eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Obsługa miasta Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2010 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Świnoujście: Obsługa miasta Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2010 roku.
Numer ogłoszenia: 227371 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa miasta Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2010 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi miasta Świnoujście w 2010 roku w zakresie wykonywania operatów szacunkowych. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie następujących operatów szacunkowych - wyceny: lokali mieszkalnych z określeniem wartości udziału w gruncie, lokali mieszkalnych z przynależnymi zabudowami gospodarczymi i z określeniem wartości udziału w gruncie, nieruchomości zabudowanych jednorodzinnymi budynkami mieszkalnymi, lokali użytkowych z określeniem wartości udziału w gruncie, nieruchomości zabudowanych budynkami gospodarczymi - garażami, nieruchomości zabudowanych - na których zlokalizowane są budynki gospodarcze, nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, nieruchomości gruntowych, nieruchomości zabudowanych obiektami budowlanymi, nieruchomości dla potrzeb naliczenia jednorazowej opłaty z tytułu uchwalenia lub zmiany planu miejscowego, nieruchomości dla potrzeb naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu dokonanego podziału nieruchomości, z tytułu urządzenia drogi bądź budowy innych urządzeń infrastruktury technicznej, sporządzanie opinii w zakresie ewentualnej zmiany wartości nieruchomości z tytułu uchwalenia lub zmiany planu miejscowego, sporządzanie opinii w zakresie ewentualnego wzrostu wartości nieruchomości z tytułu dokonanego podziału, sporządzanie opinii w zakresie ewentualnego wzrostu wartości nieruchomości na skutek urządzenia drogi bądź budowy innych urządzeń infrastruktury technicznej, wycena ograniczonego prawa rzeczowego - służebności gruntowych i służebności przesyłu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09 zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem http://bip.um.swinoujscie.pl/..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne 70.33.23.00 - Usługi nieruchomości przemysłowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto wykażą że posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego i przedłożą dokumenty określone w rozdziale 9 i rozdziale 14 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09, w terminie określonym w rozdziale 15 wyżej wymienionej specyfikacji. 2. Komisja przetargowa proponuje Zamawiającemu wybór najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych (na podstawie art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych), po uprzednim sprawdzeniu, porównaniu i ocenie ofert na podstawie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów ich spełnienia określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09 w oparciu o przepisy zawarte w Dziale II rozdziale 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenie (załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09) oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Informację o posiadaniu uprawnień rzeczoznawcy majątkowego przez podmioty, które będą wykonywać zamówienie (w tym kopie dokumentów stwierdzających te uprawnienia). 4. Upoważnienie ( pełnomocnictwo) osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt 2). Zamawiający dopuszcza wyżej przywołane dokumenty w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. III.2.2 PRZYGOTOWANIE OFERT 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą : 1.1. Wypełniony formularz oferty, będący załącznikiem nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09. 1.2. Projekt umowy Nr WGN.DP-342-...-.../09 będącej załącznikiem nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09, z podpisem nad adnotacją akceptuję. 1.3. Formularz cenowy, będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09 i zarazem załącznikiem nr 1 do umowy Nr WGN.DP-342-...-.../09 - może być wypełniony tylko w wybranych pozycjach. 1.4. Oświadczenie (załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09) oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.5. Dokumenty określone w punkcie III.2.1. i formularzu oferty będącej załącznikiem nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09 2. W/w dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim w formie pisemnej, tj. na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Wszystkie strony oferty ( tj. formularza oferty z załącznikami : projektem umowy Nr WGN.DP-342-...-.../09, formularzem cenowym i innymi oświadczeniami i dokumentami) - powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę oraz opatrzone ciągłą numeracją. Zaleca się zszycie wszystkich kart oferty. 4. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 5. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię dokumentu, kopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia oferenta winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 8. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie wewnętrznej opisanej (zaadresowanej) w sposób umożliwiający odesłanie oferty pocztą do Wykonawcy: - nazwa i adres Zamawiającego, - nazwa i adres Wykonawcy. Tak opisaną kopertę wewnętrzną należy umieścić w zamkniętej kopercie zewnętrznej opisanej w następujący sposób: Oferta na Obsługę miasta Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2010 r. Nie otwierać przed terminem komisyjnego, publicznego otwarcia ofert w dniu: 16 grudnia 2009 roku, o godzinie 12.30 9. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Urząd Miasta Świnoujście, sekretariat Prezydenta Miasta Świnoujście, pokój nr 102, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, nie później niż do dnia 16 grudnia 2009 roku, do godziny 12.00. 10. Publiczne, komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w sali nr 130, I piętro (Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, Świnoujście) w dniu 16 grudnia 2009 roku, o godzinie 12.30. 11. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.swinoujscie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świnoujście Wydział Gospodarki Nieruchomościami ul. Wojska Polskiego 1/5, pokój nr 207, II piętro 72-600 Świnoujście.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Świnoujście, sekretariat Prezydenta Miasta, pokój nr 102, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.