eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górki Wielkie › Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-02

Górki Wielkie: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 226814 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych w Górkach Wielkich , Ul. Szkolna 1, 43-436 Górki Wielkie, woj. śląskie, tel. 33 853 92 78, faks 33 853 99 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspgorki.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych w Górkach Wielkich z podziałem na 10 części: Część I Zamówienia - dostawa mięsa i wędlin; Część II Zamówienia - dostawa mięsa drobiowego Część III Zamówienia - dostawa produktów nabiałowych; Część IV Zamówienia - dostawa mrożonek; Część V Zamówienia - dostawa warzyw i owoców; Część VI Zamówienia - dostawa ziemniaków; Część VII Zamówienia - dostawa jaj; Część VIII Zamówienia - dostawa ryb Część IX Zamówienia - dostawa pozostałych artykułów spożywczych; Część X Zamówienia - dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych. Towar zamawiany będzie partiami na 2 dni przed terminem dostawy, a w wyjątkowych sytuacjach 1 dzień przed terminem dostawy. Dostawa realizowana będzie środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt. Dostarczany towar powinien być w początkowym okresie terminie przydatności do spożycia. Do każdej partii towaru należy dołączyć datę produkcji, datę spożycia lub minimalnej trwałości, informację o warunkach przechowywania oraz producencie. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć w niezbędnym zakresie, instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania, jeżeli dostarczone produkty wymagają szczególnych warunków magazynowania i przechowywania. 2. Produkty muszą odpowiadać standardom i być zgodne z wymaganiami Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz system HACCP. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości i wartości dostaw w sytuacjach niezależnych do Zamawiającego oraz w przypadku wystąpienia sytuacji, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmniejszenie stanów osobowych). 4. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych niż ten określony w SIWZ) jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w przypadku: wyczerpania ilości oraz asortymentu uszczegółowionego w formularzu ofertowym zgodnym z zadaniem. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym(załącznik nr 5 do SIWZ).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.50.00.00-3, 15.30.11.70-9, 15.20.00.00-0, 03.20.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, stanowiącej przedmiot zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/ Formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1). 2/ W przypadku, gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione, z zaznaczeniem zakresu i okresu udzielonego pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Działając zgodnie z Art. 144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności w przypadkach: 1/ Zmian ogólnych: a)zmiany będące skutkiem poprawy oczywistej pomyłki pisarskiej bądź rachunkowej, b) zmiany stanu prawnego, mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2/ Zmian wpływających na termin wykonania umowy: a) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub jest efektem działania siły wyższej lub przyczyn obiektywnych niezależnych od Wykonawcy. 3/ Zmian wpływających na wynagrodzenie: a) możliwa jest zmiana postanowień umowy, w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług ( VAT ) 4/ Innych zmian - z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5/ Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia, sporządzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 6/Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadkach wskazanych w umowie i ustawie oraz gdy: 7/ zostanie ogłoszona likwidacja Wykonawcy, 8/ Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy. 9/ Wykonawca dopuścił się rażącego naruszenia innych istotnych postanowień umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspgorki.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Publicznych z siedzibą ul. Szkolna 1, 43-436 Górki Wielkie sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół Publicznych z siedzibą ul. Szkolna 1, 43-436 Górki Wielkie sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE I PRODUKTY MIĘSNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Schab z kością św. 1200 Karczek wp. z kością św 280 Łopatka wp. b/k św 780 Boczek wędzony 335 Wołowy udziec - pieczeń św. 390 Wołowe b/k z łopatki św. 420 Kości wędz.(karczku kotleta) 310 Kiełbasa cienka 280 Kiełbasa cienka 280 Mostek wołowy św. 150 Smalec 60 Rozbratel wołowy św 100 Wątroba wp. 50 Kości konsumpcyjne wp. św. 250 Mortadela 48.