eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › wywóz odpadów z obiektów GDDKiA Oddziału w Łodzi i Rejonów w Kutnie, Łowiczu, Radomsku , Wieluniu i Opocznie z podziałem na 9 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Łódź: wywóz odpadów z obiektów GDDKiA Oddziału w Łodzi i Rejonów w Kutnie, Łowiczu, Radomsku , Wieluniu i Opocznie z podziałem na 9 zadań
Numer ogłoszenia: 226420 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi , ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 233 96 06, faks 42 233 96 08; 233 96 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz odpadów z obiektów GDDKiA Oddziału w Łodzi i Rejonów w Kutnie, Łowiczu, Radomsku , Wieluniu i Opocznie z podziałem na 9 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienia obejmuje wywóz odpadów z obiektów GDDKiA Oddziału w Łodzi i Rejonów w Kutnie, Łowiczu, Radomsku, Wieluniu i opocznie z podziałem na 9 zadań: Zadanie nr 1 - Wywóz odpadów z obiektów GDDKiA Oddziału w Łodzi, Zadanie nr 2 - Wywózodpadów komunalnych z obiektów Rejonu w Kutnie Zadanie nr 3 - Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Rejonu w Radomsku Zadanie nr 4 - Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Rejonu w Radomsku, Obwód Drogowy w Mzurkach Zadanie nr 5 - Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Rejonu w Łowiczu z siedzibą w Dzierzgowie Zadanie nr 6 - Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Rejonu w Łowiczu, Obwód Drogowy w Matyldowie Zadanie nr 7 - Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Rejonu w Wieluniu, Obwód Drogowy w Siemkowicach Zadanie nr 8 - Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Rejonu w Wieluniu, Obwód Drogowy w Wieruszowie Zadanie nr 9 - Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Rejonu w Opocznie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem: 1) aktualnego zezwolenia na transport odpadów wydanego przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2010 roku, Nr 185, poz. 1243 ze zm.) w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 roku, poz. 21), w zakresie odpadów o kodach: a) dla zadania nr 1 - 06 04 05, 07 07 07, 15 01 10, 17 01 02; b) dla zadań nr 2-9 - 20 0301 lub aktualnego zezwolenia na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - wydanego przez właściwy organ (dla lokalizacji miejsca odbioru) na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach ( jednolity tekst Dz. U z 2012 r., poz. 391), w zakresie odpadów o kodach: a) dla zadania nr 1 - 06 04 05, 07 07 07, 15 01 10, 17 01 02; b) dla zadań nr 2-9 - 20 0301 oraz 2) aktualnego zaświadczenia o uzyskaniu wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania od właścicieli nieruchomości na terenach gmin właściwych dla lokalizacji miejsca odbioru, prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j.: Dz. U. z 2012r. Nr 391 z późn. zm.): a) dla zadań nr 2-9 - odpadów komunalnych (kod 20 03 01); b) dla zadania nr 1 - odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (kod; 06 04 05, 07 07 07, 15 01 10, 17 01 02). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełnienia został zamieszczony powyżej, wykazują łącznie. Zamawiający wymaga, aby podmiot (wykonawca) występujący wspólnie, który wykazuje spełnienie warunku w zakresie określonego rodzaju odpadów (posiadający stosowne zezwolenia) realizował zamówienie w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy PZP, o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy PZP, o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy PZP, o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy PZP, o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1 niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1 niniejszego ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4.3.1, lub zastępujący je dokument, o którym mowa w pkt III.6 ppkt 3 niniejszego ogłoszenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenia oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) i III.6.1) ogłoszenia, powinny być złożone przez każdego wykonawcę; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; c) dokumenty wymienione w pkt III.4.1) ogłoszenia powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólna ofertę. 3. Dokumenty i oświadczenia wymagane w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu ( za wyjątkiem oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp oraz dokumentów wymienionych w pkt III.4.2) i pkt III.4.4., które musza być złożone w formie oryginału), należy złożyć w formie oryginale Lu b kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Postanowienia umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do treści oferty, jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i będą one dotyczyć następujących przypadków: a) wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy mająca wpływ na zakres, wartość lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań z uwzględnieniem skutków finansowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Kutnie ul. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Kutnie ul. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno, pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz odpadów z obiektów GDDKiA Oddziału w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wywóz odpadu kod 17 01 02 - 15 razy w ciągu 12 miesięcy 2. Wywóz odpadu kod 06 04 05 - 1 raz w ciagu 12 miesięcy 3. Wywóz odpadu kod 15 01 10 - 2 razy w ciągu 12 miesięcy 4. Wywóz odpadu kod 07 07 07 - 4 razy w ciagu 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Rejonu w Kutnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych (kod odpadów 20 03 01) - 60 razy w ciągu 48 miesiecy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Rejonu w Radomsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych (kod odpadów 20 03 01)- 32 razy w ciagu 48 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wywóz odpadów z obiektów Rejonu w Radomsku - Obwód Drogowy w Mzurkach,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów (kod odpadów 20 03 01)- 16 razy w ciagu 48 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wywóz odpadów z obiektów Rejonu w Łowiczu z siedzibą w Dzierzgowie 114.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych (kod odpadów 20 03 01) - 4 razy w ciągu 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wywóz odpadów z obiektów Rejonu w Łowiczu - Obwód Drogowy w Matyldowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych (kod odpadów 20 03 01) - 4 razy w ciagu 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wywóz odpadów z obiektów Rejonu w Wieluniu - Obwód Drogowy w Siemkowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych (kod odpadów 20 03 01) - 9 razy w ciagu 9 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wywóz odpadów z obiektów Rejonu w Wieluniu - Obwód Drogowy w Wieruszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych (kod odpadów 20 03 01) - 18 razy w ciagu 9 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Rejonu w Opocznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych kod odpadów (20 03 01):a) Rejon w Opocznie- 6 razy w ciagu 6 miesięcy b) Obwód Drogowy w Solcu- 6 razy w ciagu 6 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.