eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeszyno › budowa z zaprojektowaniem przechowalni ziemniaków w systemie kontenerowym z sortownią i zapleczem socjalnym w Jezierzycach, gm. Słupsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-18

POZYCJA 22650

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Świeszyno: budowa z zaprojektowaniem przechowalni ziemniaków w systemie kontenerowym z sortownią i zapleczem socjalnym w Jezierzycach, gm. Słupsk Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Pomorsko-Mazowiecka Hodowla Ziemniaka sp. z o.o. z siedzibą w Strzekęcinie, do kontaktów: Stanisław Pera, 76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3161295, fax 094 3161377, e-mail: pmhz@pmhz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pmhz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka z o.o. Agencji Nieruchomości Rolnej; Rolnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa z zaprojektowaniem przechowalni ziemniaków w systemie kontenerowym z sortownią i zapleczem socjalnym w Jezierzycach, gm. Słupsk. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jezierzyce, gm. Słupsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa z zaprojektowaniem przechowalni ziemniaków w systemie kontenerowym z sortownią i zapleczem socjalnym w Jezierzycach, gm. Słupsk. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Opracowanie dokumentacji projektowej przechowalni ziemniaków w systemie kontenerowym z sortownią i zapleczem socjalnym w Jezierzycach dla zakresu rzeczowego określonego w punkcie A. A. ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA: 1. Hala przechowalni o konstrukcji stalowej z lekką obudową, gabaryty: 36 m x 60 m, wysokość użytkowa w okapie 6 m, przestrzeń wewnątrz bez słupów. 2. Zmiana sposobu użytkowania istniejącej roszczarni na pomieszczenia socjalno-biurowe i sortownie. 3. Rozbudowa istniejącej roszczarni o moduł z przeznaczeniem dla sortowni. 4. Pomiędzy istniejącą roszczarnią a istniejącą przechowalnią ziemniaka wybudowanie zadaszenia otwartego wzdłuż roszczarni i na wysokość roszczarni. 5. Przyłącza: wodno-kan., energii elektrycznej 6. Instalacje wewnętrzne: wodno-kan., energii elektrycznej. 7. Drogi i utwardzenia dojazdowe wewnątrzzakładowe. II. Wykonanie robót budowlanych przechowalni ziemniaków w systemie kontenerowym z sortownią i zapleczem socjalnym w Jezierzycach do stanu pod zamaszynowienie linią sortowania, na podstawie opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej, w ramach kosztów określonych w kosztorysie ofertowym. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia spełnia warunków, wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowa spółki, 3) w przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum): a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum, b) pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, tzw. (lidera) oraz wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod pełnomocnictwem podpisać. c) przed zawarciem umowy z zamawiającym na wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do przedłożenia umowy konsorcjum określającej prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców, 4) wykazu podwykonawców oraz opisu i zakresu przedmiotu zamówienia przewidzianego do realizacji przez podwykonawców, należy dołączyć zobowiązanie podwykonawców do współpracy, 5) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 6) wykazu osób przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnienia budowlane, wymagane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi wymagane Prawem budowlanym uprawnienia budowlane minimum 2 lata w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia), 7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 pkt. 4-8, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 pkt. 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) aktualnych zaświadczeń: a) właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego. b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10) doświadczenie zawodowe wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. wykazać, że wykonawca wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie obiektów kubaturowych o konstrukcji stalowej o rozpiętości powyżej 30 m, 11) dokumentów potwierdzających, że roboty, o których mowa w punkcie 10 zostały wykonane z należytą starannością, 12) potencjał techniczny - wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, 13) danych finansowych za ostatnie trzy lata (2004 - 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, dołączając kopię bilansu i rachunku zysków i strat za te lata. Wykonawcy nie zobowiązani do sporządzania bilansu dołączają inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności ogółem, 14) informacji banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 15) polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 16) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy), 17) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie (art. 24 ustawy), 18) wykazu osób upoważnionych do podpisywania oferty i dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 19) kosztorysu ofertowego z podziałem na: prace projektowe, wykonanie robót budowlanych, pozostałe koszty, 20) harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, 21) dowodu wniesienia wadium, 22) koncepcji zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie magazynów Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa z zaprojektowaniem przechowalni ziemniaków w systemie kontenerowym z sortownią i zapleczem socjalnym w Jezierzycach, gm. Słupsk. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Opracowanie dokumentacji projektowej przechowalni ziemniaków w systemie kontenerowym z sortownią i zapleczem socjalnym w Jezierzycach dla zakresu rzeczowego określonego w punkcie A. A. ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA: 1. Hala przechowalni o konstrukcji stalowej z lekką obudową, gabaryty: 36 m x 60 m, wysokość użytkowa w okapie 6 m, przestrzeń wewnątrz bez słupów. 2. Zmiana sposobu użytkowania istniejącej roszczarni na pomieszczenia socjalno-biurowe i sortownie. 3. Rozbudowa istniejącej roszczarni o moduł z przeznaczeniem dla sortowni. 4. Pomiędzy istniejącą roszczarnią a istniejącą przechowalnią ziemniaka wybudowanie zadaszenia otwartego wzdłuż roszczarni i na wysokość roszczarni. 5. Przyłącza: wodno-kan., energii elektrycznej. 6. Instalacje wewnętrzne: wodno-kan., energii elektrycznej. 7. Drogi i utwardzenia dojazdowe wewnątrzzakładowe. II. Wykonanie robót budowlanych przechowalni ziemniaków w systemie kontenerowym z sortownią i zapleczem socjalnym w Jezierzycach do stanu pod zamaszynowienie linią sortowania, na podstawie opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej, w ramach kosztów określonych w kosztorysie ofertowym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100) w terminie do dnia 14.05.2007 r. do godz. 14.00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunek l - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek II - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek III - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek IV - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnia warunków, wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowa spółki, 3) w przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum): a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum, b) pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, tzw. (lidera) oraz wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod pełnomocnictwem podpisać. c) przed zawarciem umowy z zamawiającym na wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do przedłożenia umowy konsorcjum określającej prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców, 4) wykazu podwykonawców oraz opisu i zakresu przedmiotu zamówienia przewidzianego do realizacji przez podwykonawców, należy dołączyć zobowiązanie podwykonawców do współpracy, 5) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 6) wykazu osób przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi wymagane Prawem budowlanym uprawnienia budowlane minimum 2 lata w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia), 7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 pkt 4-8, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) aktualnych zaświadczeń: a) właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego. b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10) doświadczenie zawodowe wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. wykazać, że wykonawca wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie obiektów kubaturowych o konstrukcji stalowej o rozpiętości powyżej 30 m, 11) dokumentów potwierdzających, że roboty, o których mowa w punkcie 10, zostały wykonane z należytą starannością, 12) potencjału technicznego - wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, 13) danych finansowych za ostatnie trzy lata (2004 - 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, dołączając kopię bilansu i rachunku zysków i strat za te lata. Wykonawcy nie zobowiązani do sporządzania bilansu dołączają inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności ogółem, 14) informacji banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 15) polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 16) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy), 17) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie (art. 24 ustawy), 18) wykazu osób upoważnionych do podpisywania oferty i dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 19) kosztorysu ofertowego z podziałem na: prace projektowe, wykonanie robót budowlanych, pozostałe koszty, 20) harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, 21) dowodu wniesienia wadium, 22) koncepcji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pmhz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2007, godzina 10:15, Pomorsko-Mazowiecka Hodowla Ziemniaka w Strzekęcinie, 76-024 Świeszyno, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.