eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › sukcesywne dostawy soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Oławskiego w ilości od 100 do 250 ton, partiami po ~ 25 ton soli luzem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Oława: sukcesywne dostawy soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Oławskiego w ilości od 100 do 250 ton, partiami po ~ 25 ton soli luzem
Numer ogłoszenia: 227107 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203643 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie, pl. Zamkowy 18, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3033019, faks 71 3033019.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Oławskiego w ilości od 100 do 250 ton, partiami po ~ 25 ton soli luzem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Oławskiego w ilości od 100 do 250 ton, partiami po ~ 25 ton soli luzem w tym: I dostawa - do 31 października 2013 r:- Baza materiałowa w m. Miłoszyce - 50 ton, - Baza materiałowa w m. Oława - 25 ton, - Baza materiałowa w m. Jelcz-Laskowice - 25 ton; II dostawa - do dnia 31 marca 2014 r. - sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych: - Baza materiałowa w m. Oława - 75 ton, - Baza materiałowa w m. Jelcz-Laskowice - 75 ton. Dostarczona sól powinna spełniać wymogi do sporządzania mieszanki piaskowo-solnej używanej w piaskarkach. Sól drogowa powinna zawierać 96 % NaCl- wg normy PN-86/C- 84081/02 + 2,5% CaCI2 + 0,2 % K4Fe ( CN6). Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230 z 2005 r poz.1960). Na prośbę Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzającego możliwość wykorzystania soli drogowej do zimowego utrzymania dróg. Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego do dostarczenia na wskazaną Bazę określonej ilości soli w terminie 7 dni od daty złożenia dyspozycji. Dyspozycja może być złożona faxem lub za pomocą poczty elektronicznej w godzinach pracy Zamawiającego. W zamówieniu określone zostanie dokładne miejsce dostawy (adres) oraz godziny pracy danej Bazy. Dostawa obejmuje koszt zakupionej soli, jej załadunek na środki transportowe, przewóz do poszczególnych Baz i rozładunek na Bazach. Wykonawca odpowiedzialny jest za dostarczenie soli drogowej na określoną Bazę w stanie zapewniającym możliwość jej natychmiastowego wykorzystania. W zależności od aktualnych warunków atmosferycznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a. zmiany terminów dostaw, b. zmiany ilości dostarczonej soli do poszczególnych Baz. Na każdy kurs dostarczonej soli, Wykonawca wystawi dowód dostawy w dwóch egzemplarzach, w którym określona będzie ilość soli. Dokument powinien być potwierdzony przez pracownika Bazy. Jeden egzemplarz należy pozostawić w Bazie, a drugi będzie załącznikiem do faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonego materiału poprzez jego zważenie. Wykonawca odpowiedzialny jest za załadunek soli na środki transportowe w takiej ilości jaka przewidziana jest w dowodzie rejestracyjnym pojazdu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HALIT Sp. z o.o., ul. Kopalniana 1, 59-100 Polkowice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.