eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Konserwacja, bieżące naprawy oraz usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych w rejonie działania 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-02

Poznań: Konserwacja, bieżące naprawy oraz usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych w rejonie działania 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 22680 - 2016; data zamieszczenia: 02.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355158 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 261 57 48 02, faks 261 57 72 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, bieżące naprawy oraz usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych w rejonie działania 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji, bieżących napraw, usuwania awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych systemów nadzoru oraz wymiana i konfiguracja elementów systemów alarmowych i monitoringu w ramach kończących się resursów w rejonie działania 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Zakres usługi obejmuje wykonanie usługi konserwacji, bieżącej naprawy oraz usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych systemów nadzoru w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w cyklu rocznym z podziałem na cztery kwartały. W czwartym kwartale usługa konserwacji poszerzona będzie o przegląd roczny zgodnie z Normą Obronną NO-04-A004. Obsługiwane systemy to: a) system sygnalizacji alarmowej i napadu b) telewizyjny system nadzoru; c) system kontroli dostępu. W ramach usługi ponadto wchodzi wymiana elementów w ramach resursu niezbędna dla spełnienia wymogów normatywnych Normy Obronnej NO-04-A004 oraz poprawy stanu jakościowego systemów alarmowych. Wymieniony sprzęt w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr A do SIWZ musi być nowy, kompletny i znajdować się w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych, które powinny być opisane przez producenta przedmiotowych urządzeń w sposób identyfikujący wyrób. Sprzęt powinien spełniać następujące wymagania: a) bezpieczeństwo użytkowania, b) posiadać instrukcję obsługi i użytkowania wyłącznie w języku polskim, c) posiadać wypełnione wyłącznie w języku polskim dokumenty gwarancji, d) posiadać dokumenty wymienione w załączniku nr A do SIWZ (kolumna Wymagane dokumenty) wyłącznie w języku polskim, tj. Deklarację zgodności CE i/lub Świadectwo kwalifikacyjne w klasie S i/lub Certyfikat GRADE 2 i/lub Certyfikat GRADE 3 i/lub zgodność z EN50131. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę bieżącej naprawy oraz usuwania awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych systemów nadzoru w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z miejscami wykonywania usługi i wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ, załącznik nr 2 do umowy tj. wykaz obiektów z podaniem poszczególnych elementów systemów do konserwacji stanowiący załącznik nr 2 do umowy, formularz wyceny elementów w ramach wymiany resursowej - zał nr A do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonywania w/w usług: 1.) CSWL - ul. Wojska Polskiego 86-90; Poznań; 2.) CSWL - Ogrodowa 1; Biedrusko; 3.) CSWL - ul. 7 Pułku Strzelców Konnych; Biedrusko; 4.) SPWL - ul. Bukowska 34; Poznań; 5.) 14 WOG - ul. Bukowska 34; Poznań; 6.) 14 WOG - ul. Dojazd 3; Poznań; 7.) 14 WOG Biedrusko - ul. Chludowska; Biedrusko; 8.) Węzeł Łączności - ul Ogrodowa 1; Biedrusko; 9.) WŻW - ul. Bukowska 24; Poznań; 10.) WŻW - Izba Zatrzymań - ul. Solna 21; Poznań; 11.) WSZW - ul. Solna 21; Poznań; 12.) WSO - ul. Solna 21; Poznań; 13.) WSG - ul. Solna 21; Poznań; 14.) WPO - ul. Solna 21; Poznań; 15.) WPG - ul. Solna 21; Poznań; 16.) WKU Poznań - ul. Rolna 5; Poznań; 17.) WBE - ul. Marcelińska 15 a; Poznań; 18.) Skład Materiałowy 4 RBLog Skwierzyna Biedrusko - ul. Poznańska 3; 19.) WKU Piła - ul. Kossaka 16; Piła; 20.) Skład Materiałowy 1 RBLog Piła - ul. Powstańców Wielkopolskich 180; Piła; 21.) Skład Materiałowy 1 RBLog Dolaszewo - Dolaszewo 64-920 Piła 22.) WKU Nowy Tomyśl - ul. 3 Stycznia 3; Nowy Tomyśl. b) Zamawiający przewiduje prawo opcji wartościowej na kwotę 98 400,00 zł brutto w przypadku wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia i: -w przypadku wystąpienia w okresie obowiązywania umowy uzasadnionej potrzeby wykonania kolejnych napraw lub w przypadku wystąpienia kolejnych awarii, których zakresu i ilości nie można zaplanować; -w przypadku uzasadnionej potrzeby zwiększenia ilości elementów przewidzianych do wymiany, ujętych w formularzu wyceny dla których również kończy się resurs; które zrealizowane będą do 20.12.2016r. ROZDZIAŁ 4 -TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin realizacji przedmiotu umowy ustala się od dnia podpisania umowy do 31.12.2016 r. 1) terminy konserwacji: I konserwacja do 31.03.2016 r., II konserwacja do 30.06.2016 r., III konserwacja do 30.09.2016 r., IV konserwacja do 05.12.2016 r. wraz z przeglądem rocznym; 2) Wymiana resursowa powinna odbyć się w terminie: od 02.05.2016 r. do 30.06.2016.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASD sp. z o.o., ul. Podgórna, 70-205 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148858,90

  • Oferta z najniższą ceną: 148858,90 / Oferta z najwyższą ceną: 148858,90

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.