eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja i eksploatacja systemu odwodnienia (zadanie I) oraz konserwacja i eksploatacja systemu zasilania sterowania instalacji odwodnienia (zadanie II) znajdujących się w zagłębieniu Wisłostrady w tunel drogowy w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Warszawa: Konserwacja i eksploatacja systemu odwodnienia (zadanie I) oraz konserwacja i eksploatacja systemu zasilania sterowania instalacji odwodnienia (zadanie II) znajdujących się w zagłębieniu Wisłostrady w tunel drogowy w Warszawie
Numer ogłoszenia: 227504 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Trasa Świętokrzyska" Sp. z o.o., ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6191043, fax 022 6700596.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.trasa.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i eksploatacja systemu odwodnienia (zadanie I) oraz konserwacja i eksploatacja systemu zasilania sterowania instalacji odwodnienia (zadanie II) znajdujących się w zagłębieniu Wisłostrady w tunel drogowy w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa nie przekracza równowartości 211.000 EURO

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp Kod CPV wg słownika 2008: 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że: 1) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych w postaci odpadów ropopochodnych lub umowę z firmą posiadającą zezwolenie na prowadzenie takiej działalności zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - zezwolenie powinno dotyczyć odpadów o kodach 13 05 01, 13 05 02, 13 05 03, 13 05 06, 13 05 07, 13 05 08, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 w sprawie katalogu odpadów Dz. U. Nr 112 , poz.1206 (dotyczy zadania nr I), 2) posiada doświadczenie zawodowe obejmujące wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednego zamówienia o wartości bez podatku VAT minimum 50.000 zł, polegającego na remoncie, konserwacji lub eksploatacji: a) instalacji wodno kanalizacyjnej w obrębie obiektu drogowego lub przemysłowego (dotyczy zadania nr I), b) instalacji zasilania i sterowania elektrycznego w obrębie obiektu drogowego lub przemysłowego (dotyczy zadania nr II), 3) powierza kierowanie wykonywaniem zamówienia osobom posiadającym uprawnienia: a) do nadzoru nad osobami wykonującymi prace w zakresie montażu, kontroli i pomiarów urządzeń w obwodach elektrycznych do 1 kV (dotyczy zadania nr II), b) do wykonywania czynności w zakresie montażu, kontroli i pomiarów urządzeń w obwodach elektrycznych do 1 kV, (dotyczy zadania nr II), 4) dysponuje potencjałem technicznym, który obejmuje wyposażenie z osprzętem do wykonania zamówienia (dotyczy zadania nr I). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez ustalenie, czy wykonawca spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (metoda 01). Jeżeli wykonawca nie spełnia co najmniej jednego w warunków udziału w postępowaniu podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (dotyczy zadań nr I i nr II), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy zadań nr I i nr II), 3) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych w postaci odpadów ropopochodnych lub umowę z firmą posiadającą zezwolenie na prowadzenie takiej działalności zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach zezwolenie powinno dotyczyć odpadów o kodach 13 05 01, 13 05 02, 13 05 03, 13 05 06, 13 05 07, 13 05 08, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 w sprawie katalogu odpadów Dz. U. Nr 112 , poz.1206 (dotyczy zadania nr I), 4) wykaz zamówień o wartości bez podatku VAT minimum 50.000 zł, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy w tym okresie, polegających na remoncie, konserwacji lub eksploatacji a) instalacji wodno-kanalizacyjnej w obrębie obiektu drogowego lub przemysłowego (dotyczy zadania nr I), b) instalacji zasilania i sterowania elektrycznego w obrębie obiektu drogowego lub przemysłowego (dotyczy zadania nr II), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie z wyszczególnieniem osób odpowiedzialnych za poszczególne obowiązki określone w szczegółowych informacjach o warunkach udziału w postępowaniu (dotyczy zadania nr II), 6) dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiada: a) świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające osoby kierujące czynnościami osób wykonujących prace w zakresie montażu, kontroli i pomiarów urządzeń w obwodach elektrycznych do 1 kV, (dotyczy zadania nr II), b) świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania czynnościami w zakresie montażu, kontroli i pomiarów urządzeń w obwodach elektrycznych do 1 kV (dotyczy zadania nr II), 7) wykaz narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje wykonawca, obejmujący wóz asenizacyjny o pojemności min 20 m3, beczkowóz o pojemności min 20 m3, pompy elektryczne o mocy min 3 kW 2 szt., pompy spalinowe o mocy min 3 kW 2 szt., urządzenie do czyszczenia i udrażniania kanalizacji do długości (przewód min. 50 mb) oraz urządzenia do zbierania i transportu odpadów ropopochodnych (dotyczy zadania nr I). Wykonawcy mający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składają oświadczenia i dokumenty będące odpowiednikami powyższych dokumentów zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trasa.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres pocztowy: ul. Sokola 2 Miejscowosc: Warszawa Kod pocztowy: 03-724 Województwo: mazowieckie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Adres pocztowy: ul. Sokola 2 Miejscowosc: Warszawa Kod pocztowy: 03-724 Województwo: mazowieckie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i eksploatacja systemu odwodnienia znajdujących się w zagłębieniu Wisłostrady w tunel drogowy w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa nie przekracza równowartości 211.000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i eksploatacja systemu zasilania sterowania instalacji odwodnienia znajdujących się w zagłębieniu Wisłostrady w tunel drogowy w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa nie przekracza równowartości 211.000 EURO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.