eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytoczna › Przebudowa ulicy Polnej i Środkowej w miejscowości Przytoczna, wraz z odwodnieniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Przytoczna: Przebudowa ulicy Polnej i Środkowej w miejscowości Przytoczna, wraz z odwodnieniem
Numer ogłoszenia: 227174 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytoczna, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, woj. lubuskie, tel. 0-95 7494310, fax 0-95 7494311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Polnej i Środkowej w miejscowości Przytoczna, wraz z odwodnieniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie modernizacji ulicy Polnej i Środkowej w m. Przytoczna wraz z odwodnieniem. Na modernizację składa się wykonanie: 1. Ulica Środkowa ( klasa drogi D): - kolektora kanalizacji deszczowej śred. 0,3 m z rur PP długości 194 m, wraz ze studzienkami rewizyjnymi bet. śred, 1000 mm i wpustowymi śred.500 mm, - pasa ruchu jako ciągu pieszo-jezdnego 1 276 m kwadrat z kostki betonowej typu POLBRUK 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanegostabilizowanego mechanicznie 0/31.5 gruości 15 cm, - zjazdów indywidualnych 219 m kwadrat. z kostki betonowej typu POLBRUK 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 grubości 10 cm, - progów zwalniajacych 1,5 x 5,0 m z kostki betonowej typu POLBRUK 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 grubości 15 cm, - zieleni towarzyszącej - humus obsiany trawą 367 m kwadrat., - oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 2. Ulica Polna ( klasa drogi D): - kolektora kanalizacji deszczowej śred. o,4 m z rur PP długości 399 m wtaz ze studzienkami rewizyjnymi bet, śred. 1000mm i wpustowymi śre. 500mm, - nawierzchni ulicy 2 186 m kwadrat z kostki betonowej typu POLBRUK 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 grubości 15 cm, - zjazdów indywidualnych 198 m kwadrat z kostki betonowej typu POLBRUK 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 grubości 10 cm, - chodników z możliwością parkowania samochodów osobowych 739 m kwadrat z kostki betonowej typu POLBRUK 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 grubości 15 cm, - stanowisk parkingowych dla samochodów osobowych 160 m kwadrat z kostki betonowej typu POLBRUK 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej1:4 grubości 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 grubości 15 cm, - skrzyżowania wyniesionego i progów zwalniających 1,5 x 5,0 m z kostki betonowej typu POLBRUK 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 grubości 15 cm, - zieleni towarzyszącej - humus obsiany trawą 569 m kwadrat, - oznakowania dróg i urzadzeń bezpieczeństwa ruchu 3. Roboty uzupełniające: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniajacego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Roboty te będą dotyczyły zmiany sposobu odprowadzenia wód deszczowych z ulicy Polnej i Środkowej oraz utwardzenia skrzyżowania ulicy Polnej z ulicą Środkową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 60 000 zł. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, poreczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 65 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w SIWZ. Pozostałe formy wadium nalezy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadiumw formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznznia na rachunku zamawiajacego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywajacego do zaplaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, nastepuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy potwierdzajacy spełnienie warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objetej zamówieniem, 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia - za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie się, że Wykonawcy w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia to jest ułożyli minimum 5 000 m kwadrat nawierzchni z kostki betonowej POLBRUK lub podobnej, oraz wykonali minimum 500 m kanalizacji z rur PP lub PCV o śred, 200 - 400 mm. Nie dopuszcza sie sumowania wykonanych robót celem uzyskania minimalnej wymaganej ilości poszczególnych asortymentów. W przypadku składania fert przez konsorcjum warunek ten może być spełniony przynajmniej przez jednego z jego uczestników co do danego rodzaju robót, 3. Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadajacymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy w zakresie objętym zamówieniem, oraz minimum 15 pracownikami produkcyjnymi, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie sie przez Wykonawców wynikiem finansowym nie zagrażajacym dalszemu prowadzeniu działalności gospodarczej, nie zaleganiem w opłacaniu podatków, składek i opłat na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne oraz posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności objętej zamówieniem, 5. Nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu dokonywana będzie metodą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spelnienia warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy składają następujące dokumenty: A.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarzcej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2. Aktualne zaświadzcenie własciwego Naczelnika Urzedu Skarbowego oraz własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.3. Oświadzcenie Wykonawcy o spełnieniu udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - wegług wzoru stanowiącego załacznik do SIWZ. A.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawiona nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. B.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i zakresu rzeczowego oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że roboty te zoatały wykonane należycie - według wzoru stanowiacego załacznik do SIWZ. B.2. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doswiadzcenia i wykształcenia niezbednych do wykonania zamówienia , a takze zakres wykonywanych przez nich czynności - wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. B.3. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia ( podwykonawców). wg. wykazu stanowiacego załącznik do SIWZ. C.1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajacy, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zakres odpowiedzialności musi obejmować wykonywanie robót objetych zleceniem. C.2. sprawozdanie finansowe za III kwartał 2007 roku, a wprzypadku braku obowiazku składania takiego sprawozdania inny dokumebt potwierdzający sytuację finansowo- ekonomiczną Wykonawcy. Wykonawcy zamieszkali poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. D.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1, A.2, A.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio żę: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed uoływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, D.2. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.4 składa zaświadzcenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawcz ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów wskazanych w punktach D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowegolub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony niw wczesniej niż w terminach okreslonych w punktach D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum): - Oferta winna zawierać: oswiadzcenia i dokumenty opisane w pkt. A-C oraz pkt.SD (jeżeli dotyczy) dla kazdego partneta z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osoby/ę uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub osobę posiadjaćą pełnomocnictwo do podpisania oferty ( nalezy dołączyć pełnomocnictwo). dokumenty sporządzone w języku obcym sa skladane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadzconym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytoczna.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przytoczna ul. Rokitniańska 4 66-340 Przytoczna pokój nr 20 (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przytoczna ul. Rokitniańska 4 66-340 Przytoczna pokój nr 20 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.