eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu biurowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Wrocław: Dostawa sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 226837 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o. , ul. Stabłowicka 147/149, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7985865, fax. 071 7985865.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eitplus.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: a) Drukarka laserowa monochromatyczna szt. 3 + 6 tonerów, (30232110-8) b) Drukarka laserowa kolorowa szt.1 + 9 tonerów, (30232110-8) c) Pamięć flash z interfejsem USB szt. 20, (30236100-3) d) Zewnętrzny dysk twardy szt. 1, (30236100-3) Część 2: a) Cyfrowy aparat fotograficzny z torbą szt. 1, (38651000-3) b) Projektor multimedialny szt. 3, (33452100-4) c) Ekran do rzutnika szt. 2, (33453400-4) d) Stolik multimedialny szt. 1, (36121400-9) e) Przenośny system prezentacji szt. 1, (30124000-4) Część 3: a) Cyfrowe kolorowe urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 + 9 tonerów, (30121100-4) b) Cyfrowe monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 + 1 toner, (30121100-4) Część 4: a) Telefon bezprzewodowy szt. 8, (32552110-1) b) Telefaks laserowy szt. 2, (30121410-0) Część 5: a) Niszczarka biurowa 1 szt. 2, (30191400-8) b) Niszczarka biurowa 2 szt. 4, (30191400-8) c) Wskaźnik laserowy szt. 2, (38330000-7) d) Bindownica szt. 1, (30123500-2) e) Flipchart szt. 4, (30195913-5) f) Trymer szt. 1 (30124000-4).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: a) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: - Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy przedstawić pełnomocnictwo wskazujące osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników w postępowaniu. - W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu poprzez przedstawienie w ofercie stosownego pełnomocnictwa. - Polisa OC, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eitplus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o.o. ul. Stabłowicka 147/149.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o.o. ul. Stabłowicka 147/149 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Działanie 1.1 Biotechnologie i zaawansowane technologie medyczne i wykorzystanie nanotechnologii w nowoczesnych materiałach.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: a) Drukarka laserowa monochromatyczna szt. 3 + 6 tonerów, (30232110-8) b) Drukarka laserowa kolorowa szt.1 + 9 tonerów, (30232110-8) c) Pamięć flash z interfejsem USB szt. 20, (30236100-3) d) Zewnętrzny dysk twardy szt. 1, (30236100-3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Drukarka laserowa monochromatyczna szt. 3 + 6 tonerów, (30232110-8) b) Drukarka laserowa kolorowa szt.1 + 9 tonerów, (30232110-8) c) Pamięć flash z interfejsem USB szt. 20, (30236100-3) d) Zewnętrzny dysk twardy szt. 1, (30236100-3).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.61.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: a) Cyfrowy aparat fotograficzny z torbą szt. 1, (38651000-3) b) Projektor multimedialny szt. 3, (33452100-4) c) Ekran do rzutnika szt. 2, (33453400-4) d) Stolik multimedialny szt. 1, (36121400-9) e) Przenośny system prezentacji szt. 1, (30124000-4).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Cyfrowy aparat fotograficzny z torbą szt. 1, (38651000-3) b) Projektor multimedialny szt. 3, (33452100-4) c) Ekran do rzutnika szt. 2, (33453400-4) d) Stolik multimedialny szt. 1, (36121400-9) e) Przenośny system prezentacji szt. 1, (30124000-4).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3, 33.45.21.00-4, 33.45.34.00-4, 36.12.14.00-9, 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: a) Cyfrowe kolorowe urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 + 9 tonerów, (30121100-4) b) Cyfrowe monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 + 1 toner, (30121100-4).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Cyfrowe kolorowe urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 + 9 tonerów, (30121100-4) b) Cyfrowe monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 + 1 toner, (30121100-4).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: a) Telefon bezprzewodowy szt. 8, (32552110-1) b) Telefaks laserowy szt. 2, (30121410-0).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Telefon bezprzewodowy szt. 8, (32552110-1) b) Telefaks laserowy szt. 2, (30121410-0).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.21.10-1, 30.12.14.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: a) Niszczarka biurowa 1 szt. 2, (30191400-8) b) Niszczarka biurowa 2 szt. 4, (30191400-8) c) Wskaźnik laserowy szt. 2, (38330000-7) d) Bindownica szt. 1, (30123500-2) e) Flipchart szt. 4, (30195913-5) f) Trymer szt. 1 (30124000-4).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Niszczarka biurowa 1 szt. 2, (30191400-8) b) Niszczarka biurowa 2 szt. 4, (30191400-8) c) Wskaźnik laserowy szt. 2, (38330000-7) d) Bindownica szt. 1, (30123500-2) e) Flipchart szt. 4, (30195913-5) f) Trymer szt. 1 (30124000-4).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8, 38.33.00.00-7, 30.12.35.00-2, 30.19.59.13-5, 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.