eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Wykonanie odwodnienia terenu na ulicy Stary Rynek w Łomży



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Łomża: Wykonanie odwodnienia terenu na ulicy Stary Rynek w Łomży
Numer ogłoszenia: 227080 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy, ul. Akademicka 22, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odwodnienia terenu na ulicy Stary Rynek w Łomży.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odwodnienia terenu (drenażu odwadniającego) na ulicy Stary Rynek w Łomży fi 113 mm długości ok. 58 mb wraz z dwiema studniami fi 400 PCV. Główne wymagania związane z realizacją zamówienia - obowiązki Wykonawcy: a) zapewnienie niezbędnej obsługi geodezyjnej oraz inwentaryzacji robót, b) zabezpieczenie prowadzonych robót z zachowaniem wymogów określonych w przepisach prawa budowlanego oraz bhp, c) zabezpieczenie na czas robót urządzeń podziemnych krzyżujących się z realizowaną inwestycją, d) użycie materiałów i urządzeń posiadających niezbędne atesty lub aprobaty, e) przestrzeganie wymagań stawianych przez właścicieli istniejących w rejonie robót sieci, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia gwarancji na okres min. 36 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZIEJA Zieja Ryszard, ul. Fabryczna 9, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotowe zamówienie uzupełniające spełnia przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.: 1) zamówienia udziela się w okresie 3 lat od udzielenia od udzielenia zamówienia podstawowego (udzielenie zamówienia nastąpiło w dniu 20.05.2013 r., ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dnia 21.05.2013 r. nr 82641-2013; ogłoszenie o zamówieniu z dnia 24.04.2013 r., nr 62421-2013) 2) zamówienia udziela się dotychczasowemu wykonawcy robót: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZIEJA Zieja Ryszard 18-400 Łomża, ul. Fabryczna 9 3) wartość zamówienia uzupełniającego stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podst. wynosi 270 580,68 zł brutto) 4) zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień 5) zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego 6) zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj, obejmuje wykonanie odwodnienia terenu (kod CPV: 45.23.21.30-2: roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów do odprowadzania wody burzowej)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.