eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Konserwacja oraz bieżące naprawy i usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych systemów nadzoru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-20

Poznań: Konserwacja oraz bieżące naprawy i usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych systemów nadzoru
Numer ogłoszenia: 22644 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oraz bieżące naprawy i usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych systemów nadzoru.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji, bieżącej naprawy oraz usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych systemów nadzoru w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w cyklu rocznym z podziałem na cztery kwartały. W trzecim kwartale usługa konserwacji poszerzona o przegląd roczny w wyniku, którego zostaną zweryfikowane i wymienione urządzenia wykorzystywane w systemach technicznej ochrony zgodnie z Normą Obronną mNO-04-A004-8 Tablica Nr 9). Obsługiwane systemy to: 1) systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN); 2) systemów telewizji przemysłowej (STVP); 3) systemów kontroli dostępu (SKD)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - do 20% wartości zamówienia podstawowego (do każdego z zadań częściowych)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że spełnia wymagania zawarte w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010.182.1228 ) oraz ustawie z dnia 22 sierpnia 2005 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2005.145.1221) oraz z 2006 r., Nr 104, poz. 708

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: Dla zadania nr 1: dysponuje, co najmniej dwoma zespołami serwisowymi, każdy zespół w składzie dwóch osób posiadających legitymacje kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego lub licencję pracownika zabezpieczenia technicznego, posiadających upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach min. ZASTRZEŻONE wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz posiadających uprawnienia w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-3, SA-4. Dla zadania nr 2: dysponuje, co najmniej dwoma zespołami serwisowymi, każdy zespół w składzie dwóch osób posiadających aktualną legitymacje kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego lub licencję pracownika zabezpieczenia technicznego, posiadających upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach min. ZASTRZEŻONE wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz posiadających uprawnienia w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy minimum SA-3, SA-4. Dla zadania nr 3: -dysponuje, co najmniej dwoma zespołami serwisowymi, każdy zespół w składzie dwóch osób posiadających aktualną legitymacje kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego lub licencję pracownika zabezpieczenia technicznego. W każdym zespole minimum jedna osoba musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE. Pozostałe osoby mogą posiadać upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE. Wszystkie osoby muszą posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz uprawnienia w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy minimum SA-3, SA-4. -dysponuje pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, który posiada aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. POUFNE wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych. Dla zadania nr 4: dysponuje, co najmniej dwoma zespołami serwisowymi, każdy zespół w składzie dwóch osób posiadających aktualną legitymacje kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego lub licencję pracownika zabezpieczenia technicznego, posiadających upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach min. ZASTRZEŻONE wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz posiadających uprawnieniami w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy minimum SA-3, SA-4.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego III stopnia do klauzuli min. POUFNE (dotyczy tylko zadania nr 3); 2)Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) lub umocowania prawnego udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego (KRS, CIEDG); 3)formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ). Wybrany Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do przedstawienia Imiennego wykazu osób wg załącznika nr 2 do umowy wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymogów określonych w części V, ust. 2, pkt 3 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - cena 1rg (naprawy) - 30
  • 3 - marża do ceny zakupu części - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy zawiera § 11 wzoru umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 WOG, ul. Bukowska 34, Poznań, budynek nr 5, wejście C, p. 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2014 godzina 12:00, miejsce: 14 WOG, budynek nr 2, pokój. 17A parter - kancelaria WOG-u., w godz. 8:00-15:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 a) Kompleks wojskowy ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań b) Kompleks wojskowy ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji, bieżącej naprawy oraz usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych systemów nadzoru w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w cyklu rocznym z podziałem na cztery kwartały. W trzecim kwartale usługa konserwacji poszerzona o przegląd roczny w wyniku, którego zostaną zweryfikowane i wymienione urządzenia wykorzystywane w systemach technicznej ochrony zgodnie z Normą Obronną mNO-04-A004-8 Tablica Nr 9). Obsługiwane systemy to: 1) systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN); 2) systemów telewizji przemysłowej (STVP); 3) systemów kontroli dostępu (SKD)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. cena 1rg (naprawy) - 30
    • 3. marża do ceny zakupu części - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 a) Kompleks wojskowy ul. Wojska Polskiego 86-90, 60-811 Poznań. b) Kompleksy wojskowe w miejscowości 62-003 Biedrusko ul. Ogrodowa, ul. Chludowska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji, bieżącej naprawy oraz usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych systemów nadzoru w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w cyklu rocznym z podziałem na cztery kwartały. W trzecim kwartale usługa konserwacji poszerzona o przegląd roczny w wyniku, którego zostaną zweryfikowane i wymienione urządzenia wykorzystywane w systemach technicznej ochrony zgodnie z Normą Obronną mNO-04-A004-8 Tablica Nr 9). Obsługiwane systemy to: 1) systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN); 2) systemów telewizji przemysłowej (STVP); 3) systemów kontroli dostępu (SKD)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. cena 1rg (naprawy) - 30
    • 3. marża do ceny zakupu części - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 a) Kompleks wojskowy ul. Solna 21, 61-736 Poznań b) Kompleks wojskowy ul. Rolna 51, 61-487 Poznań c) Kompleks wojskowy ul. Kościuszki 92, 60-967 Poznań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji, bieżącej naprawy oraz usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych systemów nadzoru w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w cyklu rocznym z podziałem na cztery kwartały. W trzecim kwartale usługa konserwacji poszerzona o przegląd roczny w wyniku, którego zostaną zweryfikowane i wymienione urządzenia wykorzystywane w systemach technicznej ochrony zgodnie z Normą Obronną mNO-04-A004-8 Tablica Nr 9). Obsługiwane systemy to: 1) systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN); 2) systemów telewizji przemysłowej (STVP); 3) systemów kontroli dostępu (SKD)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. cena 1rg (naprawy) - 30
    • 3. m - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 a) Kompleks wojskowy ul. Kossaka 16, 64-920 Piła, b) Kompleks wojskowy ul. Powstańców Wlkp. 180, 64-920 Piła c) Kompleks wojskowy Skład Dolaszewo, 64-920 Piła d) Kompleks wojskowy ul. 3-go stycznia 3, 64-300 Nowy Tomyśl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji, bieżącej naprawy oraz usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych systemów nadzoru w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w cyklu rocznym z podziałem na cztery kwartały. W trzecim kwartale usługa konserwacji poszerzona o przegląd roczny w wyniku, którego zostaną zweryfikowane i wymienione urządzenia wykorzystywane w systemach technicznej ochrony zgodnie z Normą Obronną mNO-04-A004-8 Tablica Nr 9). Obsługiwane systemy to: 1) systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN); 2) systemów telewizji przemysłowej (STVP); 3) systemów kontroli dostępu (SKD)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. cena 1rg (naprawy) - 30
    • 3. marża do ceny zakupu części - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.