Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-07
Gliwice: PRZEGLĄD, KONSERWACJA I NAPRAWA BRAM GARAŻOWYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JW 4217 W PODZIALE NA 6 ZADAŃ
Numer ogłoszenia: 226848 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEGLĄD, KONSERWACJA I NAPRAWA BRAM GARAŻOWYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JW 4217 W PODZIALE NA 6 ZADAŃ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądu, konserwacji i naprawy bram garażowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez jw 4217 w podziale na 6 zadań: 1) Zadanie nr 1: Przegląd serwisowy i konserwacja bram garażowych w kompleksach wojskowych w Bytomiu, Toszku i Radzionkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz załącznik nr 8 - formularz cenowy, stanowiące integralną część SIWZ; 2) Zadanie nr 2: Usunięcie usterek bram garażowych w kompleksach wojskowych w Bytomiu oraz Toszku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 3 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz załącznik nr 9 - formularz cenowy, stanowiące integralną część SIWZ; 3) Zadanie nr 3: Przegląd i konserwacja bram garażowych w obiektach administrowanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 4 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz załącznik nr 10 - formularz cenowy, stanowiące integralną część SIWZ; 4) Zadanie nr 4: Wykonanie konserwacji i przeglądu bram garażowych zainstalowanych w budynkach nr 52, 60, 62 administrowanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w m. Bielsko-Biała. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 5 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz załącznik nr 11 - formularz cenowy, stanowiące integralną część SIWZ; 5) Zadanie nr 5: Naprawa i wymiana elementów uszkodzonych i zużytych części w bramach segmentowych podnoszonych elektrycznie oraz ręcznie w budynkach garażowych w kompleksie wojskowym w Tarnowskich Górach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 6 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz załącznik nr 12 - formularz cenowy, stanowiące integralną część SIWZ; 6) Zadanie nr 6: Serwisowanie i konserwacja bram segmentowych przemysłowych w budynkach garażowych znajdujących się na terenie kompleksu koszarowego administrowanego przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Tarnowskich Górach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 7 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz załącznik nr 13 - formularz cenowy, stanowiące integralną część SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; - wypełniony Formularz cenowy o treści załącznika nr 8 i/lub 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 i/lub13 do SIWZ (stosownie do zadania); - pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy nie wynika z przepisów lub z innych dokumentów dołączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217
44-121 Gliwice
ul. Gen. Andersa 47.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4217 44-121 Gliwice ul. Gen. Andersa 47 kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Przegląd serwisowy i konserwacja bram garażowych w kompleksach wojskowych w Bytomiu, Toszku i Radzionkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd serwisowy i konserwacja bram garażowych w kompleksach wojskowych w Bytomiu, Toszku i Radzionkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz załącznik nr 8 - formularz cenowy, stanowiące integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Usunięcie usterek bram garażowych w kompleksach wojskowych w Bytomiu oraz Toszku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usunięcie usterek bram garażowych w kompleksach wojskowych w Bytomiu oraz Toszku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 3 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz załącznik nr 9 - formularz cenowy, stanowiące integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Przegląd i konserwacja bram garażowych w obiektach administrowanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Opolu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja bram garażowych w obiektach administrowanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 4 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz załącznik nr 10 - formularz cenowy, stanowiące integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Wykonanie konserwacji i przeglądu bram garażowych zainstalowanych w budynkach nr 52, 60, 62 administrowanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w m. Bielsko-Biała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji i przeglądu bram garażowych zainstalowanych w budynkach nr 52, 60, 62 administrowanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w m. Bielsko-Biała. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 5 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz załącznik nr 11 - formularz cenowy, stanowiące integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Naprawa i wymiana elementów uszkodzonych i zużytych części w bramach segmentowych podnoszonych elektrycznie oraz ręcznie w budynkach garażowych w kompleksie wojskowym w Tarnowskich Górach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i wymiana elementów uszkodzonych i zużytych części w bramach segmentowych podnoszonych elektrycznie oraz ręcznie w budynkach garażowych w kompleksie wojskowym w Tarnowskich Górach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 6 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz załącznik nr 12 - formularz cenowy, stanowiące integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: Serwisowanie i konserwacja bram segmentowych przemysłowych w budynkach garażowych znajdujących się na terenie kompleksu koszarowego administrowanego przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Tarnowskich Górach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwisowanie i konserwacja bram segmentowych przemysłowych w budynkach garażowych znajdujących się na terenie kompleksu koszarowego administrowanego przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Tarnowskich Górach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 7 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz załącznik nr 13 - formularz cenowy, stanowiące integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont lokali mieszkalnych przy ul. Sztabu Powstańczego 72/2 i Gwiazdy polarnej 46/12 w Gliwicach z przeznaczeniem dla repatriantów
- "Roboty budowlane związane z modernizacją sali gimnastycznej w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach"
- Odnowienie subskrypcji i licencji edukacyjnej oprogramowania Labview. Znak sprawy: IA1.282.24.2024.AP
- Dostawa automatycznego ekspresu do kawy. Znak sprawy IA1.282.26.2024.AG
- Koszenie traw na terenach zieleni miejskiej(2)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie - ołtarz główny z Kościoła pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Białej k. Zgierza"
- Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w : WCO Poznań, ul. Garbary 15 , WCO, Ośrodek Radioterapii w Kaliszu, ul. Bydgoska 12, WCO, Ośrodek Radioterapii w Pile, ul. Rydygiera 1.
- Konserwacja obrazów i ram w Centrali NBP w Warszawie
- KONSERWACJA 7 SZTUK KARTONÓW (PROJEKTÓW)Z KOLEKCJI TURKOWSKIEGO MISTERIUM JÓZEFA MEHOFFERA WRAZ Z WYKONANIEM DOKUMENTACJI KONSERWATORSKIEJ
- Wykonanie usługi dla zadania pn.: "Bieżące utrzymanie urządzeń w sieci i zapewnienie ciągłej sprawności 67 sztuk parkomatów w Podstrefie A w Strefie Płatnego Parkowania w Kielcach"
- Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w : WCO Poznań, ul. Garbary 15 , WCO, Ośrodek Radioterapii w Kaliszu, ul. Bydgoska 12, WCO, Ośrodek Radioterapii w Pile, ul. Rydygiera 1.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.