eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › Letnie i zimowe utrzymanie gminnychdróg oraz chodników, przejść, placów i parkingów a także bieżące utrzymanie skwerów i placów zabaw zlokalizowanych na terenie gminy Boguszów-Gorce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-16

Boguszów-Gorce: Letnie i zimowe utrzymanie gminnych: dróg oraz chodników, przejść, placów i parkingów a także bieżące utrzymanie skwerów i placów zabaw zlokalizowanych na terenie gminy Boguszów-Gorce
Numer ogłoszenia: 22712 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Boguszów-Gorce , Pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 74 8449311 w. 32, faks 74 8449165.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie i zimowe utrzymanie gminnych: dróg oraz chodników, przejść, placów i parkingów a także bieżące utrzymanie skwerów i placów zabaw zlokalizowanych na terenie gminy Boguszów-Gorce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na letnim i zimowym utrzymaniu gminnych: dróg oraz chodników, przejść, placów i parkingów a także bieżące utrzymanie skwerów i placów zabaw zlokalizowanych na terenie gminy Boguszów-Gorce. Okres zimowy obowiązuje w każdym roku realizacji przedmiotu zamówienia od 16 listopada do 15 marca. Okres letni obowiązuje w każdym roku realizacji przedmiotu zamówienia od 16 marca do 15 listopada. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania: Zadanie nr 1: Letnie i zimowe utrzymanie dróg gminnych: 1) W okresie letnim zamiatanie mechaniczne lub ręczne ulic (szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia w zakresie letniego utrzymania dróg wraz z wykazem ulic, ich długościami stanowi załącznik nr 9 do SIWZ). W okresie letnim, jeżeli wystąpią warunki atmosferyczne kwalifikujące się do zimowego utrzymania dróg wykonawca będzie wykonywał czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg, przy niezmienionej stawce wynagrodzenia. 2) W okresie zimowym (szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia w zakresie zimowego utrzymania dróg wraz z wykazem ulic, ich długościami i powierzchnią oraz standardem i kolejnością odśnieżania a także miejsca, z których należy usuwać śnieg przedstawia załącznik nr 10 do SIWZ) do wykonawcy należy: a) odśnieżanie systemem patrolowym dróg według standardów ich zimowego utrzymania, b) zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej z użyciem środków chemicznych (NaCl) oraz materiału uszorstniającego w postaci piasku, c) zbieranie i wywożenie zalegającego śniegu, na miejsce wskazane przez zamawiającego, d) zapewnienie odpowiedniej ilości piasku i soli (materiał, transport, składowanie i przechowywanie) niezbędnej do prowadzenia akcji zimowej, e) jednorazowe obustronne mechaniczne i ręczne uprzątnięcie piasku z ulic i kanalizacji deszczowej po zakończeniu akcji zimowego utrzymania dróg wraz z zapewnieniem wywiezienia i utylizacji uprzątniętego piasku, W okresie zimowym, jeżeli wystąpią warunki atmosferyczne kwalifikujące się do letniego utrzymania dróg wykonawca będzie wykonywał czynności związane z letnim utrzymaniem dróg, przy niezmienionej stawce wynagrodzenia. Zadanie nr 2: Letnie i zimowe utrzymanie chodników, przejść, placów i parkingów: 1) W okresie letnim zamiatanie mechaniczne lub ręczne utwardzonych chodników, przejść, placów i parkingów (szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia w zakresie letniego utrzymania chodników, przejść, placów i parkingów wykazem chodników, przejść, placów i parkingów i ich długościami stanowi załącznik nr 11 do SIWZ). W okresie letnim jeżeli wystąpią warunki atmosferyczne kwalifikujące się do zimowego utrzymania chodników, przejść, placów i parkingów wykonawca będzie wykonywał czynności związane z zimowym utrzymaniem chodników, przejść, placów i parkingów. 