eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › Dostawa i montaż wielkoformatowych monitorów prezentacyjnych oraz infomatów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-07

Łańcut: Dostawa i montaż wielkoformatowych monitorów prezentacyjnych oraz infomatów
Numer ogłoszenia: 227110 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum - Zamek w Łańcucie , ul. Zamkowa 1, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2252008 do 10, faks 017 2252012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-lancut.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zamek-lancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wielkoformatowych monitorów prezentacyjnych oraz infomatów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja systemu informacji video opartego o wielkoformatowe monitory prezentacyjne. Wymagane parametry techniczne i funkcjonalne: System informacji video ma się składać ze ściany wizyjnej złożonej z 4 monitorów LCD 46 w układzie 2x2 wraz z komputerem sterującym monitorami oraz wyświetlaną zawartością. Przyjęto następujące założenia: -Do każdego z monitorów jest dostarczany osobny sygnał cyfrowym video pobierany z wyjść karty wielomonitorowej. -Monitory są połączone z komputerem poprzez łącze RS-232C. -Komputer sterujący jest połączony do sieci Ethernet (standard 1000Base-T). Umożliwia to zdalne zarządzanie za pośrednictwem sieci komputerowej. -Do komputera sterującego z osobnego wyjścia jest podłączony dodatkowy monitor kontrolny. Umożliwia to pracę lokalną, w miejscu instalacji. -Zastosowane monitory muszą posiadać bardzo cienką ramkę dającą możliwość wyświetlania obrazu na całej ścianie bez utraty jakości oraz zniekształceń geometrycznych. -Wszystkie zastosowane urządzenia powinny być przystosowane do pracy ciągłej. Monitory prezentacyjne - 4 szt: 1. Matryca o przekątnej 46 cali i proporcjach 16:9 2. Technologia wykonania matrycy: TFT LCD typu S-PVA lub MVA lub S-IPS 3. Katy widzenia: co najmniej 178° H / 178° V (CR 10:1) 4. Rozdzielczość natywna: co najmniej 1366x768 5. Jasność: co najmniej 500 cd/m2 6. Kontrast: co najmniej 2000:1 7. Ramka w kolorze czarnym o szerokości mniejszej niż 17 mm 8. Wymagane gniazda sygnałowe: D-Sub, DVI-D, HDMI, BNC 9. Interfejs montażowy zgodny ze standardem VESA 10. Zdalna kontrola: pilot (podczerwień) oraz poprzez interfejs RS-232C 11. Możliwość zabezpieczenia kodem pin 12. Przystosowanie do pracy ciągłej. Komputer - 1 szt: Wymagania minimalne: 1. Procesor minimum dwurdzeniowy zgodny z architekturą x86 który umożliwi uzyskanie przez oferowany komputer wydajności w teście Bapco SYSMARK 2007 Preview wyników nie gorszych niż: -155 punktów (SYSmark 2007 Preview Rating) -180 punktów (SYSmark 2007 Preview Video Creating) na podstawie tabeli opublikowanej pod adresem: http://www.bapco.com/fdrs/SYSmark2007web.html Uwaga! Jeżeli zaoferowany procesor wraz z proponowaną konfiguracją sprzętowo-programową nie jest ujęty w wyżej wymienionej tabeli, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów na własny koszt i udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany procesor osiąga wymagany wynik punktowy w wymienionych testach. 2. Płyta główna: -chipset zaprojektowany i dedykowany do pracy z danym procesorem -obsługa pamięci Dual DDR2-1066, interfejs SATA2 -karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną -karta sieciowa Gigabit Ethernet zintegrowana z płytą główną -porty wejścia/wyjścia: RJ45, USB 2.0, RS 232C, AUDIO 3. Pamięć 2x 2048 MB 1066 MHz DDR2 4. Dysk twardy o pojemności 500 GB, Serial ATA/300, 7200 RPM, 32 MB cache, NCQ 5. Napęd optyczny DVD+/-RW, osiągający prędkość zapisu DVD+/-R 22x, w komplecie oprogramowanie do nagrywania płyt. 6. Karta graficzna wielomonitorowa (min. 256 MB RAM, szyna PCI-Express x16, 4 wyjścia cyfrowe DVI z obsługą rozdz.1920x1200, oprogramowanie do obsługi pracy wielomonitorowej). 7. Karta graficzna (szyna PCI-Express x16, 1 wyjście cyfrowe DVI z obsługą rozdz.1920x1200, pełna kompatybilność z oprogramowaniem do obsługi pracy wielomonitorowej dołączonym do karty graficznej wymienionej w pkt. 6.) 