eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierutów › Wybór banku udzielającego kredytu złotówkowego na Modernizację budynku Przychodni Rejonowej w Bierutowie w kwocie 950 000,00 zł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Bierutów: Wybór banku udzielającego kredytu złotówkowego na Modernizację budynku Przychodni Rejonowej w Bierutowie w kwocie 950 000,00 zł
Numer ogłoszenia: 227339 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Juliusza Słowackiego 2, 56-420 Bierutów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3146023, faks 071 3146266.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór banku udzielającego kredytu złotówkowego na Modernizację budynku Przychodni Rejonowej w Bierutowie w kwocie 950 000,00 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Wybór banku udzielającego kredytu złotówkowego na Modernizację budynku Przychodni Rejonowej w Bierutowie w kwocie 950 000,00 zł Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): CPV 66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu 2.Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego kredytu złotówkowego na modernizację budynku Przychodni Rejonowej w Bierutowie o następującej charakterystyce: Kwota kredytu 950 000,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) Dostępność kredytu: - w dwóch transzach dostępnych w dniu : I transza w dniu 11.01.2010 w kwocie 475 000, II transza w dniu 01.05.2010 r. w kwocie 475 000,00 zł Spłata kredytu - do 31 grudnia 2020 r. ( z możliwością wcześniejszej spłaty kredytu ) Karencja w spłacie kapitału kredytu - rozpoczęcie spłaty kredytu 30 czerwca 2010 r. Spłata kapitału: w okresach miesięcznych ( ostatni dzień miesiąca) począwszy od 30 czerwca 2010 r. do 31 grudnia 2020 r. 3.Oprocentowanie kredytu zmienne wg stawki WIBOR 1 M (średnia - z całego miesiąca poprzedzającego spłatę odsetek) plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. 4.Forma zabezpieczenia kredytu: weksel In blanco, cesja udzielona przez Narodowy Fundusz Zdrowia Oddział Dolnośląski , środki pozyskane z Regionalnego Programu Operacyjnego Wojewódzka Dolnośląskiego - działanie 8.1( umowa z dnia 10.06.2009 w załączeniu) 5.Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia w miesiącach spłaty kredytu, liczone do dnia poprzedzającego dzień spłaty kapitału. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane w okresach miesięcznych i spłacane w okresach miesięcznych( ostatni dzień miesiąca ) począwszy od 31.01.2010r. do 31.12.2020 r. 6.Bank nie pobierze prowizji i opłat: -za przelew środków na rachunek Wykonawcy, -od niewykorzystanego kredytu lub jego części, -od zmian umowy. -od wcześniejszej spłaty kredytu 7.Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 8.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 9.Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do SIWZ dołącza się następujące dokumenty: -Uchwała Nr 6-2008 Rady społecznej w Bierutowie z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie wyrażenia opinii w sprawie zaciągnięcia kredytu bankowego przez ZPZOZ Bierutów -Uchwała Nr XXX-242-2009 Rady Miejskiej w Bierutowie z dnia 29 stycznia 2009 w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcia kredytu bankowego długoterminowego przez ZPZOZ Bierutów -Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym Regon -Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym NIP -Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego -Zaświadczenie o prowadzonych rachunkach bankowych -Zaświadczenie o nie zaleganiu w ZUS -Zaświadczenie o nie zaleganiu w US -Rachunek zysków i strat na dzień 31.10.2009 -Bilans na dzień 31.10.2009 wraz z ewidencją środków trwałych wykazanych w pozycji A. Aktywa trwałe, oraz umorzenia środków trwałych w dodatkowej informacji w pozycji B - informacje uzupełniające pkt 1. -Sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych - Rb-N za III kwartał 2009 -Sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń - Rb-Z za III kwartał 2009.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), a także pozostałe warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia. 2.Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. 4.Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty 1)Wypełniony formularz oferty, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy z podaniem ceny (koszt udzielenia kredytu): oprocentowanie kredytu w dniu 17.12.2009 r. według stawki WIBOR 1M + stała marża banku; 2)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ; 3)Wzór umowy kredytowej sporządzony przez bank, z uwzględnieniem wymagań ustalonych przez Zamawiającego; 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierutow.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZPZOZ Bierutów ul. Polna 1a 56-420 Bierutów tel 071 314 60 23 fax 071 314 62 66.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Bierutowie ul. Polna 1a 56-420 Bierutów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.