eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łodź › ZP/7/2013 NA Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej dla nieruchomości stanowiących zasoby AZK Łódź Bałuty w 4 CZĘŚCIACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Łodź: ZP/7/2013 NA Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej dla nieruchomości stanowiących zasoby AZK Łódź Bałuty w 4 CZĘŚCIACH
Numer ogłoszenia: 226785 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty , Ul. Drewnowska 5, 91-002 Łodź, woj. łódzkie, tel. 42 654 05 08, faks 42 654 75 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/7/2013 NA Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej dla nieruchomości stanowiących zasoby AZK Łódź Bałuty w 4 CZĘŚCIACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej na nieruchomościach stanowiących zasoby Administracji Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty położonych w łodzi przy ul.: Zamówienie podzielone zostało na 4 odrębne Części tj; CZĘŚĆ I (ZADANIE I) PAKIET ADRES NIERUCHOMOŚCI POW. UŻYTKOWA m2 I KOLEKTYWNA 1/3/5 4045,28 LIMANOWSKIEGO 6 1222,37 BERLIŃSKIEGO 13 528,22 BERLIŃSKIEGO 15 2160,4 FRANCISZKAŃSKA 36 723,82 FRANCISZKAŃSKA 38 2290,3 FRANCISZKAŃSKA 56 877,07 JOSELEWICZA 6 430,22 ŁAGIEWNICKA 7 337,86 CZĘŚĆ II (ZADANIE II) PAKIET ADRES NIERUCHOMOŚCI POW. UŻYTKOWA m2 II ŁAGIEWNICKA 9 1409,71 ŁAGIEWNICKA 27 744,78 MŁYNARSKA 2 2441,64 WOJSKA POLSKIEGO 4 996,46 WOJSKA POLSKIEGO 30 391,29 ZAWISZY CZARNEGO 24 1342 ZGIERSKA 23 621,28 ZGIERSKA 43/45 1557,92 ZGIERSKA 56 459,94 BAŁUCKI RYNEK 6 984,12 BERKA JOSELEWICZA 8 319,66 BERLIŃSKIEGO 12A 756,79 CEGLANA 8A 557,73 CZĘŚĆ III (ZADANIE III) PAKIET ADRES NIERUCHOMOŚCI POW. UŻYTKOWA m2 III FRANCISZKAŃSKA 47/53 4083,33 FRANCISZKAŃSKA 57/59 ZAWISZY 26 2497,45 KOMUNARDÓW 4,4A,4B 1644,24 KRAWIECKA 7/9/11 ORGANIZACJI WIN 37/39 ZIELNA 10/14 5561,91 CZĘŚĆ IV (ZADANIE IV) PAKIET ADRES NIERUCHOMOŚCI POW. UŻYTKOWA IV KRAWIECKA 12/12A 1348,67 KRAWIECKA 4 439,54 KRAWIECKA 6/8/10 1539,07 LUTOMIERSKA 3/5/7 1602,19 LUTOMIERSKA 9/11/13 1662,28 ŁAGIEWNICKA 13/21 3260,41 ŁAGIEWNICKA 25 1068,68 MARYNARSKA 2/4/6A 3153,77 LIMANOWSKIEGO 213 264,76 W zakresie opracowań dotyczących wszystkich CZĘŚCI zamówienia będzie : 1. Opis techniczny budynku z uwzględnieniem opisu elementów konstrukcyjnych oraz orzeczenia o stanie technicznym budynku, plan sytuacyjny i oznaczenie budynku na mapie. 2. Rysunki w skali 1:100 przedstawiające zwymiarowane wszystkie pomieszczenia obejmujące: a) rzut piwnic b) kondygnacji nadziemnych z ujęciem balkonów c) przekroje w zależności od złożoności bryły budynku d) rzuty poddasza z konstrukcją więźby dachowej e) rzuty elewacji z prześwitem bramowym f) rzuty dachu z ujęciem kominów oznaczeniem ich kanałów (na rzutach poszczególnych lokali należy nanieść istniejące przewody kominowe z oznaczeniem ich funkcji), ogniomurów, rynien, rur spustowych. 3. W oparciu o art. 3 pkt 3 i 7 Ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz.U. 2000 r. poz. 903, tekst jednolity) w części obliczeniowej opracowania należy wykonać zestawienia powierzchni wszystkich pomieszczeń usytuowanych na poszczególnych kondygnacjach w rozbiciu na: a) powierzchnię użytkową każdego lokalu, na którą składają się powierzchnie poszczególnych pomieszczeń - odpowiadające ich zwymiarowaniu na rysunkach wraz z oznaczeniem (opinią) czy dany lokal spełnia funkcje samodzielności (zaznaczenie granic poszczególnych lokali samodzielnych - kolorem) w przypadku braku lokali samodzielnych określić warunki jakie winny być spełnione w celu stworzenia samodzielnych jednostek mieszkaniowych. b) całkowitą powierzchnię użytkową budynku z podziałem na: - powierzchnię mieszkalną i powierzchnię lokali użytkowych; - powierzchnię pomieszczeń przynależnych; - powierzchnię pomieszczeń wspólnych z podziałem na komunikację, pomieszczenia gospodarcze i techniczne; - powierzchnię użytkową lokali na poszczególnych kondygnacjach; c) wyliczenie udziałów w nieruchomościach w postaci ułamka dziesiętnego, do trzech miejsc po przecinku; udziały muszą sumować się do jedności. 4. Wykonawca winien uzyskać zaświadczenia o samodzielności lokali. 5. Dokumentacja powinna być wykonana w formie papierowej w 5 egzemplarzach i w formie elektronicznej w 1 egzemplarzu. (w formie elektronicznej - pliki w formacie PDF oraz w formacie źródłowym dla programu AUTOCAD)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie (załącznik 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania usług objętych Zamówieniem. W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać że dysponuje : minimum dwoma osobami posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, legitymującymi się aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego dla każdej części (jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część to winien wykazać się ilością osób opowiadającą ilości tych części na ile składa ofertę). (załącznik nr 5 do SIWZ) UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. z 2006, nr 83, poz 578 ze zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ),Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy oraz wszystkie przyszłe zobowiązania wykonawcy zostały przedstawione we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) 2 Wykonawcy występujący wspólnie (np. w formie spółki cywilnej) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3 Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: 3.1. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacją przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron 3.2. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3.3. zmian zapisów w umowie z powodu przedłużających się procedur administracyjnych niezależnych od stron umowy, wydania przez uprawnione organy decyzji, zaświadczeń o samodzielności. - wykonawca zobowiązuje się dostarczyć stosowne pozwolenia po zakończeniu umowy. 3.5. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu. 3.6. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, na wniosek wykonawcy, wyłącznie za zgodą Zamawiającego 3.7. aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, zmiana nie może spowodować podwyższenia cen wynikających z oferty na podstawie, której był dokonany wybór wykonawcy. 3.8. Zmian podmiotowych po stronie wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.9 Zmiany ustawowej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baluty.azk.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: przy ul. Wielkopolskiej 53 w Łodzi.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Bałuty ul. Drewnowska 5, 91-002 Łódź, sekretariat, pokój Nr 14..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.