8. Obudowa z systemem wentylacji zapewniającym dobre chłodzenie podzespołów, wymagany dodatkowy wentylator w obudowie. 9. Zasilacz 750 W, PFC (aktywny), MTBF 100 000 h 10. Klawiatura przewodowa standardowa 11. Mysz optyczna przewodowa, rozdzielczość 800dpi. 12. System operacyjny: Microsoft Windows Vista Business PL OEM 32 Bit Monitor - 1 szt.: 1. Matryca o TFT LCD przekątnej co najmniej 17 cali i proporcjach 16:9 2. Rozdzielczość natywna: taka sama jak rozdzielczość natywna monitorów prezentacyjnych 3. Wymagane gniazda sygnałowe: DVI Okablowanie: Wykonawca dokonuje wyboru i dostarcza okablowanie odpowiednie dla założonych parametrów systemu i wymagań zastosowanych komponentów. Uchwyty montażowe: Wykonawca dokonuje wyboru i dostarcza uchwyty montażowe odpowiednie dla wymogów konstrukcyjnych oraz bezpieczeństwa. Normy i certyfikaty: Wymagane jest przedłożenie deklaracji zgodności CE na oferowane modele urządzeń. Montaż: -Sposób montażu powinien zapewnić dokładne i stabilne ustawienie monitorów tak aby tworzyły zwartą bryłę a odstępy między poszczególnymi monitorami nie przekraczały 1 mm. -Uchwyty mocujące monitory powinny być zainstalowane na istniejącej ścianie wykonanej z betonu komórkowego grubości 24 cm, odmiana 600. Szczegóły dotyczące sposobu zawieszenia monitorów zostaną uzgodnione po rozstrzygnięciu przetargu a przed podpisaniem umowy w oparciu o propozycję przedstawioną przez Wykonawcę. Dokumentacja: Wykonawca dostarczy dokumentację w języku polskim zawierającą instrukcję obsługi i konfiguracji monitorów prezentacyjnych. Szkolenie: Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego z funkcjonalności i obsługi systemu w terminie 5 dni roboczych od zakończenia instalacji. Dokładny termin, czas oraz ilość osób, które mają być przeszkolone wyznacza Zamawiający. Gwarancja i serwis: 1. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. 2. Gwarancja obejmuje wszystkie dostarczone elementy. 3. Zgłoszenie usterki dokonywane będzie przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wymagane jest potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. Zamawiający wymaga, aby zgłaszanie usterek było możliwe w każdy dzień roboczy przez co najmniej 8 godzin. 4. Naprawa zostanie dokonana w miejscu instalacji w następnym dniu roboczym w godzinach otwarcia obiektu. 5. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki w wymienionym terminie Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu sprzęt zastępczy na czas naprawy. 6. Warunki gwarancji zezwalają użytkownikowi na dokonywanie zmian w konfiguracji sprzętu i dołączanie dodatkowych urządzeń za zgodą Wykonawcy. 7. Wszelkie koszty z naprawą, pracami montażowymi i transportem pokrywa Wykonawca. 8. W razie opóźnienia w usunięciu usterek, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 300 zł za każdy dzień opóźnienia. 9. Zapłata przez Wykonawcę kary umownej określonej w ust. 8 nie wyłącza możliwości dochodzenia przez Zamawiającego odszkodowania w wysokości przenoszącej wysokość zastrzeżonej kary umownej. 10. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po 36 miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż infomatów. Ilość: wersja standardowa - 3 szt. wersja dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - 1 szt. Wersja dla osób niepełnosprawnych powinna spełniać następujące wymagania: -wysokość infomatu, umiejscowienie i kąt nachylenia ekranu powinny umożliwić swobodny dostęp z pozycji siedzącej z typowego wózka inwalidzkiego przy podjeździe przód wózka- front infomatu. -nie przewiduje sie wykonywania dodatkowych prac budowlanych, aby zapewnić powyższe wymaganie Wymagane parametry techniczne i funkcjonalne 1. Wszystkie infomaty powinny pochodzić z tej samej linii wzorniczej. Urządzenia mają być przystosowane do pracy w pomieszczeniu zamkniętym, w zimie ogrzewanym. 