eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Usuwanie murszu w nadleśnictwie Jastrowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Świebodzin: Usuwanie murszu w nadleśnictwie Jastrowie
Numer ogłoszenia: 226995 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Klub Przyrodników , ul. 1 Maja 22, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 3828236, faks 068 3828236.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie murszu w nadleśnictwie Jastrowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usunięcie warstwy murszu o przeciętnej. grubości 50cm na łącznej powierzchni ca 0,90 ha zlokalizowanej w oddz. 30 p w L-ctwie Wądołek, Nadleśnictwo Jastrowie. Powierzchnię tę stanowi użytkowana w przeszłości łąka. Na powierzchnię. 0,90 ha składają się trzy pow.: pierwsza.0.45ha o grub. warstwy zbieranego murszu 0.5m, pozostałe dwie odpowiednio 0,20ha, i 0.25ha o przec.grub. warstwy zbieranego murszu wynoszącą 0.65m. Wybrany mursz należy zgromadzić obok miejsca wybierania (średnia odległość przemieszczenia zdjętego murszu to 50m). Zamawiający zastrzega, że podana wielkość powierzchni. może ulec zmianie w zależności od grubości warstwy zdejmowanego murszu. Przyjęta przez wykonawcę technologia wykonania w/w robót oraz sprzęt (koparki oraz sprzęt do przemieszczenia murszu i ewentualnego wyrównania terenu robót po ich zakończeniu powinny zapewnić minimalizację szkód w miejscu wykonywania prac. Wykonawca przed ostatecznym odbiorem robót przedłoży Zamawiającemu mapę sytuacyjno wysokościową dla powierzchni ze zdjętym murszem w układzie lokalnym z rzędnymi miejsc po wybranym murszu - po 1 rzędnej na każde 0.10 ha powierzchni (dla ww. powierzchni jest mapa sytuacyjno-wysokościowa w układzie lokalnym).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjał technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy PZP. Szczegółowe wymagania dotyczące powyższych warunków są następujące: Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu o których mowa powyżej jeżeli Wykonawca: a) Posiada doświadczenie polegające na wykonaniu min. 1 roboty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto, daty wykonania i odbiorcy. Ww informacje należy podać w Załączniku nr 1. b) Dysponuje bądź będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, Ww informacje w formie oświadczenia należy podać w Załączniku nr 2 c) Dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia urządzeniami, Ww informacje w formie oświadczenia należy podać w załączniku nr 2. d) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na sfinansowanie prac. Ww informacje w formie oświadczenia należy podać w załączniku nr 2 Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału (zawartego w formularzu oferty) oraz oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty zgodnie z pkt. 8 SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (tzw. konsorcjum). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki udziału w postępowaniu nr 1-3 muszą być spełnione przez tych Wykonawców łącznie, a warunek nr 4 przez każdego Wykonawcę z osobna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 3) - oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy, uprawnieniach i doświadczeniu (udokumentowane wykazem prac - załącznik nr 1) oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych, podmiotów do udostępnienia potencjał technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik 2) W przypadku składania dwóch ofert częściowych dokumenty te wystarczy dołączyć do jednej z ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawcy, którzy w terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu albo złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, zostaną wezwani do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kp.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Klub Przyrodników, ul. 1 Maja 22, 66-200 Świebodzin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, ul. 1 Maja 22, 66-200 Świebodzin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane ze środków Fundacji Eko-Fundusz w ramach projektu Kompleksowa ochrona mokradeł w Borach Krajeńskich - etap II. Zamawiający wymaga aby oferent wykonujący zamówienie w cześci finansowanej przez Eko-Fundusz korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.