Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-02
Koszalin: Budowa zespołu budynków - II etap (4 budynki po 24 lokale) z mieszkaniami socjalnymi wraz z infrastrukturą techniczną
w Koszalinie przy ul. Przemysłow
Numer ogłoszenia: 227438 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, fax. 094 3488625.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zespołu budynków - II etap (4 budynki po 24 lokale) z mieszkaniami socjalnymi wraz z infrastrukturą techniczną w Koszalinie przy ul. Przemysłow.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa zespołu budynków - II etap (4 budynki po 24 lokale) z mieszkaniami socjalnymi wraz z infrastrukturą techniczną w Koszalinie przy ul. Przemysłowej Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: - 4 budynków BS-3, BS-4, BS-5, BS-6, dwukondygnacyjnych typu galeriowego z mieszkaniami socjalnymi o powierzchni zabudowy 528,83 m2 każdy (w każdym budynku 24 mieszkania jednopokojowe z łazienką i wnęką kuchenną) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną obejmującą: 1) budowę przyłącza wody dla budynku BS-6, 2) budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej - dla budynków BS-3, BS-4, BS-5, BS-6, 3) budowę wewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o. i elektrycznej - dla budynków BS-3, BS-4, BS-5, BS-6; 4) budowę sieci kanalizacji sanitarnej Dn 200 o długości ca 45,5 m, odprowadzającej ścieki byt.-gosp. z budynku BS6; 5) budowę sieci kanalizacji deszczowej Dn 300 o długości ca 33,0 m odprowadzającej wody deszczowe opadowe z budynku BS6; 6) budowę dróg, chodników i parkingów z nawierzchnią z kostki brukowej za budynkiem BS-2 (do wysokości budynku BS-2, chodniki zostały wykonane w I etapie inwestycji); 7) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej dla wjazdu, drogi, parkingów - do wysokości budynku BS-2 (wjazd, droga, parkingi z wyłączeniem nawierzchni z kostki brukowej - do wysokości budynku BS-2 zostały wykonane w I etapie inwestycji); 8) przebudowę 2 wpustów deszczowych (Wp-2, Wp-3); 9) zamontowanie i podłączenie słupów oświetleniowych oraz opraw; 10) wymianę istniejącego ogrodzenia o dł. ca 500 m; 11) wykonanie wiaty śmietnikowej, piaskownicy, 2 podwójnych huśtawek; 12) zagospodarowanie działki zielenią o pow. ca 8.500m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 100.000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki ogólne: a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 PZP. 2) Warunki szczegółowe: a) doświadczenia zawodowe Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem (zakończone) jako generalny Wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. jako główny wykonawca zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie co najmniej 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z instalacjami oraz infrastrukturą techniczną tj. przyłączami wod - kan, oświetleniem terenu o wartości robót nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł. b) potencjał kadrowy Wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - zgodnych z wymogami Prawa Budowlanego, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: i) 1 osobę na stanowisko kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ii) 1 osobę na stanowisko kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, iii) 1 osobę na stanowisko kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) sytuacja ekonomiczna Wykonawcy - Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi w wysokości minimum 1.000.000,00 PLN na realizację zadania, - Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą : spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale III, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Wykaz osób, przewidzianych do pełnienia obowiązków kierownika budowy oraz kierowników robót z udokumentowaniem uprawnień zawodowych i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, złożony na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 2 do Rozdziału III SIWZ, 4) Wykaz robót wskazanych w pkt 5 ppkt 2a), złożony na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 1 do Rozdziału III 5) Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione przez Wykonawcę w wykazie, zostały należycie wykonane (m.in. referencje), 6) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wymaganą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koszalinie
Biuro Zamówień Publicznych
ul. A. Mickiewicz 26
75-004 Koszalin
I piętro, pokój 15.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie Biuro Zamówień Publicznych ul. A. Mickiewicz 26 75-004 Koszalin I piętro, pokój 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu osiedla "Kretomino" w Koszalinie
- Remont budynku biurowo-sztabowego nr 17 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym przy ul. 4 Marca w Koszalinie.
- Budowa systemu detekcji i gaszenia rozdrabniacza do produkcji paliwa RDF w Hali nr 2 oraz maszyny rozrywającej worki w Hali nr 3 na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego na ulicach miasta Koszalina
- Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w Koszalinie na rok 2024
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Krasińskiego w Jaśle
- Termomodernizacja budynków jednorodzinnych w ramach realizacji programu STOP SMOG - etap XIV
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych (...) w formule zaprojektuj (projektowanie dot. czterech budynków) i wybuduj z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- KOMPLEKSOWE WYBUDOWANIE POD KLUCZ ZESPOŁU BUDYNKÓW WIELORODZINNYCH MIESZKALNYCH,INFRASTRUKTURY ZEWNĘTRZNEJ I ZAGOSPODAROWANIA TERENU W PŁOCKU OSIEDLE PODOLSZYCE POŁUDNIE - ZAGRODA II BIS.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.