2. Obudowa - wolnostojąca, wandaloodporna, wykonana z blachy stalowej o grubości co najmniej 1,5 mm, malowana proszkowo farbą poliestrową w kolorze wg ustaleń z Zamawiającym. Konstrukcja ma uniemożliwiać dostęp osób niepowołanych do śrub i innych elementów montażowych kiosku i jego wyposażenia. Dostęp serwisowy realizowany od tyłu poprzez drzwi rewizyjne zamykane na min. 2 zamki patentowe w systemie jednego klucza. Konstrukcja obudowy ma zapewnić utrzymanie poprzez system wentylacyjny odpowiedniej temperatury dla pracy zamontowanych podzespołów. Ponadto na obudowach infomatów wymagane jest wykonanie podświetlanego logo. Umiejscowienie i format oznaczeń oraz kolor infomatu zostaną uzgodnione po rozstrzygnięciu przetargu a przed podpisaniem umowy w oparciu o propozycję przedstawioną przez Zamawiającego. 3. Podstawa kiosku o kształcie prostokąta powinna zapewniać stabilność dzięki swojej masie (>30 kg) i trwałemu mocowaniu do podłoża. Podstawa ma zawierać przepusty na kable zasilające i sieci Ethernet. 4. Monitor LCD o przekątnej ekranu 17 cali, rozdzielczości co najmniej 1280x1024, kątach widzenia 160/160 st., kontraście co najmniej 600:1. Zabudowany w poszyciu obudowy. Pochylony do pionu pod kątem 40stopni(?5 stopni). 5. Nakładka dotykowa wandaloodporna ze szkła o przejrzystości co najmniej 90% i twardości co najmniej 7H w skali Mohsa. Przetwornik dotykowy wykonany w technologii akustycznej fali powierzchniowej (SAW) o rozdzielczości co najmniej 4096x4096. Zabezpieczona przed kurzem, wodą i zanieczyszczeniami ramką uszczelniającą z tworzywa sztucznego. 6. Jednostka sterująca - komputer PC o parametrach nie gorszych niż: -Procesor minimum dwurdzeniowy zgodny z architekturą x86 który umożliwi uzyskanie przez oferowany komputer wydajności w teście Bapco SYSMARK 2007 Preview wyników nie gorszych niż: 110 punktów (SYSmark 2007 Preview Rating) na podstawie tabeli opublikowanej pod adresem: http://www.bapco.com/fdrs/SYSmark2007web.html. Uwaga! Jeżeli zaoferowany procesor wraz z proponowaną konfiguracją sprzętowo-programową nie jest ujęty w wyżej wymienionej tabeli, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów na własny koszt i udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany procesor osiąga wymagany wynik punktowy w wymienionych testach. -Płyta główna: chipset zaprojektowany i dedykowany do pracy z danym procesorem, zintegrowana grafika i karta dźwiękowa, karta sieciowa Fast Ethernet -Pamięć - 1 GB DDR2 RAM -Dysk twardy - 160 GB HDD, 7200 RPM -Napęd optyczny DVD-ROM -Klawiatura serwisowa -Mysz serwisowa -System operacyjny Windows XP Professional SP3 OEM PL 7. Instalacja elektryczna kiosku - przystosowana do zasilania z sieci 230V/50 Hz, wyposażonej w przewód ochronny. Wyłącznik główny zasilania dostępny tylko dla obsługi. 8. Normy i certyfikaty: Wymagane jest przedłożenie deklaracji zgodności CE na oferowane modele urządzeń. 9. Oprogramowanie zarządzające posiada co najmniej: -możliwość zdalnego administrowania, -moduł monitorowania systemu operacyjnego, który reaguje w sytuacjach zagrażających zablokowaniem działającego oprogramowania, -zabezpieczenie dostępu do zasobów systemowych, -blokada uruchamiania innych aplikacji niż zdefiniowane w pliku konfiguracyjnym, -możliwość automatycznego załączenia i wyłączenia o ustalonym czasie. 10. Oprogramowanie typu -bezpieczna przeglądarka internetowa umożliwiające obsługę stron internetowych w pełnym zakresie funkcjonalności z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa, a w szczególności: -definiowanie strony startowej, -filtrowanie stron ze względu na zawartość (z automatyczną aktualizacją listy zabronionych witryn oraz możliwością dodawania własnych), -automatyczne zamykanie okien dialogowych, -klawiatura wirtualna zintegrowana z przeglądarką, obsługa polskich znaków. Montaż -Infomaty mają być zainstalowane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. -W miejscach instalacji przygotowane są podejścia kablowe (gniazda: sieć Ethernet, zasilanie 230V/50 Hz). -Infomaty powinny być trwale przymocowane do podłoża (posadzka z kostki drewnianej). Dokumentacja Wykonawca dostarczy dokumentację w języku polskim zawierającą instrukcję obsługi i konfiguracji infomatu. Szkolenie Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego z funkcjonalności i obsługi systemu w terminie 5 dni roboczych od zakończenia instalacji. Dokładny termin, czas oraz ilość osób, które mają być przeszkolone wyznacza Zamawiający. Gwarancja i serwis 1. