eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przebudowa i rozbudowa budynku w Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-04

POZYCJA 22748

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: przebudowa i rozbudowa budynku w Radomiu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, do kontaktów: Wojciech Tokarski, ul. Jasna 2/4, 00-013 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5537870, fax 022 8269760, e-mail: wojciech.tokarski@warszawa.wsa.gov.pl, www.bip.warszawa.wsa.gov.pl/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i rozbudowa budynku w Radomiu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, których rezultatem będzie zmiana sposobu użytkowania, przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku (rok budowy ok. 1900r.) przy ul. Słowackiego 7 w Radomiu, z przeznaczeniem na Wydział Zamiejscowy Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie. 2. Parametry budynku : - powierzchnia zabudowy 473,23 m kw. - powierzchnia użytkowa 1.089,95 m kw. - powierzchnia całkowita 1.589,37 m kw. - ilość kondygnacji - dwie w części frontowej, trzy w skrzydłach budynku, użytkowe poddasze oraz częściowe podpiwniczenie - kubatura całości 5.610,00 m sześc. - wysokość budynku 13,48 m - długość części frontowej budynku 20,44 m 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi, zaleceniami Zamawiającego oraz zgodnie z zasadami sztuki i etyki zawodowej. 4. Na przedmiot zamówienia składają się prace opisane w specyfikacji istotnych warunkach zamówienia, dokumentacji projektowej - projektach wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót oraz informacji bioz. 5. Na przedmiot zamówienia w szczególności składają się: 1.1. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę: 1.1.1. roboty terenowe przygotowawcze: 1) roboty rozbiórkowe nawierzchni, elementów dróg i istniejącego zagospodarowania, 2) roboty przygotowawcze i organizacja placu budowy w zakresie: woda, kanalizacja i energia dla potrzeb budowy. 1.1.2. przebudowa uzbrojenia podziemnego: przebudowa sieci kanalizacyjnej, przebudowa sieci wodociągowej, przebudowa kabli elektroenergetycznych NN, przebudowa teletechnicznej kanalizacji kablowej wraz z kablami, 1.2. Architektura i konstrukcja obiektów budowlanych: 1.2.1. roboty ziemne, konstrukcyjne i architektoniczne: 1) wykonanie wykopów, 2) zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem, 3) roboty fundamentowe, 4) roboty zbrojeniowe, 5) roboty żelbetowe i betonowe, 6) montaż stalowych konstrukcji elementów budowlanych, 7) wymiana stropów, 8) roboty murowe ścian, 9) wymiana okien i drzwi, 10) roboty izolacyjne przeciwwilgociowe i przeciwwodne, 11) ocieplenie ścian fundamentowych i nadziemia, 12) wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem, 13) roboty elewacyjne. 1.2.2. roboty wykończeniowe: 1) tynkowanie, 2) roboty w zakresie układania podłóg, 3) wykonanie ścian działowych, sufitów i obudów, 4) montaż zabudowy i okładzin ścian wewnętrznych, 5) malowanie ścian i sufitów, 6) montaż sufitów podwieszanych rastrowych, 7) montaż okładzin elewacyjnych, 8) montaż elementów wyposażenia, 9) montaż windy. 1.3. wyposażenie instalacyjne: 1.3.1. instalacje sanitarne: 1) budowa przyłącza sieci cieplnej preizolowanej, 2) budowa węzła cieplnego, 3) sieć kanalizacji sanitarnej (istniejąca), 4) przyłącze wodociągowe (istniejące), 5) nowa instalacja wewnętrzna wody zimnej, 6) nowa instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej, 7) instalacje centralnego ogrzewania, 8) instalacja wentylacji mechanicznej, 9) instalacja wentylacji pożarowej, 10) gazowa instalacja gaszenia pożaru. 1.3.2. instalacje elektroenergetyczne i słaboprądowe: 1) instalacje elektroelektryczne wewnętrzne, 2) instalacja sygnalizacji pożaru (SAP), 3) dźwiękowy system ostrzegawczy (DSO), 4) system okablowania strukturalnego i centrali telefonicznej, 5) system kontroli dostępu (SKD), 6) system sygnalizacji włamania i napadu, 7) system telewizji przemysłowej, 1.4. zagospodarowanie terenu i roboty drogowe: 1.4.1. zagospodarowanie terenu: 1) roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, 2) montaż elementów małej architektury. 1.4.2. wykonanie nawierzchni dróg, chodników oraz elementów drogowych: 1) podbudowa i ulepszone podłoże z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem, 2) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej oraz płyt ażurowych, 3) roboty odwadniające i nawierzchniowe krawężniki, obrzeża betonowe, ścieki uliczne. 1.4.3. ogrodzenie terenu: 1) elementy ogrodzeniowe na słupkach stalowych, bez cokołu i podmurówki, 2) brama stalowa otwierana automatycznie - przesuwna. 1.5. inne prace niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z określonymi w niniejszej sekcji zasadami. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Radom, ul. Słowackiego 7. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza równowartość kwoty 60.000 euro. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w dwóch etapach: I ETAP - roboty budowlane wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowania wnętrza budynku, umożliwiające rozpoczęcie działalności Wydziału Zamiejscowego WSA w Radomiu, z dniem 1 stycznia 2007 roku. II ETAP - pozostałe roboty wykończeniowe do uzyskania pozwolenia na użytkowanie elewacji i zagospodarowania terenu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: I etap: 31.12.2006; data zakończenia: II etap: 30.06.