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MIĘSO DROBIOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indyk - filet z piersi św. 240 Indyk - udziec z kością św. 340 Kurczak - noga bez kręgosłupa (wykrawana)św 355 Kurczak - udziec św. 185 Kurczak - filet św. 630 Kurczak-porcja rosołowa św 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRODUKTY NABIAŁOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: JOGURTY Z KAWAŁKAMI OWOCÓW 125g-150g 5000szt MASŁO EXTRA 200g 1350szt MASŁO PASŁĘCKIE 200g 370szt MLEKO W PROSZKU 400g 10szt MLEKO W PROSZKU 500g 40szt MLEKO 2% 0,9l w woreczku długoterminowe co najmniej 10 dni 140szt ŚMIETANA 400g 12% 880szt ŚMIETANA 400g 18% 500szt TWARÓG 360kg SER ŻÓŁTY 120kg ZOTT MONTE 55 g 1100szt PALMA 250g 80szt JOGURT NATURALNY 2% 370g 970szt SEREK - równoważny do Danio - 150g 1700szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SOKI, MROŻONE WARZYWA I OWOCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FASOLA SZPARAGOWA- MROŻONA 2,50kg 160kg FASOLA SZPARAGOWA - MROŻONA 0,45kg 15kg KALAFIOR MROŻONY 2,50kg 145kg KALAFIOR MROŻONY 0,45kg 10kg TRUSKAWKI MROŻONE 2,50kg 90kg SOK WITAMINKA butelka 250 ml - bez cukru 3500szt SOKI W KARTONACH - MULTIWITAMINA 200ml (ze słomką bez cukru) 3000szt SOKI W KARTONACH - POMARAŃCZA 200ml (ze słomką bez cukru) 1000szt SOKI W KARTONACH - MULTIWITAMINA 1L (bez cukru) 500szt SOKI W KARTONACH - JABŁKO 1L (bez cukru) 500szt ZUPA JARZYNOWA MROŻONA2,50kg 60kg MIESZANKA KOMPOTOWA MROŻONA 2,50kg 220kg BROKUŁY MROŻONE 2,50kg 60kg ZUPA PREZYDENCKA MROŻONA 2,50kg 60kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: OWOCE, WARZYWA ŚWIEŻE I PRZETWORZONE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BURAK ĆWIKŁOWY 550 kg CZOSNEK 24 kg CEBULA 190 kg SZCZYPIOREK 300 szt/pęczki JABŁKA 1700 kg KOPEREK ZIELONY 510szt/pęczki KAPUSTA BIAŁA 1650 kg KAPUSTA KISZONA 300 kg KAPUSTA WŁOSKA 200 kg KAPUSTA CZERWONA 460 kg MARCHEW 880 kg OGÓREK KISZONY 360 kg OGÓREK ZIELONY 460 kg CYTRYNY 60 kg PIETRUSZKA 110 kg PIETRUSZKA ZIELONA 400 szt/pęczki PIETRUSZKA SUSZONA 25g 30 szt SAŁATA ZIELONA 240 szt SELER 180 kg PIECZARKI 220 kg PAPRYKA CZERWONA 20 kg OWOCE SEZONOWE 3300 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ziemniaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki jadalne 10200,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: JAJA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: JAJA- kl. L 10900.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: RYBY MROŻONE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FILET Z DORSZA 220 FILET Z MIRUNY 350 PALUSZKI RYBNE - panierowane z fileta mintaja równoważne do Frosta 250 KOSTKA PANIEROWANA - z fileta mintaja równoważna do Frosta 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BUŁKA TARTA 180 kg KONCENTRAT BURACZANY 300 ml - równoważny do krakusa 30 szt CUKIER BIAŁY 600 kg CUKIER PUDER 10 kg DŻEM TRUSKAWKOWY wysokosłodzony- 1 kg (słój) 12 kg DŻEM TRUSKAWKOWY wysokosłodzony- (wiaderko 6,50 kg) 13 kg FASOLA JAŚ 5kg (luzem) 110 kg FASOLA JAŚ 0,50 kg (paczka) 15 kg FASOLA KOLOROWA 5kg (luzem) 60 kg FASOLA KOLOROWA 0,50 kg (paczka) 10kg GROCH ŁUSKANY 5 kg (luzem) 85 kg GROCH ŁUSKANY 0,50 kg (paczka) 20 kg GROSZEK KONSERWOWY 400g 18 szt KAPUSTA KISZONA 0,9 kg (słój) 270 szt KASZA JĘCZMIENNA perłowa 170 kg KASZA MANNA 28 kg KONCENTRAT POMIDOROWY 0,9 kg, 30% (równoważny do Pudliszek) 160 szt MĄKA TORTOWA typ 450 650 kg MAKARON ŚWIDERKI 500g-równoważny do (lubella) 780 szt MAKARON SPAGHETTI -500g- równoważny do (lubella) 550 szt MAKARON NTKI - 250g równoważny do (międzybrodzki) 100 szt MAKARON NTKI -250g równoważny do (lubella) 200 szt OGÓRKI KONSERWOWE 0,9l (słój) 35 szt MAGA typu winiary 1000g 85 szt MAJONEZ 700 g (równoważny do kieleckiego) 90 szt KOMPOT ARONIA 0,9 l 200 szt KOMPOT WIŚNIA 0,9l 200 szt RYŻ 390 kg SOCZKI WIELOOWOCOWE (ze słomką bez cukru) 200ml 1000 szt SOCZKI POMARAŃCZOWE (ze słomką bez cukru) 200ml 450 szt OLEJ SŁONECZNIKOWY 1l 45 szt OLEJ RZEPAKOWY do smażenia 3l 120 szt NAPÓJ ICE TEA - różne smaki -500 ml 1000 szt CIASTECZKA LU GO 50 g - różne smaki 2000 szt CYNAMON 20 g 50 szt MUSZTARDA 0,9l 4 szt MUSZTARDA mała 6 szt SYROP 6,50 kg równoważny do herbapolu 80 szt PAPRYKA SŁODKA 0,50 kg 3,50 kg CUKIER WANILINOWY- 32g 12 szt PIEPRZ 0,50 kg (luzem) 10 kg LIŚĆ LAUROWY 20G 6 szt ZUPA BOROWIKOWA - 45g typu Knorr 200 szt ZUPA ZUREK - 45 g typu Winiary 160 szt WEGETA 1KG 35 kg OCET JABŁKOWY 6% (255ml) 30 szt SÓL 290 kg MAJERANEK 15G 40 szt OCET 0,5l 35 szt PAPRYKA KONSERWOWA 0,9l 20 szt ZIELE ANGIELSKIE 15g 8 szt SOS DO SPAGHETTI 520g równoważny do Łowicza 650 szt KASZA GRYCZANA 40 kg RODZYNKI 200g 0,40 kg CZEKOLADA 100g równoważna do milki 425 szt WAFLE RÓWNOWAŻNE DO PRINCE POLA XXL 950 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BUŁKI KANAPKOWE- 300g 220szt CHLEB ZWYKŁY - krojony 1000g 370szt BUŁKI ZWYKŁE 40g 1000szt DROŻDŻE 3,50kg GROSZEK PTYSIOWY 8kg PĄCZKI 450szt RURKI FRANCUSKIE Z BUDYNIEM 70g 450szt KRAWATY FRANCUSKIE 900szt MUFINKI 60g 900szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.