eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Kredyt długoterminowy na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w dochodach własnych Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego w wysokości 2.200.000,00 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-29

Ropczyce: Kredyt długoterminowy na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w dochodach własnych Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego w wysokości 2.200.000,00 zł
Numer ogłoszenia: 227451 - 2014; data zamieszczenia: 29.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311758 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, faks 017 2228571.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt długoterminowy na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w dochodach własnych Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego w wysokości 2.200.000,00 zł.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w dochodach własnych Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego 4.2. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5 4.3. Dane wyjściowe: 4.3.1. kwota kredytu ogółem: 2.200.000,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania pn: Przebudowa mostów jako kontynuacja programu - Przebudowa obiektów mostowych w ciągu dróg powiatowych 4.3.2. uruchomienie kredytu nastąpi w transzach w terminie 7 dni od podpisania umowy do dnia 15.12.2014 na podstawie dyspozycji płatniczych zamawiającego, określających kwotę i termin wypłaty, 4.3.3. ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa 15.12.2014, 4.3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji wykorzystania części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów, 4.3.5. spłata kredytu nastąpi z dochodów własnych Powiatu w terminie do 30.12.2024r., 4.3.6. ustala się okres karencji w spłacie kredytu do 31.12.2014 Spłata pierwszej raty nastąpi dnia 30.01.2015, natomiast spłata odsetek od uruchomienia kredytu, w okresach miesięcznych, 4.3.7. sposób spłaty kredytu - w stałych ratach miesięcznych, w terminie do 30 dnia każdego miesiąca kalendarzowego, 4.3.8. odsetki naliczane będą miesięcznie od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni do wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku (także w latach przestępnych). Odsetki będą spłacane w terminie do 30 dnia każdego miesiąca, 4.3.9. spłata odsetek następowała będzie w ratach miesięcznych i zakończy się z chwilą całkowitej spłaty kredytu, tj. w sytuacji gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, 4.3.10. do ustalenia stopy oprocentowania stosowana będzie stawka WIBOR 1M 4.3.11. forma zabezpieczenia kredytu przez Kredytobiorcę: weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową 4.3.12. kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4.3.13. prowizja będzie płatna jednorazowo w ciągu 14 dni od podpisania umowy, z tym że Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców prowizji przygotowawczej od kwoty kredytu tylko jeden raz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • bank Spółdzielczy w Ropczycach, ul. Rynek 13, 39-100 Ropczyce, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 550000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 352842,46

  • Oferta z najniższą ceną: 352842,46 / Oferta z najwyższą ceną: 524764,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.