eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów promocyjnych i szkoleniowych w związku z realizacją projektu Wspólne pogranicze - Wspólna infrastruktura bezpieczeństwa w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Saksonia - Polska na lata 2007-2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-24

Wrocław: Dostawa materiałów promocyjnych i szkoleniowych w związku z realizacją projektu Wspólne pogranicze - Wspólna infrastruktura bezpieczeństwa w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Saksonia - Polska na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 227229 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184265 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych i szkoleniowych w związku z realizacją projektu Wspólne pogranicze - Wspólna infrastruktura bezpieczeństwa w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Saksonia - Polska na lata 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych i szkoleniowych w związku z realizacją projektu Wspólne pogranicze - Wspólna infrastruktura bezpieczeństwa w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Saksonia - Polska na lata 2007-2013. b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę toreb konferencyjnych na ramię z nadrukiem, notatników z logotypem, kalendarzy (wraz z projektem) oraz długopisów metalowych z logiem, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ oraz wzorami logotypów określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ. c) Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie logotypów na asortymencie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ. Wzory logotypów określono w załączniku nr 7 do SIWZ. W przypadku nanoszenia na przedmiot emblematu Unii Europejskiej musi on spełniać normy graficzne określone w załączniku nr 1 do Rozporządzenia (WE) Nr 1828/2006. d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 7 oraz załącznik nr 8 do SIWZ, stanowiące integralną część SIWZ. e) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wymaga się złożenia oferty obejmującej całość przedmiotu zamówienia. f) Miejsce dostawy: Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.81.00.00 - Usługi drukowania 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 22.81.50.00 - Notatniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu: Wspólne pogranicze - Wspólna infrastruktura bezpieczeństwa w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Saksonia - Polska na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa JAROGRAF Jakub Mizia, ul. Chłapowskiego 31/18, 63-100 Śrem, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5506,71

  • Oferta z najniższą ceną: 5506,71 / Oferta z najwyższą ceną: 11542,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.