eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Więcbork › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania polegającego na rozbudowie Szkoły Podstawowej w Sypniewie o salę gimnastyczną i niezbędną infrastrukturę techniczną

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Więcbork: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania polegającego na rozbudowie Szkoły Podstawowej w Sypniewie o salę gimnastyczną i niezbędną infrastrukturę techniczną
Numer ogłoszenia: 226547 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192561 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Więcbork, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3897 207, faks 052 3897 212.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania polegającego na rozbudowie Szkoły Podstawowej w Sypniewie o salę gimnastyczną i niezbędną infrastrukturę techniczną.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania polegającego rozbudowie Szkoły Podstawowej w Sypniewie o salę gimnastyczną i niezbędną infrastrukturę techniczną. Inspektor Nadzoru pełnić będzie nadzór inwestorski w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy w szczególności: 1) Zapoznanie się z dokumentacją budowlaną powierzonego zadania inwestycyjnego w tym warunkami pozwolenia na budowę oraz warunkami terenowymi, 2) Udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowego zadania i jego ewentualnych aktualizacji; 3) Zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami; 4) Inspektor Nadzoru będzie nadzorował budowę (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru oraz na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego; 5) Sprawowanie kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego i przyszłych użytkowników w tym: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; d) sprawdzenie i odbiór robót, wynikających z harmonogramu robót budowlanych; e) kontrola ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowość ich wykonania; f) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości, wartości robót); g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy (w tym weryfikacja kosztów ewentualnych zmian w zakresie zadania i rodzaju materiałów w stosunku do oferty wykonawcy); 6) Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego; 7) Sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów. Dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, inspektor nadzoru ma obowiązek żądania od wykonawcy odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału z równoczesnym powiadomieniem Zamawiającego o zaistniałym fakcie; 8) Czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niewiadomego pochodzenia. W przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją techniczną (w tym specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót), nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący i mogący narazić Zamawiającego na straty - inspektor nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy, zgłasza Zamawiającemu oraz podejmuje odpowiednie decyzje. Inspektor Nadzoru ma prawo żądać od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę; 9) Sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń wymaganych przez Zamawiającego i niezbędnych do przeprowadzenia odbioru; 10) Uczestnictwo w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie trwania gwarancji i rękojmi (w tym udział w odbiorach pogwarancyjnych); 11) Kontrola usunięcia przez wykonawcę stwierdzonych wad; uczestniczenie w przyjęciu przez Zamawiającego od wykonawcy usuniętych wad - potwierdzonych protokołem; 12) Nadzorowanie i pisemne informowanie Zamawiającego o warunkach BHP i zabezpieczeniach stosowanych na terenie budowy, przeciwdziałanie nieprawidłowościom mogącym spowodować zagrożenie dla użytkowników oraz mieszkańców; 13) informowanie Zamawiającego o: - konieczności wykonania robót odbiegających od założeń projektowych w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, - terminach zakrycia robót podlegających zakryciu oraz o terminie wykonania robót zanikających; - problemach i możliwych nieprawidłowościach mogących powstać w wyniku realizacji przedmiotu umowy; 14) Uczestniczenie w odbiorze końcowym robót; 15) Zawieszenie prowadzenia robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. Dokumentacja techniczna dot. rozbudowy Szkoły Podstawowej w Sypniewie o salę gimnastyczną dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, I piętro, pok. nr 13. 