eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Modernizacja budynku Urzędu Gminy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-24

Leżajsk: Modernizacja budynku Urzędu Gminy
Numer ogłoszenia: 226663 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213476 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leżajsk, ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 240 62 00, faks 017 240 62 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Urzędu Gminy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje następujące roboty budowlane: Modernizacje stref zarządu Urzędu Gminy w Leżajsku o następujących parametrach: Nr pomieszczenia Pomieszczenie Powierzchnia [m2] 8 Sekretariat 42 9 Gabinet Wójta 34,7 10 Gabinet Zastępcy Wójta 26,8 11 Gabinet Sekretarza 24,5 Suma = 128 W zakres robót wchodzi: a)Branża budowlana. Roboty rozbiórkowe demontaż części ścianek działowych demontaż stolarki drzwiowej Roboty budowlane wymurowania ścianek działowych malowanie ścian i sufitów montaż stolarki drzwiowej remont posadzek b)Branża sanitarna: Roboty wewnętrzne: -Montaż instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej W związku z remontem pomieszczenia nr 8 SEKRETARIAT na pierwszym piętrze, projektuje się modernizacje istniejącej instalacji wodno - kanalizacyjnej. W Sekretariacie proj. się piony: - kanalizacji sanitarnej fi 70 - zimnej wody fi 15 - ciepłej wody fi 15 Piony zasilić z istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej w piwnicy wg rys. 2.S. Proj. odprowadzenie kanalizacyjne od pionu kanalizacji sanitarnej prowadzić równolegle z proj. przewodami zasilającymi - zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej wody pod stropem w piwnicy. c)Branża elektryczna: Roboty wewnętrzne: wymiana instalacji elektrycznej, internetowej Montaż projektowanych instalacji teletechnicznych i elektrycznych w której wchodzą: - instalacja gniazd wtyczkowych ogólnych 230V. - instalacja oświetlenia ogólnego. - instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjne kierunkowe. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót z zastrzeżeniem punktu 4.7 siwz Określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych.. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Dołączona do siwz dokumentacja projektowa (wg załącznika nr 8 do siwz) obejmuje modernizację całego piętra urzędu. Przedmiotem tego postępowania będzie jedynie modernizacja strefy zarządu tj. pok. Nr 8, 9, 10, 11 oraz wyposażenie sekretariatu. Wykonawca przed wyceną robót zobowiązany jest do zapoznania się z obiektem, roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia części budynku na której będą prowadzone prace (przed wydostawaniem się kurzu, pyłu na pozostałą część obiektu). Prace powodujące hałas powinny być w miarę możliwości wykonywane po godzinie 15,00. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia dokumentacja projektowa, przedmiar, zestawienie wyposażenia i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy ww dokumentami, w pierwszej kolejności należy uwzględniać rozwiązania zawarte w dokumentacji projektowej. Zamawiający dołącza do niniejszej specyfikacji przedmiary, które stanowią funkcję pomocniczą (z wyjątkiem zestawienia wyposażenia sekretariatu - ujęty w zestawieniu przy robotach budowlanych). Wykonawca może zastosować inne podstawy wyceny niż podane przez Zamawiającego w przedmiarach robót. Dla Zamawiającego kosztorys ofertowy uproszczony pełni wyłącznie funkcję pomocniczą. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, zestawienie certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały). Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BAL-BUD SP. Z O.O., ul. Kasprowicza 2, 37-100 Łańcut, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 239961,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150921,21

  • Oferta z najniższą ceną: 150921,21 / Oferta z najwyższą ceną: 150921,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.