To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-27
Kraków: Dostawa 2 szt. zestawów komputerowych, 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych i projektora multimedialnego na potrzeby realizacji projektu Opracowanie innowacyjnej grupy związków o aktywności stabilizującej potencjał błony komórkowej współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Numer ogłoszenia: 226808 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161930 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4219851, faks 012 4219851.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 szt. zestawów komputerowych, 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych i projektora multimedialnego na potrzeby realizacji projektu Opracowanie innowacyjnej grupy związków o aktywności stabilizującej potencjał błony komórkowej współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa 2 szt. zestawów komputerowych, 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych i projektora multimedialnego na potrzeby realizacji projektu Opracowanie innowacyjnej grupy związków o aktywności stabilizującej potencjał błony komórkowej współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. CPV 30.21.33.00 - komputery biurkowe CPV 30.12.00.00 - urządzenia wielofunkcyjne CPV 32.32.20.00 - projektory multimedialne Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi być oznakowana znakiem CE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do siedzib użytkowników. 2. Uruchomienie. 3.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 4.Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji na warunkach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dot. realizacji projektu -Opracowanie innowacyjnej grupy związków o aktywności stabilizującej potencjał błony komórkowej- współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14180,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15311,00
Oferta z najniższą ceną: 15311,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16079,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 zadań
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Dostawa zestawów komputerowych dla Instytutu Mikromechaniki i Fotoniki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- D/23/2024 - Zakup i dostawa aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz skanera książek z oprogramowaniem i wyposażeniem na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.