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. 2. Gwarancja obejmuje wszystkie dostarczone elementy. 3. Zgłoszenie usterki dokonywane będzie przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wymagane jest potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. Zamawiający wymaga aby zgłaszanie usterek było możliwe w każdy dzień roboczy przez co najmniej 8 godzin. 4. Naprawa zostanie dokonana w miejscu instalacji w terminie trzech następnych dni roboczych od zgłoszenia, w godzinach otwarcia obiektu. 5. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki w wymienionym terminie Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu sprzęt zastępczy na czas naprawy. 6. Warunki gwarancji zezwalają użytkownikowi na dokonywanie zmian w konfiguracji sprzętu i dołączanie dodatkowych urządzeń za zgodą Wykonawcy. 7. Wszelkie koszty z naprawą, pracami montażowymi i transportem pokrywa Wykonawca. 8. W razie opóźnienia w usunięciu usterek, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100 zł za każdy dzień opóźnienia. 9. Zapłata przez Wykonawcę kary umownej określonej w ust. 8 nie wyłącza możliwości dochodzenia przez Zamawiającego odszkodowania w wysokości przenoszącej wysokość zastrzeżonej kary umownej. 10. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po 24 miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.11.00 - Terminale komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: dla Zadania 1: wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą rodzajem przedmiotowi i wartością zamówienia zamawiający uzna dostawę systemu informacji video opartego o wielkoformatowe monitory prezentacyjne o wartości min. 40.000,00 złotych (czterdzieści tysięcy) netto. dla Zadania 2: wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą rodzajem przedmiotowi i wartością zamówienia zamawiający uzna dostawę infomatów o wartości min. 30.000,00 złotych (trzydzieści tysięcy) netto. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: dla Zadania 1: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000,00 (pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla Zadania 2: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000,00 (pięćdziesiąt tysięcy złotych) W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę stanowiącą sumę wymaganych ubezpieczeń dla wszystkich zadań na które składa się ofertę 100.000,00 (sto tysięcy złotych). 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć wymagane w punkcie VI.1 SIWZ dokumenty dotyczące wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców potwierdzającego wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą rodzajem przedmiotowi i wartością zamówienia zamawiający uzna: - dla Zadania 1: dostawę systemu informacji video opartego o wielkoformatowe monitory prezentacyjne o wartości min. 40.000,00 złotych (czterdzieści tysięcy) netto. - dla Zadania 2: dostawę infomatów o wartości min. 30.000,00 złotych (trzydzieści tysięcy) netto. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dla - ZADANIA I - na kwotę min. 50.000,00 (pięćdziesiąt tysięcy złotych), - ZADANIA II - na kwotę min. 50.000,00 (pięćdziesiąt tysięcy złotych), W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę stanowiącą sumę wymaganych ubezpieczeń dla wszystkich zadań na które składa się ofertę. 4. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. VI.1.a SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokumenty, o których mowa w pkt. VI.5.1).a SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VI.5.1) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-lancut.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum-Zamek w Łańcucie ul. Zamkowa 1 37-100 Łańcut.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum-Zamek w Łańcucie ul. Zamkowa 1 37-100 Łańcut sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.