Międzyzdroje: Budowa portu jachtowego w miejscowości Wapnica Gmina Międzyzdroje
w zakresie : Dostawa i montaż wyposażenia bosmanatu portu jachtowego w miejscowości Wapnica w ramach projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego .
Numer ogłoszenia: 226733 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyzdroje , ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, tel. 091 3275652, faks 0913275630.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.miedzyzdroje.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa portu jachtowego w miejscowości Wapnica Gmina Międzyzdroje w zakresie : Dostawa i montaż wyposażenia bosmanatu portu jachtowego w miejscowości Wapnica w ramach projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą Budowa portu jachtowego w miejscowości Wapnica Gmina Międzyzdroje w zakresie : Dostawa i montaż wyposażenia bosmanatu portu jachtowego w miejscowości Wapnica w ramach projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Części I: dostawę i montaż sprzętu do monitoringu elektronicznego oraz wizyjnego CCTV, sprzętu komputerowego i oprogramowania, sprzętu nagłaśniającego, masztów flagowych, kas fiskalnych, ławek i koszy zewnętrznych, kosiarki spalinowej, łopaty, grabie; Część II: dostawę i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku bosmanatu; Część III: dostawę sprzętu marynistycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, działanie 6.4..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5, 39.15.60.00-0, 39.15.00.00-8, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6, 39.71.00.00-2, 39.72.00.00-5, 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-8, 32.50.00.00-8, 32.55.21.30-7, 34.52.26.00-8, 34.93.10.00-2, 34.93.30.00-6, 32.34.24.40-6, 16.16.00.00-4, 39.14.20.00-9, 34.92.84.80-6, 44.21.22.50-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu niniejszego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a / dla Części I warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę polegająca na dostawie i montażu sprzętu do monitoringu elektronicznego oraz wizyjnego CCTV ;. b/ dla Części II warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie i montażu wyposażenia meblowego budynków o wartości minimum 70.000,00 zł, ; c/ dla Części III warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu marynistycznego o wartości minimum 10.000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku dla części I, części II , części III..
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku dla części I, części II , części III..
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ dla Części I warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 50. 000,00 zł .; b/ dla Części II warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 70. 000,00 zł .; c/ dla Części III warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 20. 000,00 zł .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów składa również dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3.4. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, to jest: a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, b) dokumenty dotyczące: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innymi podmiotami, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
CZĘŚĆ I :1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej Umowy w przypadkach określonych w § 8 ust. 4 i 5 Umowy. 4. Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może być dokonana w przypadku: a. działania Siły Wyższej, rozumianej jako zdarzenie uniemożliwiające wykonywanie Przedmiotu Umowy, pozostające poza kontrolą Strony, którego to zdarzenia Strona nie mogła rozsądnie przewidzieć i uniknąć i które nie może być przypisane w sposób uzasadniony tej Stronie. W takim przypadku termin wykonania Przedmiotu Umowy może zostać przesunięty o czas działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw b. napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich (np. przedłużenie się procedury przetargowej w tym z powodu wniesienia odwołań podczas postępowania przetargowego) mających wpływ na termin zawarcia Umowy, wystąpienia zjawisk związanych z działaniami osób trzecich za których działania odpowiedzialności nie ponosi żadna ze Stron uniemożliwiających wykonywanie zobowiązań wynikających z Umowy, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego - wówczas termin realizacji Umowy może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja zamówienia była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia, c. jeżeli wykonywanie świadczeń wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Umowy - wówczas termin zakończenia realizacji umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów, d. wstrzymania realizacji Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego. 5. Niezależnie od postanowień § 8 ust. 4 Strony dopuszczają również możliwość dokonania zmiany sposobu i terminu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany warunków mających wpływ na jego realizację, zmiany prawa lub w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy, CZĘŚĆ II:1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej Umowy w przypadkach określonych w § 8 ust. 4 i 5 Umowy. 4. Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może być dokonana w przypadku: a. działania Siły Wyższej, rozumianej jako zdarzenie uniemożliwiające wykonywanie Przedmiotu Umowy, pozostające poza kontrolą Strony, którego to zdarzenia Strona nie mogła rozsądnie przewidzieć i uniknąć i które nie może być przypisane w sposób uzasadniony tej Stronie. W takim przypadku termin wykonania Przedmiotu Umowy może zostać przesunięty o czas działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw b. napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich (np. przedłużenie się procedury przetargowej w tym z powodu wniesienia odwołań podczas postępowania przetargowego) mających wpływ na termin zawarcia Umowy, wystąpienia zjawisk związanych z działaniami osób trzecich za których działania odpowiedzialności nie ponosi żadna ze Stron uniemożliwiających wykonywanie zobowiązań wynikających z Umowy, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego - wówczas termin realizacji Umowy może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja zamówienia była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia, c. jeżeli wykonywanie świadczeń wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Umowy - wówczas termin zakończenia realizacji umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów, d. wstrzymania realizacji Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego. 5. Niezależnie od postanowień § 8 ust. 4 Strony dopuszczają również możliwość dokonania zmiany sposobu i terminu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany warunków mających wpływ na jego realizację, zmiany prawa lub w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy. CZĘŚĆ III: 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej Umowy w przypadkach określonych w § 8 ust. 4 i 5 Umowy. 4. Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może być dokonana w przypadku: a. działania Siły Wyższej, rozumianej jako zdarzenie uniemożliwiające wykonywanie Przedmiotu Umowy, pozostające poza kontrolą Strony, którego to zdarzenia Strona nie mogła rozsądnie przewidzieć i uniknąć i które nie może być przypisane w sposób uzasadniony tej Stronie. W takim przypadku termin wykonania Przedmiotu Umowy może zostać przesunięty o czas działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw b. napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich (np. przedłużenie się procedury przetargowej w tym z powodu wniesienia odwołań podczas postępowania przetargowego) mających wpływ na termin zawarcia Umowy, wystąpienia zjawisk związanych z działaniami osób trzecich za których działania odpowiedzialności nie ponosi żadna ze Stron uniemożliwiających wykonywanie zobowiązań wynikających z Umowy, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego - wówczas termin realizacji Umowy może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja zamówienia była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia, c. jeżeli wykonywanie świadczeń wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Umowy - wówczas termin zakończenia realizacji umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów, d. wstrzymania realizacji Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego. 5. Niezależnie od postanowień § 8 ust. 4 Strony dopuszczają również możliwość dokonania zmiany sposobu i terminu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany warunków mających wpływ na jego realizację, zmiany prawa lub w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Mięzyzdroje ulica Książąt Pomorskich 5 72-500 Międzyzdroje.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Międzyzdroje ulica Książąt Pomorskich 5 72 -500 Międzyzdroje Pokój nr 10 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, działanie 6.4..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części I: dostawa i montaż sprzętu do monitoringu elektronicznego oraz wizyjnego CCTV, sprzętu komputerowego i oprogramowania, sprzętu nagłaśniającego, masztów flagowych, kas fiskalnych, ławek i koszy zewnętrznych, kosiarki spalinowej, łopaty, grabie;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu do monitoringu elektronicznego oraz wizyjnego CCTV, sprzętu komputerowego i oprogramowania, sprzętu nagłaśniającego, masztów flagowych, kas fiskalnych, ławek i koszy zewnętrznych, kosiarki spalinowej, łopaty, grabie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 30.21.32.00-8, 30.21.31.00-6, 32.34.24.00-6, 16.16.00.00-4, 39.14.20.00-9, 34.92.84.80-6, 44.21.22.50-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku bosmanatu;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku bosmanatu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5, 39.15.60.00-0, 39.15.00.00-8, 39.11.20.00-0, 39.12.10.00-6, 39.71.00.00-2, 39.72.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: dostawa sprzętu marynistycznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu marynistycznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00-8, 32.55.21.30-7, 34.52.26.00-8, 34.93.10.00-2, 34.93.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Dostawa sprzętu utrzymania dróg do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 r. z podziałem na 3 zadania.
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.