Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-29
Kraków: Ucyfrowienie aparatów Rtg
Numer ogłoszenia: 227197 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, faks 012 2621335.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ucyfrowienie aparatów Rtg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest ucyfrowienie aparatów analogowych: Combi elewator 2BS2000; Hofmann selector MD 1991. 3.2. Dostawa systemu do radiografii cyfrowej wraz z ewentualną rozbudową o dodatkowe moduły systemu informatycznego HIS i RIS eksploatowanego u Zamawiającego. 3.3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) dostawy urządzeń i sprzętu wraz z oprogramowaniem składających się na system radiografii cyfrowej, 2) dostawy licencji oprogramowania systemu PACS niezbędnego do funkcjonowania radiografii cyfrowej wraz z DICOM, 3) dostawy licencji oprogramowania niezbędnego do ucyfrowienia aparatów analogowych oraz funkcjonowania poradni radiologicznych w dwóch lokalizacjach (na terenie Szpitala, oraz poradni na ul. Olszańskiej 5 w Krakowie), 4) system musi umożliwiać opisywanie cyfrowych zdjęć niezależnie od miejsca wykonanego badania czyli zdjęcia wykonane w lokalizacji Olszańska 5 mogą być opisywane przez lekarza w poradni na terenie Szpitala, zdjęcia wykonane na terenie Szpitala mogą być opisywane w poradni na ul. Olszańskiej 5, 5) dostawy i uruchomienia centralnego punktu (pamięć masowa - macierz) gromadzenia materiałów (zdjęcia wraz z opisami i danymi Pacjenta i zespołu wykonującego badania), 6) wykonanie, wdrożenie i uruchomienie produkcyjne w pełni działającego systemu w obydwu poradniach RTG u Zamawiającego, 7) Ilości licencji powinny obejmować pełne uruchomienie dwóch pracowni/poradni, 8) przeprowadzenia szkolenia w zakresie eksploatacji i administrowania powyższego oprogramowania, 9) świadczenia usługi serwisowej wraz z nadzorem autorskim dla oprogramowania w odniesieniu do nabytych modułów przez okres 24 miesięcy. 3.4. Wykonawca gwarantuje możliwość integracji powstałego systemu obsługującego poradnie/pracownie RTG za pomocom protokołu HL7 z działającym u Zamawiającego systemem HIS i RIS. 3.5. Dostawa obejmuje: 1) Automatyczny jednoslotowy skaner płyt obrazowych - 2 szt. 2) Kasety i płyty obrazowe, w tym: a) kaseta do badań ogólnodiagnostycznych z płytą obrazową formatu 35x43cm - 4 szt. b) kaseta do badań ogólnodiagnostycznych z płytą obrazową formatu 35x35cm - 4 szt. c) kaseta do badań ogólnodiagnostycznych z płytą obrazową formatu 24x30 cm - 4 szt. d) kaseta do badań ogólnodiagnostycznych z płytą obrazową formatu 18x24 cm - 4 szt. 3) Konsola technika - 2 szt. 4) Lekarska stacja diagnostyczna - 2 szt. 5) System umożliwiający pełne działanie dwóch poradni/pracowni (serwer i licencje) - 1 szt. 3.6. Urządzenia i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe a data produkcji nie może być starsza niż 6 miesięcy licząc od daty ukazania się ogłoszenia. 3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1A do SIWZ. 3.8. Oferowane urządzenia wraz z oprogramowaniem muszą być kompletne i po zainstalowaniu i uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. 3.9. Oferowane urządzenia, oprócz spełnienia odpowiednich parametrów funkcjonalnych, winny być zgodne z normami określonymi przepisami prawa, gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego oraz zapewnić wymagany poziom usług medycznych. 3.10. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie Polski. 3.11. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: a. kartę gwarancyjną, b. dokumentację techniczną w jednym egzemplarzu, c. instrukcję obsługi w języku polskim w formie pisemnej i na nośniku elektronicznym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 7500,00zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (zał. 3 do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (zał. 3 do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (zał. 3 do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (zał. 3 do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (zał. 3 do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej oraz wyraźnej woli Stron, pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian, o których mowa w ust. 3 i 4 poniżej. 3. Zmiany umowy mogą dotyczyć: a) zmiany terminu realizacji projektu - w przypadku, gdy zmianę taką zaakceptuje Zamawiający, lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, b) zmiany osób lub podmiotów odpowiedzialnych za realizację projektu po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki realizacji projektu, c) sytuacji, gdy Wykonawca zaproponuje zmianę na nowszą wersję urządzeń bądź oprogramowania w stosunku do zaoferowanego w ofercie, jeśli taka zmiana nastąpi po otwarciu ofert, a przed ostateczną realizacją projektu - w takim przypadku zmiana polegać będzie na zaproponowaniu produktu o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie Wykonawcy i zastąpieniu oferowanych urządzeń bądź oprogramowania nowszą wersją. 4. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu projektu, jak również oszczędnemu, celowemu i efektywnemu wydatkowaniu środków finansowych, b) gdy wystąpią zdarzenia losowe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, 30-393 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 10:30, miejsce: Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, 30-393 Kraków w Kancelarii Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawa leków gotowych
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji udziału w kursach specjalistycznych dla lekarzy ginekologów-położników organizowanych przez FETAL MEDICINE BARCELONA na potrzeby realizacji projektu (...)"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
- Zakup densytometru.
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- Różny sprzęt komputerowy
- Dostawa, montaż, uruchomienie aparatu do elektrowstrząsów w ramach zadania pn. "Zakup aparatu do elektrowstrząsów" w MSCZ
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.