eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilawa › Remont szlaku komunikacyjnego wewnątrzzakładowego, drogi ppoż. nr 55, w leśnictwie Bogatki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Pilawa: Remont szlaku komunikacyjnego wewnątrzzakładowego, drogi ppoż. nr 55, w leśnictwie Bogatki
Numer ogłoszenia: 226598 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Chojnów , ul. Klonowa 13, 05-532 Pilawa, tel. 022 7567275, 7275752.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont szlaku komunikacyjnego wewnątrzzakładowego, drogi ppoż. nr 55, w leśnictwie Bogatki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont polega na wykonaniu nawierzchni z żużla hutniczego lub przekruszonego betonu na odcinku 650 mb..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3600 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa Wykonawcy Wykonawca spełnia warunki i wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2.Doświadczenie zawodowe Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonał (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania przebudowę lub remont na min. trzech drogach o nawierzchni np. żwirowej, tłuczniowej, z kruszywa hutniczego o wartości łącznej min. 200 000,00 zł brutto. Wykonane roboty muszą być potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3.Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a)projektantem: wykształcenie wyższe, uprawnienia do projektowania dróg, wykonał min. 3 dokumentacje projektowe dróg o nawierzchni twardej nieulepszonej i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, b)kierownikiem budowy: wykształcenie wyższe lub średnie, uprawnienia w zakresie wykonywania dróg lądowych, kierował min. dwoma budowami dróg o nawierzchni twardej nieulepszonej i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w zdaniu poprzednim, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. 4. Potencjał techniczny Wykonawca w celu realizacji zamówienia zgodnie z założeniami programu funkcjonalno - użytkowego musi dysponować następującym sprzętem i środkami transportu: Równiarka samojezdna szt. 1 Samochody lub przyczepy samowyładowcze - min. 2 szt. Walec drogowy szt. 1 Ładowarka czołowa szt. 1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ 3.Wykaz personelu Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów stwierdzających, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2006 Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz dokumenty stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat od wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Potencjał techniczny potwierdzający dysponowanie następującym sprzętem i środkami transportu: Równiarka samojezdna szt.1 Samochody lub przyczepy samowyładowcze - min.2 szt. Walec drogowy szt.1 Ładowarka czołowa szt. 1 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chojnow.warszawa.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pilawa, Klonowa 13, 05-532 Baniocha, pokój nr 20 (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Pilawa, Klonowa 13, 05-532 Baniocha, pokój nr 20 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.