eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › dostawa leków - części nierozstrzygnięte w I postępowaniu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-18

POZYCJA 22680

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Prudnik: dostawa leków - części nierozstrzygnięte w I postępowaniu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Misiewicz, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4067800, 0608492885, fax 077 4067800, e-mail: m.misiewicz@mibotrans.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pcm.prudnik.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.pcm.prudnik.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Misiewicz, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 0774067850, fax 0774067872, e-mail: przetargi@pcm.prudnik.pl, www.pcm.prudnik.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Misiewicz, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 0774067850, fax 0774067872, e-mail: przetargi@pcm.prudnik.pl, www.pcm.prudnik.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Misiewicz, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 0774067850, fax 0774067872, e-mail: przetargi@pcm.prudnik.pl, www.pcm.prudnik.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka Prawa Handlowego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków - części nierozstrzygnięte w I postępowaniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Apteka Szpitalna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa insulin, narkotyków,leków psychotropowych i części nierozstrzygniętej antybiotyków 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Koncesja na podjęcie działalności gospodarczej - koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej jeżeli obowiązujące przepisy tego wymagają - w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2. Oświadczenie Oferenta, że oferowany przez niego asortyment posiada wszelkie dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami dopuszczającymi go do obrotu na polskim rynku i w przypadku wystąpienia takiej potrzeby zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzające takie dopuszczenie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.41.51.00 - Insulina Kod CPV wg słownika 2008: 33.61.51.00 - Insulina Oryginalny kod CPV: 24.46.10.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.66.10.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60. tys. euro łącznie z częściami rozstrzygniętymi w poprzednich postępowaniach, a nie przekraczajacego progów unijnych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 11

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: a)został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - pozyskane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) dysponuje koncesją na podjęcie działalności gospodarczej - koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, jeżeli obowiązujące przepisy tego wymagają - w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2. Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 zadania o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. I SIWZ zamówienia. 3. Wykonawca musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami 4. Oferent musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta; b)koncesja na podjęcie działalności gospodarczej - koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej jeżeli obowiązujące przepisy tego wymagają - w zakresie objętym zamówieniem publicznym; c)Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone przez notariusza za zgodność z oryginałem do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielem/ami firmy lub jeżeli jest on /oni wymieniony z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym, o którym mowa w ppkt a) i z niego wynika pełnomocnictwo); d)oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. z późnieszymi zmianami - załącznik nr II; e)wykaz ważniejszych zamówień w zakresie zgodnym lub podobnym z zakresem zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, na załączonym druku nr III wraz z co najmniej z dwiema referencjami od poprzednich zamawiających zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (pkt. III-1); f)wskazanie części zamówienia, której wykonanie oferent zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik V g)oświadczenie Oferenta, że oferowany przez niego asortyment posiada wszelkie dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami dopuszczającymi go do obrotu na polskim rynku i w przypadku wystąpienia takiej potrzeby zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzające takie dopuszczenie. h)Oferta wspólna niezależnie od kompletu dokumentów jakie składa Pełnomocnik, winna zawierać od poszczególnych wykonawców występujących wspólnie, następujące dokumenty: oświadczenie z art. 22 i 24; odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; wykaz zrealizowanych zadań (doświadczenie zawodowe). Natomiast oferta składana przez spółkę cywilną, niezależnie od kompletu dokumentów składanych przez spółkę winna zawierać od poszczególnych wspólników spółki cywilnej następujące dokumenty: odpis z właściwego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa odpowiedni dokument, lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.2 Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 2, są składane w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem na konto wskazane przez Zamawijącego lub bezpośrednio gotówką w kasie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 10:30, Dział Organizacji i Zamówień Publicznych Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Leki psychotropowe. 1) Krótki opis: Różne leki psychotropowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 28 pozycji w pakiecie. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 11 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Narkotyki. 1) Krótki opis: Narkotyki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 4 pozycje w pakiecie. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 11 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Insuliny. 1) Krótki opis: Insuliny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.51.00. 3) Wielkość lub zakres: 9 pozycji w pakiecie. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 11 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Antybiotyki. 1) Krótki opis: różnego rodzaju antybiotyki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 20 pozycji w pakiecie. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 11 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.