eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont instalacji elektrycznej I p.budynku ceramiki Liceum Plastycznego w Nowym Wiśniczu przy ul. Grunwaldzkiej 278

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Nowy Wiśnicz: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont instalacji elektrycznej I p.budynku ceramiki Liceum Plastycznego w Nowym Wiśniczu przy ul. Grunwaldzkiej 278
Numer ogłoszenia: 227018 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Sztuk Plastycznych im.Jana Matejki, ul. Bocheńska 6, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 0-14 6855650, fax 0-14 6855650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plsp-wisnicz.igloonet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont instalacji elektrycznej I p.budynku ceramiki Liceum Plastycznego w Nowym Wiśniczu przy ul. Grunwaldzkiej 278.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont instalacji elektrycznej I p.budynku ceramiki Liceum Plastycznego w Nowym Wiśniczu przy ul. Grunwaldzkiej 278

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu - złożenie dokumentów wymienionych w punkcie 10 SIWZ.14.Oferta ma być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Wszystkie strony oferty muszą być spięte (zszyte) w sposób zapobiegający dekompletacji oferty, każda zapisana strona powinna być opatrzona kolejnym numerem w prawym górnym rogu strony i podpisana przez osobę (y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Oferta powinna być sporządzona na FORMULARZU OFERTY załącznik nr 1do specyfikacji SIWZ i podpisana przez osobę (y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Załączniki powinny zostać wypełnione bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę. Oferta powinna obejmować całość Zamówienia. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony druk Oferta stanowiący załącznik nr1 niniejszej SIWZ. b)oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz spełnienia warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 niniejszej SIWZ. c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 niniejszej SIWZ. e)wyceniony przedmiar robót - załącznik nr 5 niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plsp-wisnicz.igloonet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Liceum Plastyczne im.Jana Matejki,32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Bocheńska 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 08:00, miejsce: Liceum Plastyczne im.Jana Matejki,32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Bocheńska 6, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.