2. Opis inwestycji, nad którą pełniony będzie nadzór inwestorski: 1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Sypniewie o salę gimnastyczną i niezbędną infrastrukturę techniczną. Dokumentacja techniczna składa się z projektu podstawowego (pierwotnego) objętego pozwoleniem na budowę Nr 7351 - 7 - 60/09 z dnia 27 stycznia 2010r. oraz projektu zmian objętego decyzją zmieniającą Nr AB. 6740.44.2012.7 z dnia 17.07.2012 r. Z uwagi na kończący się w styczniu 2012 r. termin ważności ww. pozwolenia na budowę, roboty budowlane należy rozpocząć w tym roku. 2. Określenie przedmiotu lub zakresu zadania: I. ARCHITEKTURA Nowoprojektowany obiekt składa się z 2-ch zasadniczych części: zaplecza socjalnego i sali gimnastycznej. Sala sportowa posiada konstrukcję z drewnianych dźwigarów klejonych, ocieplony wełną mineralną, kryty blachą trapezową, ściany osłonowe murowane. Łącznik z częścią socjalną zaprojektowano w tradycyjnym systemie konstrukcyjnym - murowany, dach płaski o konstrukcji drewnianej, ocieplenie wełna mineralna, kryty papą. Obiekt będzie wyposażony w następujące instalacje: elektryczną, telefoniczną, grzewczą, wodociągową, kan. san. i deszczowej. Gabaryty: - Pow. zabudowy budynku nowoprojektowanego - 1 186,18 m2, - Pow. zabudowy schodów wejściowych i pochylni dla osób niepełnosprawnych - 51,52 m2, - Kubatura całkowita - 7 260,22 m3 w tym sali - 4 867,70 m3, - Wysokość sali od poziomu posadzki - 9,68 m, - Wysokość attyki części socjalnej od poziomu terenu - 4,05 m, - Wymiary zewnętrzne rzutu sali - 30,30 m x 19,08 m, - Ilość kondygnacji - 1. II. ROZBIÓRKA WIATY Zapanowano rozbiórkę wiaty o konstrukcji drewnianej i okładziną eternitową. Wymiary poziome wiaty 3,00 x 12,00m. Rozbiórkę należy przeprowadzić przez firmę posiadającą odpowiednie uprawnienia. III. BRANŻA ELEKTRYCZNA Przedmiotem zadania są instalacje elektryczne, m. in. przebudowa ist. złącza pomiarowego, linie zasilające, oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego i kierunkowego, gniazd wtyczkowych ogólnych 1 - fazowych, zasilania i sterowania wentylacji, połączeń wyrównawczych, ochrony przeciwporażeniowej, piorunochrona, ochrony przeciwprzepięciowej, oświetlenia trenu itp. IV. BRANŻA SANITARNA 1. Przyłącze wodociągowe zaprojektowano z rur PE fi 90 łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego. Zestaw wodomierzowy zostanie zlokalizowany w studni wodomierzowej. 2. Instalację wody zimnej zaprojektowano z rur stalowych ocynkowanych. Rurociągi otulić izolacją przeciwroszeniową. Rurociągi doprowadzające wodę prowadzić w bruzdach ściennych jak i posadzce. Ponadto przewidziano pełen montaż armatury. 3. Ciepła woda - elektryczne podgrzewacze. Przewiduje się zastosowanie 2-ch urządzeń o mocy P=2x1200W i poj. 150dm3, 1-go urządzenia o mocy P = 2x900W i poj. 80dm3 oraz 1-go urządzenia o mocy P = 2000W i poj. 5dm3. Instalację ciepłej wody wykonać z rur i kształtek polipropylenowych, zgrzewanych, przystosowanych do okresowego przepływu wody o tem. 70 stopni C. Rurociągi instalacji c.w. izolować termicznie otuliną ponadto w bruzdach i posadzce dodatkowo zabezpieczone w koszulkach peszel. 4. Instalację p. poż. wykonać z rur stalowych ocynkowanych. Przewiduje się zastosowanie 3 - ch hydrantów wewnętrznych o wydajności 1,0dm3/s oraz 2 hydranty zewnętrzne o wydajności 10dm3/s każdy. 5. Instalację kanalizacji sanitarnej wykonać grawitacyjnie przewodem PCV fi 160 i fi 200 do istniejącej studni rewizyjnej zlokalizowanej na terenie szkoły. W projekcie przewidziano również odprowadzenie ścieków z istniejącego budynku szkoły poprzez wewnętrzną instalację Sali sportowej. Kan. sanitarną podposadzkową wykonać z rur PCV kielichowych łączonych na uszczelki. Piony i podejścia do przyborów sanitarnych wykonać z rur PVC. Piony kanalizacyjne wyprowadzone ponad dach zakończyć kominkami wywiewnymi. 6. Instalację kanalizacji deszczowej wykonać grawitacyjnie przewodem PVC fi 250, fi 200 oraz podłączenie rynien fi 160. V. BRANŻA CIEPŁOWNICZA 1. Zakres opracowania obejmuje instalację centralnego ogrzewania od kotłowni zlokalizowanej w piwnicy budynku dydaktyczno administracyjnym szkoły do grzejników w łączniku i do nagrzewnic wentylacyjnych w Sali gimnastycznej hali sportowej. Zaprojektowano ogrzewanie wodne, systemu dwururowego zasilane w czynnik grzewczy z istniejącej kotłowni olejowej. Elementy grzejne - Łącznik - projektowane grzejniki stalowe płytowe i drabinkowe, sala sportowa aparat grzewczo - wentylacyjny z komorą powietrza mieszanego lub obiegowego, żaluzją i krzyżem wydmuchowym, kanałem powietrza zewnętrznego i czerpnią, sterowane regulatorem z programatorem czasowym. Przewody instalacji c. o. wykonać z rur miedzianych. Rury prowadzić w warstwach izolacyjnych podłogi w izolacji cieplnej z pianki polietylenowej. 2. Rozbudowa kotłowni do mocy 350 kW - opracowanie obejmuje m. in. dobór i montaż kotła, naczyń wzbiorczych ciśnieniowych, pomp obiegowych, komina..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Organizacji Budownictwa POBUD Sp. z o.o., ul. A.G. Siedleckiego 14, 85-868 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45869,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21894,00 / Oferta z najwyższą ceną: 179580,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.