eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Remont wolnego lokalnego mieszkalnegoul. Kaszubska 19/1 w Żarach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Żary: Remont wolnego lokalnego mieszkalnego: ul. Kaszubska 19/1 w Żarach
Numer ogłoszenia: 227164 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Zakopiańska 7, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4791469, faks 068 4539004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmzary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wolnego lokalnego mieszkalnego: ul. Kaszubska 19/1 w Żarach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana kompletna instalacji elek. + pomiary lok. - wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV z zachowaniem wymiarów i podziału okien szt. 5 - wymiana parapetów wew. i zew. szt. 10 - przestawienie piecy licowanych kaflami + osprzęt -pok. 1 i 2 szt .2 - postawienie pieca licowanego kaflami -pok. nr 3 szt. 1 - wykonanie fundamentu pod piec szt. 3 - przestawienie trzonu kuchennego z ścianką + osprzęt szt. 1 - opinia kominiarska dot. prawidłowości podłączenia piecy - demontaż drzwi drew. szt. 1 - zamurowanie otworu drzwiowego - na 1 cegłę z kuchni do pok. 2 m2 2 - wymiana drzwi wejściowych do lokalu + klamki + szyldy+ zamki po 2szt szt. 2 - wykonanie progu zew. przy drzwiach wejściowych do pok. 2 szt. 1 - wykucie otworu w murze z cegły - na 1 cegłę z pok 1 do 3 m2 2 - montaż drzwi wewnętrznych pełnych + osprzęt szt. 1 - wymiana drzwi wew. pełnych + osprzęt (kuchnia-pokój nr 1), łazienka, (pok 3-pok2) szt. 3 - wykonanie nadproży nad otworami drzwiowymi szt. 6 - skucie zawilgoconych i odparzonych tynków / pokoje / - wykonanie tynków kat. III na zapr. cem. wap./ uzupełnienie / - montaż płyt regips na sufitach / pokoje szt. 2 / pok.2 i 3 - przygotowanie pow. ścian i sufitów pod malowanie / szpachlowanie 2x + gruntowanie / lok. - malowanie ścian i sufitów / kolory jasne / lok. - malowanie ścian kl. sch. / w miejscach gdzie były osadzane drzwi zew. - naprawa i pomalowanie podłóg drewnianych / pokoje szt. 2 / pok. nr 1- 14 m2 i 2 - 16,50 m2 - ułożenie płyty OSB / pokój + kuchnia / pok.3 - ułożenie paneli podłogowych / pokój + kuchnia / - montaż listew podłogowych / rozbieralne / lok. - rozebranie progu / z kuchni do pokoju nr 2 szt. 1 - likwidacja inst. gazowej w łazience i pokoju nr 1 - wykonanie instalacji gazowej + zainstalowanie kuchni gaz. 4 pal. z piekarnikiem gaz. - protokół szczelności inst. gazowej - montaż kratki wentylacyjnej w kuchni i łazience szt. 2 - wyk. inst. w - k / + ciepła woda / w pom. kuchni i łazienki + opomiarowanie wodomierzem o przepływie 1,5 m3/h - montaż urządzeń łazienkowych - miska ustępowa + płuczka + sedes - umywalka + bateria - brodzik z kabiną + bateria - bojler elek. poj. 60 l - montaż zlewozmywaka na szafce + bateria - wykonanie izolacji termicznej ściany zew. i posadzki w łazience - ułożenie płytek ceramicznych w pom. łazienki - w obrębie kabiny do sufitu - pozostałe ściany na wys. 1,6 m - na posadzce.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie- spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie- spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie- spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie- spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie- spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o Wykonawcy-zgodnie z SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN I CENĘ WYKONANIA UMOWY 1.2.1. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; b) konieczność oczekiwania Wykonawcy na dostawę zamówionej stolarki okiennej pod warunkiem zamówienia jej w ciągu pierwszych 3 dni roboczych od podpisania umowy oraz niezwłocznym poinformowaniu Zamawiającego o możliwym terminie odbioru stolarki okiennej które może spowodować wykroczenie poza termin realizacji umowy. Zamawiający ma prawo weryfikacji terminów wykonania stolarki okiennej u innych producentów oraz w uzasadnionym przypadku odmowy wydłużenia terminu. c) przedłużenie procedury przetargowej; d) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.); e) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości; f) technologię wykonywania robót; g) zmiany stanu prawnego; h) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej; i) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 1.2.2. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.2.3. Możliwa jest zmiana wynagrodzenia, ze względu na: Jeżeli po odkryciu elementów konstrukcyjnych montaż kabiny prysznicowej okaże się niemożliwy, kabina zastąpiona zostanie zasłonką ze stelażem a wynagrodzenie wykonawcy obniżone zostanie w stosunku do wynagrodzenia ryczałtowego z oferty o różnicę kosztów zakupu kabiny bez elementów armatury i elementów zasłonki wraz ze stelażem. Niniejsza zmiana nie wymaga zgody wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmzary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7 pokój Dział techniczny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 10:00, miejsce: 68-200 Żary ul. Zakopiańska 7, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.