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 100 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu (zwanym dalej "Wnioskiem") muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm), na potwierdzenie czego składają oświadczenie o którym mowa w art. 50 wyżej powołanej ustawy oraz dokumenty poświadczające, że: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na potwierdzenie tego warunku złożą wraz z wnioskiem: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - potwierdzający uprawnienie do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, a dotyczy to kierownika budowy i kierowników robót branżowych, posiadają wymagane uprawnienia, w tym zgodne z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm) oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dokumenty muszą potwierdzać niezbędne uprawnienia w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - do kierowania robotami konserwatorskimi, zgodnie z par. 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004r, Nr 150, poz. 1579), - drogowej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, i wodociągowych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, oraz doświadczenie zawodowe: - dla kierownika budowy - minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika lub zastępcy kierownika budowy, - dla kierowników robót branżowych - minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika lub zastępcy kierownika budowy bądź kierownika lub zastępcy kierownika robót branżowych we właściwej specjalności. e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. III.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie tego warunku złożą wraz z wnioskiem: a) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności- za okres ostatnich 3 lat obrotowych, potwierdzające wysokość średniorocznych przychodów ze sprzedaży robót budowlano-montażowych w wysokości co najmniej 5,0 mln PLN oraz roczne wskaźniki płynności bieżącej większe lub równe 1,0 [wskaźnik płynności bieżącej = wartość aktywów obrotowych dzielona przez wartość zobowiązań krótkoterminowych]. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres - potwierdzające średnią wysokość przychodów ze sprzedaży robót budowlano-montażowych w wysokości co najmniej 5,0 mln PLN oraz wskaźnik płynności bieżącej większy lub równy 1,0 [ wskaźnik płynności bieżącej = ilorazowi wartości aktywów obrotowych i wartości zobowiązań krótkoterminowych]. Wysokości przychodów ze sprzedaży robót budowlano-montażowych oraz wskaźniki płynności bieżącej należy podać w załączniku nr 5. b) informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową (wyrażoną konkretną kwotą w PLN) w wysokości nie mniejszej niż 1 mln PLN wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, c) polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - potwierdzającą ubezpieczenie w wysokości minimum 400 tys. PLN. III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie tego warunku złożą wraz z wnioskiem: a) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat w tym także w 2006 roku - potwierdzającą przeciętne średnioroczne zatrudnienie co najmniej 3 inżynierów, w ramach specjalności o których mowa w sekcji III.2.1.1. pkt.1.1.d pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie w tym także w 2006 roku, b) wykaz osób, o których mowa w sekcji III. 2.1.1. pkt 1.1.d, które będą wykonywać zamówienie (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności, a także ich doświadczenia zawodowego c) wykaz należycie wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (liczonych do dnia składania wniosków) robót budowlanych (w tym co najmniej 1 robota remontowa obiektu zabytkowego nieruchomego wpisanego do rejestru zabytków lub obiektu w strefie ochrony konserwatorskiej) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - potwierdzający wybudowanie należycie jako generalny wykonawca co najmniej JEDNEGO "inteligentnego" budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1,0 tys m 2 każdy, sklasyfikowanego w ramach następujących kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45211340-4 - budownictwo wielorodzinne, 45211350-7 - budynki wielofunkcyjne, 45212330-8 - biblioteki, 45212411-0 - hotele, 45213130-3 - banki, 45213150-9 - biurowce, 45214410-7 - politechniki, 45214630-5 - obiekty naukowe, 45215120-4 - specjalne budynki medyczne, 45215130-7 - kliniki, 45215140-0 - obiekty szpitalne, 45216112-2 - sądy, 45216114-6 - budynki Parlamentu oraz zgromadzeń publicznych . Pod pojęciem "budynek inteligentny" rozumie się budynek, w którym wykonano co najmniej 4 (cztery) instalacje elektroenergetyczne i słaboprądowe, o których mowa w sekcji II.1.6 pkt.5 ppkt. 1.3.2. d) dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie o którym mowa w podpunkcie c), zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru końcowego). III.2.1.4 . Informacje dodatkowe 1. Postępowania prowadzone jest w formie pisemnej w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz innych dokumentów składających się na wniosek w innym języku. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji .III.2. 1.1. pkt1.1.a, 1.1.c, 1.1.e, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej oraz sekcji III.2.1.1. pkt 1.1.b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie do wniosku należy dołączyć dokument wskazujący podmiot wiodący - wyraźnie ustanawiający i wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu w zakresie odpowiadającym treści art. 23 ustawy PZP lub umowę zawartą pomiędzy Wykonawcami występującymi wspólnie. Pełnomocnictwo/umowa winno spełniać wymogi prawne dla tego rodzaju stosunków cywilno-prawnych i zawierać co najmniej: określenie nazwy postępowania o zamówienie publiczne, wskazanie Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, zakres i okres umocowania. Pełnomocnictwo/umowa winno być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 4.