eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stanin › dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Staninie z możliwością wykupu końcowego przez Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2007-04-18

POZYCJA 22682

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Stanin: dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Staninie z możliwością wykupu końcowego przez Zamawiającego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Stanin, do kontaktów: Niebrzegowska Ewa, 62 lok. 5, 21-422 Stanin, woj. lubelskie, tel. 025 7961551, fax 025 7981118, e-mail: ugstanin@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.stanin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Staninie, Ewa Niebrzegowska, Stanin 62, 21-422 Stanin, woj. lubelskie, tel. 025 798 1105, fax 025 7981104, e-mail: ugstanin@o2.pl, www.stanin.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Staninie, Stanisław Lendzion, Stanin 62, 21-422 Stanin, woj. lubelskie, tel. 025 7961078, fax 025 7981105, e-mail: ugstanin@.o2.pl, www.stanin.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zakład budżetowy; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Staninie z możliwością wykupu końcowego przez Zamawiającego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, leasing. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakład Gospodarki Komunalnej w Staninie, Stanin 62 , 21-422 Stanin, woj. lubelskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego. Charakterystyka techniczna sprzętu opisana w siwz. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie wymagane zgodnie z art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r Dz.U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm. oraz dokumenty wymienione w siwz 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa koparko - ładowarki w formie leasingu, czas trwania leasingu - 48 miesięcy 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 48

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Ważna oferta złożona zgodnie z postanowieniami siwz, wykonawca spełnia warunki określone w art.22 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy pzp. Wykonawca posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i prowadzi działalność zbieżną z przedmiotem zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty wskazane w pkt.VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu, Koncesję, zezwolenie lub licencję, Aktualne zaświadczenie z Urzędu skarbowego oraz oddziału ZUS potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz art.24 ust.1 pkt.4-8 i pkt 9

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stanin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.05.2007, godzina 11:15, Zakład Gospodarki Komunalnej w Staninie Stanin 62 pok. nr 17 II piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.