eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › RDW.NS/ZP-08-IX/2008 Zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi wojewódzkiej nr 975 odcinek nr 250 w km od 3+215 do 3+270, w m. Bartkowa - Posadowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Nowy Sącz: RDW.NS/ZP-08-IX/2008 Zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi wojewódzkiej nr 975 odcinek nr 250 w km od 3+215 do 3+270, w m. Bartkowa - Posadowa
Numer ogłoszenia: 226845 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu , ul. Kilińskiego 70, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4435860, fax. 018 4442054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-drogi.pl/zdwkr.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RDW.NS/ZP-08-IX/2008 Zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi wojewódzkiej nr 975 odcinek nr 250 w km od 3+215 do 3+270, w m. Bartkowa - Posadowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi wojewódzkiej nr 975 odcinek nr 250 w km od 3+215 do 3+270, w m. Bartkowa - Posadowa, polegające na wykonaniu odwodnienia korpusu drogi (strona prawa i lewa), wykonaniu konstrukcji wsporczej z koszy siatkowo - kamiennych i gabionów, odbudowie korpusu drogi oraz ułożeniu poręczy energochłonnych jednostronnych o masie 24 kg/mb (strona prawa i lewa)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4 000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych e)ponadto spełniają warunki dodatkowe tj.: 1)posiadają doświadczenie - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, rzetelnie i należycie wykonywali co najmniej dwa zamówienia obejmujące wykonywanie umocnień skarp koszami siatkowo - kamiennymi o łącznym zakresie minimum 135 m3. 2)mają do dyspozycji kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane konstrukcyjno - inżynieryjne w zakresie dróg. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru - zał. nr 2 SIWZ zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. nr 4 SIWZ, jako potwierdzenie spełnienia warunku zapisanego w pkt II.1.e)1) SIWZ . 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia obejmujący kierownika robót, spełniającego warunek zapisany w pkt II.1.e)2) SIWZ wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności - zał. nr 5 SIWZ. 5.Dokumenty potwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ujęta w Wykazie osób - zał. nr 5 SIWZ) posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W szczególności dokumenty określone ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156 poz.1118): Decyzję w sprawie nadania uprawnień budowlanych, wpis do właściwej Organizacji Samorządu Zawodowego - potwierdzone zaświadczenie z określonym w nim terminem ważności. 6.Kosztorys ofertowy. 7.Dowód wpłaty wadium. 8.Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-drogi.pl/zdwkr.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu ul. Kilińskiego 70, pok. nr 15. Przelewem -29,00 zł., za pobraniem pocztowym (+opłata pocztowa) - w przypadku pobrania SIWZ od Zamawiającego w wersji papierowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu ul. Kilińskiego 70, pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.