Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 227351 - 2014; data zamieszczenia: 29.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0618552521, faks 061 8528091.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uap.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Skanery, drukarki, dyski, tablety, laptopy, projektory, drukarka 3D, komputery stacjonarne, przełączniki sieciowe, moduły światłowodowe, oprogramowanie specjalistyczne, oprogramowanie biurowe, akcesoria.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.26.80.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium w wysokości: - Część 1 zamówienia: 200,00 zł (dwieście zł); - Część 2 zamówienia: 100,00 zł (sto zł); - Część 3 zamówienia: 400,00 zł (czterysta zł); - Część 4 zamówienia: 150,00 zł (sto pięćdziesiąt zł); - Część 5 zamówienia: 300,00 zł (trzysta zł); - Część 6 zamówienia: 200,00 zł (dwieście zł); - Część 7 zamówienia: 100,00 zł (sto zł); - Część 8 zamówienia: 500,00 zł (pięćset zł); - Część 9 zamówienia: 100,00 zł (sto zł); - Część 10 zamówienia: 200,00 zł (dwieście zł); - Część 11 zamówienia: 200,00 zł (dwieście zł). Wadium wnosi się przed upływem składania ofert. Wadium można wnosić w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego; Bank Zachodni WBK nr rachunku 50 1090 1362 0000 0000 3601 7904. Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za prawidłowo wniesione, jeżeli zostanie uznane na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium nie jest wnoszone w pieniądzu, to w ofercie należy dostarczyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 oraz 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony druk oferty, wypełniony formularz cenowy, wypełnione zestawienie oferowanego sprzętu/oprogramowania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.90
- 2 - Gwarancja - 0.10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania umowy wyłącznie z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (np. terminy zależne od producenta/dystrybutora). 2.Zamawiający dopuszcza dostarczenie sprzętu/oprogramowania równoważnego, jeżeli sprzęt/oprogramowanie przedstawione w ofercie został wycofany z produkcji lub dystrybucji w czasie realizacji umowy. 3.Zmiany określone w pkt. 1 oraz 2 powyżej wymagają wyczerpującego udokumentowania przez Wykonawcę oraz akceptacji Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uap.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 60-967 Poznań, al. Marcinkowskiego 29, pok. 215.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2014 godzina 10:00, miejsce: 60-967 Poznań, al. Marcinkowskiego 29, pok. 215.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner - 1 szt., drukarka laserowa - 1 szt., oprogramowania graficzne - 3 szt., klucz sprzetowy USB - 1 szt., power bank - 1 szt., dyski - 2 szt., tablet - 1 szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.26.80.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop - 1 szt., oprogramowanie office - 1 szt., projektor - 1 szt., dyski - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.26.80.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka 3D.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptop - 1 szt., dyski - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery stacjonarne - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie specjalistyczne - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie graficzne - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki - 3 szt., laptop - 2 szt., oprogramowanie office - 1 szt., komputer stacjonarny z monitorem - 1 szt., przejściówka - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.26.80.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie specjalistyczne - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablet - 1 szt., adapter - 1 szt., klawiatura - 1 szt., oprogramowanie office - 1 szt., dyski - 4 szt., obudowa dysku - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.26.80.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11 zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przełącznik sieciowy - 5 szt., moduł światłowodowy - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Gwarancja - 0.10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich w Swarzędzu, os. Mielżyńskiego 5a - etap II.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Poprawa BRD w m. Przyborki
- Remont ogrodzenie zewnętrznego
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze dla pracowników WSPR w Poznaniu, dla dzieci pracowników oraz osób towarzyszących
- Świadczenie usług dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.