eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Twardogóra › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Przewóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Twardogóra oraz do Oleśnickiego Parku Wodnego w Oleśnicy na naukę pływania w roku szkolnym 2013/2014.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Twardogóra: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Przewóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Twardogóra oraz do Oleśnickiego Parku Wodnego w Oleśnicy na naukę pływania w roku szkolnym 2013/2014.
Numer ogłoszenia: 226908 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Twardogóra , ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3158251, faks 071 3158142.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.um.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Przewóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Twardogóra oraz do Oleśnickiego Parku Wodnego w Oleśnicy na naukę pływania w roku szkolnym 2013/2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa przewozowa, realizowana pięcioma środkami transportu oferenta (autobusy) w ilości 577 km dziennie obejmująca: a.Dowóz uczniów w dniach nauki szkolnej na zajęcia do szkół podstawowych, oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych i Miejskim Przedszkolu, Gimnazjum w Twardogórze - z miejscowości na terenie gminy Twardogóra do siedziby placówek oświatowych: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Twardogórze im. Polskich Noblistów przy ul. Jadwigi 7, Szkoła Podstawowa Nr 2 w Twardogórze im. Jana Pawła II przy ul. Batorego 5, Gimnazjum Nr 1 w Twardogórze przy ul. Batorego 5, Szkoła Podstawowa w Goszczu, Szkoła Podstawowa w Grabownie Wielkim, Zespół Szkół Specjalnych w Twardogórze przy Pl. Piastów 24, Miejskie Przedszkole z Oddziałem Małego Dziecka w Twardogórze przy ul. Grunwaldzkiej 1 - dziennie 248 km ( 5 autobusów) zgodnie z planem dowozów (Rozkład jazdy), stanowiących załącznik nr 1 do umowy. b. Odwóz uczniów w dniach nauki szkolnej po zajęciach szkolnych z siedziby placówek oświatowych do miejscowości zamieszkania uczniów na terenie gminy Twardogóra - dziennie 329 km (5 autobusów) zgodnie z planem odwozów (Rozkład jazdy), stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. oraz - Przewóz uczniów ze szkół: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Polskich Noblistów w Twardogórze (50 km), Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w Twardogórze (50 km) i Szkoła Podstawowa w Goszczu (70 km) do Oleśnickiego Parku Wodnego w Oleśnicy na naukę pływania w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Jednorazowy transport obejmować będzie nie więcej niż 50 osób uprawnionych do przejazdu - tygodniowo 170 km (1 autobus) - Dodatkowe przewozy, których konieczność wynika z organizacji pracy placówek oświatowych oraz organizacji roku szkolnego realizowane będą wg. rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z zamawiającym. 2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w przypadku zmian w rozkładzie jazdy autobusów oraz zmian ilości dzieci dowożonych do szkół do 50% wartości niniejszego zamówienia polegających na wykonaniu usług tego samego rodzaju.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu wpłaconym na konto: Gminy Twardogóra w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy O/Twardogóra Nr 26 9584 1047 2005 0500 0592 0004 b)poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: -nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, jeśli do godziny 13.00 w dniu 28 czerwca 2013 r. kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Gminy Twardogóra. Numer konta, na które należy wpłacać wadium w formie pieniądza: Gmina Twardogóra, 26 9584 1047 2005 0500 0592 0004 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: -upłynie termin związania ofertą; zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego - zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. - Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium po złożeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę: - który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podst. art. 2 pkt. 2 i 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca pomimo wezwania do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty, które Oferent składa wraz z ofertą: -Uwierzytelnioną kserokopię zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych, przewozów regularnych specjalnych lub przewozów wahadłowych w krajowym transporcie drogowym, co najmniej na obszar gminy Twardogóra 4 -Polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że środki transportu przewidziane do realizacji usługi przewozowej są ubezpieczone od dpowiedzialności cywilnej w ruchu drogowym (lub ich uwierzytelnione kserokopie) - Dokumenty potwierdzające dopuszczenie pojazdów do ruchu ( uwierzytelnione kserokopie dowodów rejestracyjnych lub zaświadczeń z przeglądu technicznego) -Wykaz osób (kierowców), którzy będą wykonywać zamówienie -Wykaz pojazdów którymi realizowane będzie zamówienie (minimum 5 autobusów, w tym 1autobus- min 50 miejsc siedzących i 4 autobusy - min 47 miejsc siedzących ) -Referencje ( min. 1 szt.) w zakresie systematycznych przewozów przynajmniej 20 - osobowych grup w ciągu ostatnich trzech lat lub umowę regulującą ewentualną współpracę podmiotów występujących wspólnie -jeżeli ma zastosowanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.twardogora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Twardogóra, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Gmina Twardogóra, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, pokój nr 10 - biuro obsługi petenta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.