eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Piotrków Trybunalski: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer ogłoszenia: 226555 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194209 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA: ZASADY OGÓLNE KONSERWACJI OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO. 1. KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OBEJMUJE: Prace trwające na przestrzeni obowiązywania umowy objęte rozliczeniem ryczałtowym, to prace mające zapewnić sprawność funkcjonalną systemu oświetlenia na 7620 opraw. Zaliczono do nich: 1)kompleksowe oględziny i ocenę stanu technicznego widocznych elementów oświetlenia ulicznego zgodnie z przepisami; 2)wymianę źródeł światła ; 3)wyremontowanie uszkodzonych opraw oświetleniowych i ich montaż; 4)wymianę stateczników w oprawach oświetleniowych; 5)wymianę przewodów w słupach; 6)wymianę tabliczek słupowych; 7)wymianę oprawek; 8)wymianę uszkodzonych wkładek główek bezpiecznikowych w słupach; 9)wymianę podstaw bezpiecznikowych; 10)wymianę listew zaciskowych; 11)wymianę sterowników oświetlenia ulicznego; 12)wymianę przekaźników zmierzchowych; 13)wymianę styczników na tablicach oświetleniowych; 14)lokalizację uszkodzenia napowietrznej sieci oświetleniowej; 15)lokalizację uszkodzenia kablowej sieci oświetleniowej; 16)mycie co najmniej raz w roku kloszy opraw oświetleniowych; 17)prostowanie przekrzywionych opraw oświetleniowych; 18)wykonanie opisów obwodów na tablicach oświetleniowych; 19)wykonanie opisów obwodów na słupach podziałowych; 20)czyszczenie wnęk słupowych oświetleniowych; 21)poprawienie opasek słupowych; 22)przestawienie stref czasowych na cyfrowych sterownikach oświetlenia ulicznego; 23)regulację przekaźników zmierzchowych; 24)pomiar skuteczności ochrony przeciwpożarowej; 25)pomiar natężenia oświetlenia; 26)wymiana opasek zabezpieczających; 27)wymiana przewodów na tablicach oświetleniowych 28)utylizację uszkodzonych źródeł światła 2. Koszty materiałów i sprzętu niezbędnych do wykonania prac objętych ryczałtem ponosi Wykonawca. 3. Poza zakresem prac określonym w pkt. 1, Wykonawca zobowiązuje się wykonać następujące prace na zlecenie Zamawiającego: 1)wymiany uszkodzonych kloszy; 2)wymiany uszkodzonych słupów; 3)wymiany odcinków linek napowietrznej sieci oświetleniowej o dług. do 100m; 4)naprawy uszkodzenia w kablowej sieci oświetleniowej o dług. do 100m; 5)wymiana drzwiczek słupowych; 6)naprawy uszkodzenia w napowietrznej sieci oświetleniowej; 7)naprawa uszkodzenia kablowej sieci oświetleniowej; 8)malowanie dwukrotne słupów stalowych; 9)malowanie dwukrotne wysięgników; 10)wymiana opraw oświetleniowych wraz z przewodem; 11)wymiana opraw oświetleniowych wraz z przewodem (materiał Zamawiającego); 12)wymiana opraw oświetleniowych wraz wysięgnikiem i gniazdem bezpiecznikowym (materiał Zamawiającego); 13)wymiana opraw oświetleniowych wraz wysięgnikiem i gniazdem bezpiecznikowym 14)malowanie szafek oświetleniowych; 15)malowanie drzwiczek słupowych; 16)zakładanie daszków do opraw oświetleniowych parkowych; 17)pomiar rezystancji izolacji kabli nn; 18)pomiar napięć i obciążeń ; 19)przygotowanie miejsc pracy dopuszczenia do niej; 20)uzupełnienie braków spowodowanych przez kradzieże i akty wandalizmu; 21)montaż demontaż przewodu AsXSn 2x25mm2 (i podobne); 22)montaż demontaż rozdzielnicy z PCV z gniazdami 3-fazowymi i 1-fazowymi. Koszty materiałów (oprócz poz. 11,12) i sprzętu niezbędnych do wykonania prac objętych zleceniem ponosi Wykonawca. UWAGA ! 1.Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są zagwarantować, że wszelkie prace związane z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego wykonywane będą zgodnie z wymogami przepisów budowy urządzeń elektrycznych i w oparciu o aktualne akty prawne dotyczące ich eksploatacji z zastosowaniem urządzeń posiadających certyfikaty jakości oraz zgodności z wymogami norm i bezpieczeństwa. 2.Wykonawca bieżącego utrzymania sygnalizacji świetlnej zapewni organizację pracy w oparciu o ustalenia ustawy Prawo Energetyczne w sprawie BHP w zakładach energetycznych oraz innych zakładach pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych. 3.Materiały uzyskane w wyniku wymiany, demontażu (przewody, kable, linki, oprawy, wysięgnik, szafki oświetleniowe, drzwiczki słupowe, słupy stalowe itp.) nadające się do wykorzystania Wykonawca przekaże protokołem Zamawiającemu w ciągu 2 dni od daty zakończenia prac wykonywanych na zlecenie i objętych wynagrodzeniem ryczałtowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 344095.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PKP ENERGETYKA S.A., HOŻA 63/67, 00-681 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 344095.00
  • Oferta z najniższą ceną: 344095.00 oferta z najwyższą ceną: 483569.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.