eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Opracowanie koncepcji modernizacji pomieszczeń administracyjnych i projektu budowlano- wykonawczego oraz wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego, pn.Modernizacja pomieszczeń administracyjnych, tj. siedziba ROM Nr II i Nr V

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-20

Tychy: Opracowanie koncepcji modernizacji pomieszczeń administracyjnych i projektu budowlano- wykonawczego oraz wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego, pn.: Modernizacja pomieszczeń administracyjnych, tj. siedziba ROM Nr II i Nr V w budynku użyteczności publicznej w Tychach, przy ulicy Budowlanych 41
Numer ogłoszenia: 22643 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: GMINNA SAMORZĄDOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji modernizacji pomieszczeń administracyjnych i projektu budowlano- wykonawczego oraz wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego, pn.: Modernizacja pomieszczeń administracyjnych, tj. siedziba ROM Nr II i Nr V w budynku użyteczności publicznej w Tychach, przy ulicy Budowlanych 41.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - opracowanie koncepcji modernizacji pomieszczeń administracyjnych w zakresie rozwiązań funkcjonalnych w 1 egz. - opracowanie projektu budowlano- wykonawczego modernizacji pomieszczeń wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji) ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim Projekt należy wykonać - w 4 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na dysku CD w formacie PDF. Projekt budowlano- wykonawczy winien być sporządzony w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy -stanowiący załącznik do SIWZ, w zakresie form wynikających z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02-09-2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, z dnia 02 września 2004 r., poz. 2072 ) i przy spełnieniu wymagań dotyczących działań poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych wynikających z ustawy z dnia 07-07- 1994 -Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 118 z późn. zm.) - wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych dla zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń administracyjnych siedziby ROM Nr II i Nr V w budynku użyteczności publicznej w Tychach, przy ulicy Budowlanych 41. Modernizacja obejmuje: pomieszczenia biurowe w siedzibie ROM Nr II i Nr V, korytarz, pomieszczenie kasy, centralę telefoniczną, salę konferencyjną, klatkę schodową i w - c ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH: 1) Roboty ogólnobudowlane - wymiana 17 sztuk drzwi wewnętrznych drewnianych (ościeżnice regulowane, skrzydła wraz z okuciami ) ; - wymiana drzwi do Sali konferencyjnej (drzwi aluminiowe, przeszklone, dwuskrzydłowe) ; - remont posadzek (wykonanie posadzek z płytek ceramicznych wraz z przygotowaniem podłoża) ; - malowanie ścian i sufitów (wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi) ; - wymurowanie ścianek działowych z cegły dziurawki (z wykonaniem obustronnych tynków); 2) Roboty instalacyjne-sanitarne: - wymiana 2 szt. muszli wraz ze spłuczkami ; - wymiana 4 szt. umywalek z bateriami ; - montaż 4 szt. przepływowych podgrzewaczy wody; 3) Roboty instalacyjne - elektryczne: - wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej na korytarzu, 4) Roboty instalacyjne-centralne ogrzewanie: - demontaż grzejników żeliwnych - 15 szt.; - demontaż rur stalowych - 50 m ; - montaż grzejników stalowych płytowych - 15 szt.; - montaż zaworów termostatycznych - 15 szt. ; - montaż zaworów odcinających - 15 szt. ; - montaż zaworów odpowietrzających - 15 szt.; 5) Montaż tablicy informacyjnej - 1 szt. ( wymiar pola obrazu 2,0 m x 3,0 m, wymiar tablicy z podporami 3,0 m x 3,20 m, zakotwienie poprzez betonowe stopy osadzone w gruncie) 6) Wymiana zespołu wejściowego do budynku ( drzwi aluminiowe, przeszklone) 7) Roboty towarzyszące: - mycie okien i drzwi po robotach malarskich - mycie posadzek - wywóz i utylizacja gruzu. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac (w tym wywóz gruzu z rozbiórek na miejsce utylizacji) należy do obowiązków Wykonawcy w ramach uzgodnionego wynagrodzenia. Orientacyjna ilość jednostek przedmiarowych robót budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach modernizacji wraz zakresem została określona w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do programu funkcjonalno-użytkowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4 600,00 zł ( słownie; cztery tysiące sześćset złotych )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 1) i 2) muszą być złożone dla każdego z nich. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm. ) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1) i 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie XI A.1. p.pkt. 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia ww. wymagań zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. B. Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: W celu potwierdzenia ,że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 150 000,00 zł. Do oferty należy załączyć: aktualną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 150 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców. Ocena spełnienia ww. wymagań zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. C. Zdolność techniczna Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych kontraktów , polegające na opracowaniu projektu budowlano-wykonawczego wraz ze zrealizowaniem zaprojektowanych robót budowlanych w zakresie modernizacji pomieszczeń lub kompleksowego remontu pomieszczeń , lub kompleksowych inwestycji o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 100 000,- zł (brutto). Do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia - należy wykazać co najmniej d w i e roboty budowlane zrealizowane w ramach odrębnych kontraktów , polegające na opracowaniu projektu budowlano- wykonawczego wraz ze zrealizowaniem zaprojektowanych robót budowlanych w zakresie modernizacji pomieszczeń lub kompleksowego remontu pomieszczeń, lub kompleksowych inwestycji o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 100 000,- zł (brutto) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do projektowania i wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo Budowlane (Dz U. z 2006r. r., Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: a) osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania b) osobą /osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej do kierowania, nadzorowania, kontrolowania budowy i robót ( ....) Do oferty należy załączyć: - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca, który wskaże w wykazie, osoby, którymi będzie dysponował winien złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia *) W wykazie należy wskazać wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Do wykazu osób należy dołączyć: a) uprawnienia budowlane do projektowania oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa b) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej do kierowania , nadzorowania, kontrolowania budowy i robót ( ....) oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz wykonanych osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 , Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658, z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82 ,poz. 560 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 ), - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji, 1) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 3) aktualną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 150 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. 4) wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia - należy wykazać co najmniej d w i e roboty budowlane zrealizowane w ramach odrębnych kontraktów , polegające na opracowaniu projektu budowlano- wykonawczego wraz ze zrealizowaniem zaprojektowanych robót budowlanych w zakresie modernizacji pomieszczeń lub kompleksowego remontu pomieszczeń, lub kompleksowych inwestycji o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 100 000,- zł (brutto) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 5) - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca, który wskaże w wykazie, osoby, którymi będzie dysponował winien złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia *) W wykazie należy wskazać wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Do wykazu osób należy dołączyć: a) uprawnienia budowlane do projektowania oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa b) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej do kierowania , nadzorowania, kontrolowania budowy i robót ( ....) oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można również uzyskać w siedzibie Zamawiającego - pok. Nr 20 , cena 12 zł (brutto) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata dotyczy wykonawców , którzy odbiorą SIWZ osobiście.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.