2) W okresie zimowym (szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia w zakresie zimowego utrzymania chodników, przejść, placów i parkingów wykazem chodników, przejść, placów i parkingów, ich długościami i powierzchnią oraz standard i kolejność odśnieżania a także miejsca, z których należy usuwać śnieg przedstawia załącznik nr 11 do SIWZ) do wykonawcy należy: a) odśnieżanie systemem patrolowym utwardzonych chodników, przejść, placów i parkingów według standardów ich zimowego utrzymania, b) zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej z użyciem środków chemicznych (NaCl) oraz materiału uszorstniającego w postaci piasku, c) zbieranie i wywożenie zalegającego śniegu, na miejsce wskazane przez zamawiającego, d) zapewnienie odpowiedniej ilości piasku i soli (materiał, transport, składowanie i przechowywanie) niezbędnej do prowadzenia akcji zimowej, e) po zakończeniu akcji zimowego utrzymania jednorazowe obustronne mechaniczne lub ręczne uprzątnięcie piasku z utwardzonych chodników, przejść, placów i parkingów oraz kanalizacji deszczowej wraz z zapewnieniem jego wywiezienia i utylizacji , f) w okresie zimowym, jeżeli wystąpią warunki atmosferyczne kwalifikujące się do letniego utrzymania utwardzonych chodników, przejść, placów i parkingów wykonawca będzie wykonywał czynności związane z letnim utrzymaniem utwardzonych chodników, przejść, placów i parkingów. Zadanie nr 3: utrzymanie skwerów, placów zabaw: Utrzymanie skwerów, placów zabaw obejmuje tylko okres letni. 1. W okresie letnim (szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymania skwerów, placów zabaw wraz z wykazem skwerów, placów zabaw, ich powierzchnią oraz standardem utrzymania przedstawia załącznik nr 12 do SIWZ) do wykonawcy należy: a) koszenie, sprzątanie i pielęgnacja trawników oraz kwietników, b) ciecia korekcyjne żywopłotów i krzewów, c) wywóz i utylizacja odpadów zielonych powstałych wskutek koszenia i pielęgnacji, d) codzienne bieżące utrzymywanie czystości wokół wydzielonych terenów do gromadzenia odpadów komunalnych, e) konserwacja i naprawa koszy ulicznych, oraz pojemników na psie odchody, f) bieżące opróżnianie koszy ulicznych oraz pojemników na psie odchody i wywóz odpadów zgromadzonych w wyniku realizacji zamówienia, na wysypisko odpadów komunalnych, g) podlewanie koszy kwiatowych na terenie Pl. Odrodzenia oraz ul. Rynek (19 szt.), h) sprzątanie miasta w czasie i po imprezach masowych organizowanych przez Gminę, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, oraz 01 stycznia każdego roku w okresie trwania umowy, i) wygrabianie i wywóz zebranych liści. Dotyczy wszystkich wyżej opisanych zadań: 1) Utrzymanie pełnej gotowości do świadczenia usług, tj.: 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. W razie potrzeby reakcja na telefon osoby upoważnionej ze strony zamawiającego. 2) Najpóźniej na 21 dni przed rozpoczęciem się poszczególnych okresów wykonawca przedstawi zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramy akcji zimowej lub letniej w zakresie realizacji poszczególnych zadań. 3) Wykonanie zamówienia obejmuje dodatkowo: a) udział niezbędnego sprzętu (pojazdów, piaskarek, pługów, narzędzi, kos mechanicznych, kosiarek spalinowych itp.) do realizacji poszczególnych zadań, b) zapewnienie na własny koszt wywozu odpadów zebranych podczas realizacji poszczególnych zadań, c) zgłaszanie zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości mających wpływ na realizację poszczególnych zadań. 4) Wykonywanie usług zgodnie z aktualnymi aktami prawa polskiego i lokalnego, a w szczególności: a) ustawą - prawo ochrony środowiska, b) ustawą o odpadach, c) ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, d) uchwałą Rady Miejskiej Boguszowa-Gorc w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Boguszów-Gorce. Wszystkie obowiązki i wymagania zawarte są w projekcie umowy dołączonym do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp, zgodnych z zamówieniem podstawowym w zakresie: a) koszenie trawy oraz cięcia korekcyjne żywopłotów na powierzchniach dodatkowych nie wskazanych w przedmiotowym zamówieniu, b) koszenia trawy na terenie skwerów i placów zabaw z częstotliwością większa niż wskazane w przedmiotowym zamówieniu, c) cięcia korekcyjne żywopłotów z częstotliwością większą niż wskazane w przedmiotowym zamówieniu, d) letnie i zimowe utrzymanie dodatkowych dróg nie ujętych w przedmiocie zamówienia, e) mechaniczne sprzątanie ulic z częstotliwością większą niż wskazane w przedmiotowym zamówieniu, f) utrzymanie skwerów nie wskazanych w przedmiotowym zamówieniu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium ( przed upływem terminu składania ofert ) w wysokości: 50 000, 00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie wymaga od Wykonawcy posiadania: a) aktualnego zezwolenia na prowadzenie na terenie Gminy Boguszów-Gorce działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych, wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U.z 