcy 2 pomieszczenia (1 magazyn o pow. 10 m2, 1 pomieszczenie socjalne o pow. 10m2).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci którzy : W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji. Prawidłowo wykonali co najmniej jedno zadanie o podobnym charakterze i o wartości usługi nie mniejszej niż 40 000 zł w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie dokumentu zawierającego wykaz wykonanych usług, z których co najmniej jedna odpowiada powyższym warunkom. Przedstawią informację na temat ilości osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie spełniony poprzez udokumentowanie dysponowania lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. co najmniej 2 osobami do serwisu dziennego w godzinach otwarcia basenu. Przedstawią wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Warunek zostanie spełniony poprzez udokumentowanie posiadania min. szorowarki jednotarczowej - 2 sztuki, myjki ciśnieniowej - 2 sztuki, maszyny czyszcząco-zbierającej o wydajności co najmniej 600 m2 na godzinę. Przedstawią polisę o odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności o minimalnej wartości - 100 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Karta tytułowa oferty; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie ; Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom; Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa na wstępie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; Imienne wskazanie koordynatora; Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Wypełniony przedmiar..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solnemiasto.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SOLNE MIASTO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Tadeusza Kościuszki 15, 32-020 Wieliczka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat Prezesa Spółki SOLNE MIASTO ul. Tadeusza Kościuszki 15, 32-020 Wieliczka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.