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 4.1.Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą "spełnia", "nie spełnia". 4.2.W przypadku złożenia więcej niż 5 wniosków, spełniających warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający sklasyfikuje Wykonawców spełniających wszystkie warunki udziału w postępowaniu którzy wykażą się sumarycznie większą powierzchnia użytkowa w m2 należycie wybudowanych w generalnym wykonawstwie w ciągu ostatnich 5 lat budynków o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1,0 tys m 2 każdy , sklasyfikowanych w ramach kodów Wspólnego Słownika Zamówień wymienionych sekcji .III.2.1.3. pkt 1.3.c W przypadku Wykonawców, którzy wykażą się taką samą powierzchnią użytkową (co uniemożliwi wyłonienie pierwszej piątki), o klasyfikacji zdecyduje największa liczba należycie wybudowanych w generalnym wykonawstwie w ciągu ostatnich 5 lat (liczonych do dnia składania wniosku), budynków "inteligentnych" o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1,0 tys m 2 każdy, sklasyfikowanych w ramach kodów Wspólnego Słownika Zamówień wymienionych w sekcji. III.2.1.3. pkt 1.3.c. 4.3.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunki określone w sekcji III będą oceniane w następujący sposób: - warunki oraz dokumenty określone w sekcji III.2.1.1 w punktach 1.1.a, 1.1.b, 1.1.c, 1.1.e, oraz sekcji VI.4 pkt.2 muszą spełniać/złożyć wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie, - dokumenty określone w sekcji III.2.1.2 pkt. 1.2.a oraz pkt 1.2.c muszą złożyć wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie - warunek dotyczący przychodów będzie oceniany łącznie, warunek dotyczący wskaźników płynności bieżącej muszą spełnić wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie, warunek dotyczący wysokości ubezpieczenia będzie oceniany łącznie. - warunki oraz dokumenty określone w sekcji III.2.1.1. pkt 1.1.d, sekcji III.2.1.3. pkt 1.3, sekcji III.2.1.2. pkt 1.2.b musi spełnić/złożyć jeden lub kilku z Wykonawców występujących wspólnie, warunki określone w tych punktach będą oceniane łącznie. 5.Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w zamkniętej kopercie/opakowaniu należy składać w siedzibie Zamawiającego, Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, ul. Jasna 2/4, 00-013 Warszawa, parter - Biuro Podawcze, do dnia 10.05.2006 r. do godziny 13:00. 6.Przy składaniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Wykonawcy wydawane jest pokwitowanie. 7.Kopertę/opakowanie należy opatrzyć nazwą i adresem Wykonawcy oraz zaadresować jak niżej: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, ul. Jasna 2/4, 00-013 Warszawa "Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na "Przebudowę i rozbudowę budynku w Radomiu " 8.Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 9.Dokumenty składające się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinny być ponumerowane oraz w ogólnie przyjęty sposób ze sobą połączone. 10.Dokumenty należy wypełnić w sposób czytelny i trwały. Wszelkie zmiany i poprawki (również przy użyciu korektora) w treści wniosku, dokumentów składających się na wniosek i załączników mogą być dokonane jedynie poprzez czytelne przekreślenie błędnego zapisu i wstawienie obok poprawnego oraz wstawienie własnoręcznej parafy osoby uprawnionej. 11.Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów. Dokumenty nie wytworzone przez Wykonawcę/ców mogą być przedstawione w oryginale lub w formie odpisów (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy albo notariusza. 12.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 13.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z kompletem wszystkich wymaganych dokumentów musi spełniać wymagania określone w ustawie oraz niniejszym ogłoszeniu o postępowaniu. 14.W przypadku, gdy we wniosku znajdują się informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca winien złożyć stosowne zastrzeżenie na formularzu wniosku z podaniem, które strony wniosku podlegają nieujawnieniu oraz dodatkowo na tych stronach winien umieścić klauzulę "informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji". 15.Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 16.W przypadku, gdy Wykonawcy przewidują powierzenie części prac składających się na przedmiot zamówienia podwykonawcom, winni określić jakie prace będą wykonywane przez podwykonawców. 17. Dla ułatwienia, Zamawiający udostępnia wzór wniosku oraz wszelkie pomocnicze formularze-wzory załączników (Wniosek, załączniki 1-6) do ogłoszenia o niniejszym postępowaniu zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.warszawa.wsa.gov.pl oraz w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, wzory wniosku i załączniki do niego zostaną przesłane pocztą lub drogą elektroniczną. 18.Formularze zamieszczone przez Zamawiającego są przykładowe i dopuszcza się ich modyfikacje w zakresie układu graficznego, lecz muszą one prezentować wszystkie dane wymagane przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.05.2006 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.