eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerniejewo › Awaryjne wykonanie remontu zniszczonych dróg na terenie gminy Czerniejewo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-27

Czerniejewo: Awaryjne wykonanie remontu zniszczonych dróg na terenie gminy Czerniejewo
Numer ogłoszenia: 226896 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192051 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo, ul. Poznańska 8, 62-250 Czerniejewo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4291310, 4291352, 4291353, faks 061 4291349.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Awaryjne wykonanie remontu zniszczonych dróg na terenie gminy Czerniejewo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty drogowe będą polegały na realizacji: a) remontu - łatanie dróg asfaltowych gminnych na terenie gminy Czerniejewo, masą mineralno - bitumiczną standard, remont cząstkowy na grubości 4 cm, b) remontu nawierzchni emulsją i grysami na terenie gminy Czerniejewo wykonywanych remonterem drogowym typu patcher..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont - łatanie dróg asfaltowych gminnych na terenie gminy Czerniejewo, masą mineralno - bitumiczną standard, remont cząstkowy na grubości 4 cm

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Drogowy Waldemar Lewandowski, ul. Krótka 1A, 62-300 Psary Małe, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61,00

  • Oferta z najniższą ceną: 61,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Remont nawierzchni emulsją i grysami na terenie gminy Czerniejewo wykonywanych remonterem drogowym typu patcher

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Drogowy Waldemar Lewandowski, ul. Krótka 1A, 62-300 Psary Małe, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18,30

  • Oferta z najniższą ceną: 18,30 / Oferta z najwyższą ceną: 18,30

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Topniejący na przedwiośniu śnieg, który nieprzerwanie utrzymywał się w styczniu i lutym br. spowodował znaczne, długo utrzymujące się podtopienia niektórych dróg, zwłaszcza w miejscach zaniżonych. System drenacji nie był w stanie odebrać tak dużej ilości wody, a trudne warunki atmosferyczne uniemożliwiały wykonanie jakichkolwiek prac polepszających drożność funkcjonującego systemu odwodnienia. Wykonanie prac ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa oraz uniknięcie zagrożenia życia lub zdrowia mieszkańców korzystających z w/w dróg. Brak natychmiastowej reakcji może powodować narażanie budżetu gminy na niepotrzebne straty finansowe. Uzasadnienie prawne: Zastosowano art. 10 ust. 2 w zw. z art. 67 ust.1, pkt. 3 oraz art. 68 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.