eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszczonów › Dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej w Piekarach, gmina Mszczonów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Mszczonów: Dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej w Piekarach, gmina Mszczonów
Numer ogłoszenia: 226637 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszczonów , pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8582840, faks 046 8582843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mszczonow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej w Piekarach, gmina Mszczonów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej w Piekarach, gmina Mszczonów

2. W ramach niniejszego zamówienia należy wycenić i wykonać instalację sprzętu komputerowego i innych urządzeń, m.in.: tablicy interaktywnej, projektora wraz ze szkoleniem oraz instalację i konfigurację sieci bezprzewodowej.

3. Zakres rzeczowo-ilościowy przedstawia się następująco:

a) Komputer przenośny - 20 szt. (przenośny komputer dla nauczyciela / przenośny komputer dla ucznia);

b) Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów - 1 szt.;

c) Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne - 1 szt. (sieciowe urządzenia wielofunkcyjne umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie i skanowanie);

d) Drukarka laserowa monochromatyczna - 1 szt. (drukarka);

e) Tablica interaktywna - 1 szt. (tablica interaktywna z systemem mocowania);

f) Projektor krótkoogniskowy - 1 szt. (projektor krótkoogniskowy komplet);

g) Głośnik - 1 kpl.;

h) Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową - 1 szt.;

i) Punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 2 szt.;

j) Router z modułami zapory sieciowej - 1 szt. (ruter z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań - IPS);

k) Projektor multimedialny - 1 szt. (ekran projekcyjny);

l) Wizualizer - 1 szt.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz (specyfikacja zamówienia).

5. Dostawę wraz z instalacją urządzeń i sprzętu należy zrealizować w budynku Szkoły Podstawowej w Piekarach, gm. Mszczonów, w dni robocze w godzinach 8.00-16.00.

6. Pozostałe wymagania zamawiającego:

a) Wszystkie urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności (oznaczenie CE).

b) Wszystkie urządzenia muszą być wyprodukowane w 2012r., muszą być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich.

c) Wszystkie urządzenia muszą posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim.

d) Oprogramowanie powinno być legalne i zawierać oryginalny nośnik, umowę licencyjną, certyfikat autentyczności.

e) Komputery przenośne muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.

f) Dostarczony sprzęt powinien prawidłowo funkcjonować w warunkach technicznych jakimi dysponuje Zamawiający.

7. Wymagania serwisowe:

a) Wszystkie urządzenia muszą posiadać ważną gwarancję udzieloną przez producenta lub dostawcę (wykonawcę zamówienia) wg specyfikacji zamówienia stanowiącej załącznik nr 6 do siwz.

b) Wymagane jest aby serwis gwarancyjny świadczony był w miejscu instalacji sprzętu. Czas podjęcia naprawy uszkodzonych elementów od chwili zgłoszenia usterki wynosi maksimum 24 godziny w dni robocze.

c) Usunięcie usterki (naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia) ma zostać wykonane w przeciągu 48 godzin od podjęcia naprawy. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez faks lub e-mail. Wykonawca ma udostępnić pojedynczy punkt przyjmowania zgłoszeń dla wszystkich dostarczanych urządzeń.

d) W przypadku sprzętu, dla którego jest wymagany dłuższy czas na naprawę, zamawiający dopuszcza podstawienie na czas naprawy sprzętu o nie gorszych parametrach funkcjonalnych. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 30 dni od momentu zgłoszenia usterki.

e) Zamawiający zgłaszać będzie do Wykonawcy awarie w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 w następujący sposób: faksem lub pocztą elektroniczną.

8. Rozwiązania równoważne:

a) Podane w opisach przedmiotu zamówienia parametry nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego.

b) Wszystkie wskazania należy rozumieć jako określenie minimalnych wymagań parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych.

c) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych winien potwierdzić zamawiający.

9. Informacja o dofinansowaniu: Przedmiot niniejszego zamówienia uzyskał dofinansowanie w ramach Rządowego rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa Szkoła..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne 39.13.40.00 - Meble komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. dwóch zamówień w zakresie dostawy i instalacji sprzętu komputerowego, przy czym minimalna wartość każdej z ww. dostaw winna wynosić 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) - łączny zakres wynikający z umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia (szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne wszystkich oferowanych elementów albo katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymaganiami siwz)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2. Upoważnienie dla osoby lub osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba lub osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty, wymaga się, aby wykonawca dołączył do oferty stosowne pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:

a) W przypadku ustaleń dotyczących podwykonawstwa, o którym mowa w § 9 umowy.

b) W przypadku zmiany terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 4 umowy, jeżeli konieczność jego zmiany będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Zamawiającego oraz od Wykonawcy oraz każda ze stron w terminie 3 dni od zaistnienia tych przyczyn powiadomi drugą stronę o ich zaistnieniu.

c) W przypadku wykonywania dostaw zamiennych z zastrzeżeniem nieprzekroczenia części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w siwz.

d) W przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia.

e) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, a w tym zmiany wysokości stawki podatku VAT.

Szczegółowo informacje dotyczące zmian umowy zawarte są w siwz oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mszczonow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pok. nr 21 Urzędu Miejskiego w Mszczonowie, Pl. Piłsudskiego 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2012 godzina 11:45, miejsce: Pok. nr 1 (punkt podawczy) Urzędu Miejskiego w Mszczonowie, Pl. Piłsudskiego 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.