To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-07
Koszalin: Obsługa i rozliczanie operacji dokonywanych kartami płatniczymi i płatności mobilnych oraz sprzedaży doładowań do telefonów komórkowych
Numer ogłoszenia: 226984 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185318 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, ul. Gnieźnieńska 9, 75-736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423021, faks 094 3422768.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa i rozliczanie operacji dokonywanych kartami płatniczymi i płatności mobilnych oraz sprzedaży doładowań do telefonów komórkowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.a. obsługa i rozliczanie operacji dokonywanych kartami płatniczymi;1.b. sprzedaży doładowań do telefonów komórkowych;1.c. obsługa i rozliczanie płatności mobilnych; na stacjach paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie przy Ul. Gnieźnieńskiej 9 oraz przy Ul. Wąwozowej 1a. 2. Wykonawca zapewni: a) terminal przenośny, bezprzewodowy, wyposażony w kartę GPRS umożliwiającą łączność bez linii telefonicznej z możliwością świadczenia innych usług, w tym sprzedaży doładowań do telefonów komórkowych; b) obsługę wszystkich kart wydawanych przez banki (w tym zbliżeniowe) oraz American Express i Diners Club; c) bezpłatną instalację terminali we wszystkich punktach wskazanych przez Zamawiającego; d)możliwość, w czasie trwania umowy, zwiększenia ilości terminali na warunkach obowiązującej umowy; e) system informatyczny dokonywania płatności, który gwarantuje pełne bezpieczeństwo ochrony danych klienta; f) system informatyczny dokonywania płatności, który gwarantuje rozliczenie wszystkich potwierdzonych i zaakceptowanych przez terminal płatności; g) dostęp do centrum obsługi klienta, który działa 24h na dobę; h) system informatyczny dokonywania płatności, który działa przez całą dobę niezależnie od kas fiskalnych i linii telefonicznych; i) przydzielenie zamawiającemu opiekuna handlowego, a w przypadku awarii zapewnienie serwisu w ciągu 24 godzin od czasu jej zgłoszenia; j) dokonanie bezpłatnego przeszkolenia pracowników Zamawiającego tj. przeprowadzenia szkolenia wdrożeniowego oraz szkoleń uzupełniających w przypadku zatrudnienia nowych pracowników oraz w przypadku wprowadzania, przez Wykonawcę zmian w systemie; k) rozliczenia należnej prowizji będą odbywać się poprzez kompensatę bieżących przelewów o pobrana prowizję i dokumentowane poprzez wystawienie faktury obejmującej koszty prowizji w miesiącu następującym po miesiącu rozliczeniowym do 14 dnia miesiąca; Rozliczenie dzierżawy terminali będzie odbywać się poprzez kompensatę bieżącego przelewu na początku miesiąca o kwotę najmu brutto za bieżący miesiąc, faktura będzie wystawiana do 14 dnia tego miesiąca; l) możliwość otrzymywania różnego rodzaju raportów w cyklach dziennych i miesięcznych z podziałem na poszczególnych kasjerów oraz w zestawieniu podsumowującym dzienne i miesięczne transakcje wszystkich punktów; m) że transakcje z doładowań komórkowych będą łączone z pozostałą sprzedażą dokonywaną przy udziale kart płatniczych oraz będą kompensowane wraz z należnym upustem dla Zamawiającego w ramach przelewu z tytułu rozliczenia płatności kartami płatniczymi i innymi formami płatności mobilnych; n) bezpłatne używanie, przez Wykonawcę, karty GPRS do terminala; o) bezpłatnie materiały eksploatacyjne (wszystkie druki, w tym dostosowane do komunikatów -zatrzymaj kartę, papier do drukarek itp.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.30.00 - (3) Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ELEKTRONICZNYCH USŁUG PŁATNICZYCH ESERVICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ELEKTRONICZNYCH USŁUG PŁATNICZYCH ESERVICE SP. Z O.O.
- Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService, ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 321937,20
Oferta z najniższą ceną: 321937,20 / Oferta z najwyższą ceną: 321937,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 66 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - zamówienie z wolnej ręki. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego , nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 789 ust. 1 pkt. 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia , a pierwotne warunki nie zostały w istotny sposób zmienione. 1. W dniu 25 kwietnia 2014 roku w BZP opublikowano ogłoszenie o zamówieniu nr ogłoszenia 141314-2014 na obsługę i rozliczanie operacji dokonywanych kartami płatniczymi i płatności mobilnych oraz sprzedaży doładowań do telefonów komórkowych. Na podstawie Art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający - Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie, w dniu 14 maja 2014 r. unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na obsługę i rozliczanie operacji dokonywanych kartami płatniczymi i płatności mobilnych oraz sprzedaży doładowań do telefonów komórkowych na stacjach paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie - do przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty. 2. W dniu 19 maja 2014 roku w BZP opublikowano ogłoszenie o zamówieniu nr ogłoszenia 168144-2014 na obsługę i rozliczanie operacji dokonywanych kartami płatniczymi i płatności mobilnych oraz sprzedaży doładowań do telefonów komórkowych. Na podstawie Art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający - Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie, w dniu 30 maja 2014 r. unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na obsługę i rozliczanie operacji dokonywanych kartami płatniczymi i płatności mobilnych oraz sprzedaży doładowań do telefonów komórkowych na stacjach paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie - do przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Wywóz odcieków przemysłowych z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 do punktu stacji zlewnej Oczyszczalni Ścieków w Jamnie w ilości do 13000 m3 w 2024 roku".
- Usługi i świadczenia zdrowotne w zakresie medycyny pracy na rzecz żołnierzy i pracowników 17 WOG oraz Jednostek Wojskowych i Instytucji przydzielonych na zaopatrzenie 17 WOG
- Czyszczenie pojemników półpodziemnych usytuowanych w Eko-punktach na terenie miasta Koszalina i gminy Sianów .
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Przebudowa DW 171 odc. Sikory - Czaplinek
- Urządzenie dróg płytami: Część nr 1: Remont ulicy Kwiatowej w Koszalinie Część nr 2: Remont ulicy Migdałowej w Koszalinie - etap II Część nr 3: Remont ulicy Mirtowej 1-11C w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.