2012 r. poz. 391), b) aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu o dpadów, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U z 2010 r. nr 185 poz. 1243 ze zm.), lub inne dokumenty obejmujące zakres zezwoleń wskazanych powyżej; Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będą łącznie posiadana wiedza i doświadczenie: a) Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenia postępowania, co najmniej jednego zamówienia podobnego, przez co rozumie się wykonanie usług: w zakresie zimowego i letniego utrzymania dróg minimum gminnych w rozumieniu ustawy o drogach publicznych, o długości co najmniej 20 km, w zakresie zimowego i letniego utrzymania chodników, przejść, placów, parkingów o powierzchni minimum 15.000 m2, z zakresie utrzymania terenów zielonych (skwerów, parków) o powierzchni minimum 15.000 m2, w zakresie utrzymania placów zabaw, minimum 1 plac zabaw. Fakt wykonania usług musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będą łącznie posiadana wiedza i doświadczenie. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał techniczny - Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania nw sprzętem: - samochód - zamiatarka mechaniczna - 1 szt., - samochód polewaczka o pojemności zbiornika roboczego min 7 m3 - 1 szt. - samochody - piaskarko-solarki z pługiem z napędem na 4 koła - 2 szt., - pług wirnikowy - 1 szt. ok. 750-1000 T/mth z jednostką > 200KM, - ładowarka samojezdna lub ciągnikowa (załadunek śniegu) - 1 szt., - ciągnik z przyczepą (załadunek śniegu) - 1 szt., - pojazdy samobieżne do odśnieżania dróg - 2 szt., - samochód do wywozu kontenerów KP-7 - 2 szt., - pojemniki do składowania piasku do akcji zimowej (PED) - 80 szt. - mechaniczne odśnieżarki chodnikowe - 2 szt., - kosiarki spalinowe - 2 szt.(minimalna moc 5 KM) - spalinowe nożyce do żywopłotów - 2 szt. (minimalna moc 1KM) - kosy spalinowe - 2 szt. (minimalna moc 1,9 KM) - myjka ciśnieniowa - 1 szt. (minimalne ciśnienie 150 bar) Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga dla osób: doświadczenie minimum 2 lata w zakresie pielęgnacji terenów zielonych, w tym nasadzenia kwiatów i roślin - 1 osoba, doświadczenie minimum 2 lata w zakresie prowadzenia akcji zima, jako koordynator działań - 1 osoba, Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będą łącznie posiadana sytuacja ekonomiczna i finansowa: a) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 200 000 PLN, wystawioną nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Środki finansowe i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wskazanej wysokości. Uwaga! Jeśli w informacji banku zawarte zostanie sformułowanie, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie X - cyfrowym, wówczas zamawiający uzna, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej najniższej kwocie składającej się z X cyfr. b) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę no najmniej 300 000 PLN. Do przeliczenia wszystkich wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), opublikowany w dniu przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich oraz opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. z dnia 31 lipca 2012r. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych w sytuacjach: a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, b) zmiana terminu wykonania Prac - wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zadań, c) zmiany postanowień umowy mogących mieć wpływ na nie zakończenie lub utratę finansowania zadania, d) zmiana osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, e) zmiana osób spełniających warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz że zaproponowane osoby będą spełniały warunki udziału opisane w SIWZ. f) wystąpienie siły wyższej, g) rezygnacja z wykonywania części usług objętych umową, h) zmian w obowiązujących przepisach, i) wystąpienia po dniu 15 marca 2013r. warunków atmosferycznych kwalifikujących się do zimowego utrzymania dróg. j) Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, k) Dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguszow-gorce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Boguszowie - Gorcach przy Pl. Odrodzenia 1 pok. Nr 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Boguszowie - Gorcach przy Pl. Odrodzenia 1 pok. Nr 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.